Jaahas, ylihuomenna taas töihin ja kohtaamaan ihastus
Tai tarkemmin sanoen nyt ajattelin vältellä häntä noin kuukauden päivät. Menin nimittäin ihastumaan varattuun tuossa loppuvuoden aikana. Jouluvapaiden aikana olen ajatellut asiaa ja luin, että aluksi olisi hyvä toivottomassa ihastuksessa pysyä täysin erossa sen kohteesta.
Mutta mutta, kyseessä on noin 10 ihmisen työpaikka, jossa kaikki kahvittelee ja vitsailee yhdessä, myös minä ja ihastus, ja muutenkin törmätään jatkuvasti. Miten tuossa voi vältellä ja siten jäähdytellä tunteitaan?! Onko kellään kokemusta tai vinkkiä?
Kommentit (139)
Vanha ketju? Eihän tämä ole kuin joulupäivältä. Eikä ap ole ehtinyt olla kuin vasta päivän töissä tylyttämässä kaivattuaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut saa olla saavuttamatonta kohdetta kohtaan just niin tyly kuin epäonnisten tunteiden unohtaminen vaatii. Jatkuvasti ihastusta tavaten tunteet ei katoa.
Juuri näin. Onneksi tietooni on tullut ihastuksestani moukkamaista käytöstä muita ihmisiä kohtaan mikä edesauttaa tunteiden kylmettämistä. En muutenkaan ole saanut todisteita siitä että olisi missään vaiheessa ollut kiinnostunut työkaveruutta enempää musta, vaikka ystävällisesti ja jopa huomaavaisesti on suhtautunutkin. Ensinmainittu asia saa epäilemään että kyseessä on jonkin sortin narsisti/opportunisti kun olen kuullut samansuuntaista tarinaa useamman ihmisen kokemana.
Näytitkö tänään ihastuksellesi vehkeen puolikovana, ap, kuten ketjussa ohjeistettiin? Alkaako juttunne edetä?
No miten meni työpäivä ja ihastuksen kohtaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut saa olla saavuttamatonta kohdetta kohtaan just niin tyly kuin epäonnisten tunteiden unohtaminen vaatii. Jatkuvasti ihastusta tavaten tunteet ei katoa.
Juuri näin. Onneksi tietooni on tullut ihastuksestani moukkamaista käytöstä muita ihmisiä kohtaan mikä edesauttaa tunteiden kylmettämistä. En muutenkaan ole saanut todisteita siitä että olisi missään vaiheessa ollut kiinnostunut työkaveruutta enempää musta, vaikka ystävällisesti ja jopa huomaavaisesti on suhtautunutkin. Ensinmainittu asia saa epäilemään että kyseessä on jonkin sortin narsisti/opportunisti kun olen kuullut samansuuntaista tarinaa useamman ihmisen kokemana.
Minäkin tiedän naimisissa olevan parin, mies pettää vaimoa. Vaimo ei tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiedän naimisissa olevan parin, mies pettää vaimoa. Vaimo ei tiedä mitään.
Tässä tapauksessa ollaan sinkkuja molemmat.
Tylyys on työpaikkakiusaamista.
Kuka kehno tätä muinaista keskustelua nostaa?
Työpaikkaromanssit tulisi kieltää. Potkut sellaisesta kiinni jääville. Työlakiin tämä pykälä.
Kuka kehno näitä ammoisia ketjuja nostaa etusivulle?
Jopas helpotti. Ihastus jäi joksikin aikaa etätöihin.
Kuka kehno näitä aataminaikuisia ketjuja uppailee?
Vierailija kirjoitti:
Jopas helpotti. Ihastus jäi joksikin aikaa etätöihin.
Onnea. Itselläni ei ole näin hyvää tuuria kun kummankaan työtä ei voi etäyttää mutta itsensä kiireisenä pitäminen auttaa. Onneksi lomien takia ei tarvitse vielä pelätä törmäämistä.
Tiedän tunteen, itse olen ollut jo kohta vuoden ihastunut työkaveriini.. Molemmat olemme varattuja. Omassa avioliitossa on mennyt välillä huonosti, ja ehkä siksi olen alkanut kiinnittää huomiota mukavaan mieheen työpaikalla. Olemme samassa tiimissä ja joka työpäivä tekemisissä miehen kanssa. Olen yrittänyt unohtaa hänet, mutta vaikeaa se on.
Kuka kehno näitä vanhatestamentillisia ketjuja nosteleepi?
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut peppuseksiä?
Oletko pe dofiili, kun käytät tuollaista lastenkieltä anaaliseksistä? Peppu? Eli perä- suoli- seksi. Vastenmielinen totuus sellaisena kuin se on.
Itse eli liitossa jossa ei ollut hellyyttä, ja ihastuin työkaveriini. Se oli pakotie, tapa lääkitä kuivettunutta tunne-elämää. Ei siitä mitään tietenkään tullut, ja hyvä niin.
Skeidaa. Ei aloittajat ole mihinkää ihastuneet
Kuka kehno tätä vanhaa ketjua nostelee.