Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaahas, ylihuomenna taas töihin ja kohtaamaan ihastus

Vierailija
25.12.2021 |

Tai tarkemmin sanoen nyt ajattelin vältellä häntä noin kuukauden päivät. Menin nimittäin ihastumaan varattuun tuossa loppuvuoden aikana. Jouluvapaiden aikana olen ajatellut asiaa ja luin, että aluksi olisi hyvä toivottomassa ihastuksessa pysyä täysin erossa sen kohteesta.

Mutta mutta, kyseessä on noin 10 ihmisen työpaikka, jossa kaikki kahvittelee ja vitsailee yhdessä, myös minä ja ihastus, ja muutenkin törmätään jatkuvasti. Miten tuossa voi vältellä ja siten jäähdytellä tunteitaan?! Onko kellään kokemusta tai vinkkiä?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te tiedä millaisissa parisuhteissa teidän varatut työkaverinne elävät. Osa voi olla todella huonossakin parisuhteessa.

Miettikääs miten pitkä prosessi olisi edessä, jos tämä ihastus olisikin huonossa suhteessa ja vastaisi ap:n ihastukseen. Veikkaan, että noin 1,5 vuotta menisi ees taas soutamiseen ja ap:lla olisi kurjaa tunteiden kanssa. Toivoa ja pelkoa. Ja tapaamiset varatun ehdoilla. Aikaa vähän ja kaikki epävarmaa.

Ja vaikka varattu lopulta päättäisikin erota ja jatkaa suhdetta ap:n kanssa, niin miten paljon siihen menisi taas aikaa. Mahdolliset asuntojen myynnit ja uuden hankkiminen. Noin 2 vuotta menisi yhteensä vähintään. Ja oikeesti on todella pieni mahdollisuus, että varattu lopulta eroaisi. Näin alkuavaiheessa kannattaa järkeillä ja unohtaa moinen kun vielä pääsee helpolla ja ilman odottamista. Voihan olla, että ap tapaakin ensi keväänä vapaan ja ihanan tyypin.

Uusi ihastus voi löytyä 5 vuoden päästä.

Vierailija
62/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te tiedä millaisissa parisuhteissa teidän varatut työkaverinne elävät. Osa voi olla todella huonossakin parisuhteessa.

Miettikääs miten pitkä prosessi olisi edessä, jos tämä ihastus olisikin huonossa suhteessa ja vastaisi ap:n ihastukseen. Veikkaan, että noin 1,5 vuotta menisi ees taas soutamiseen ja ap:lla olisi kurjaa tunteiden kanssa. Toivoa ja pelkoa. Ja tapaamiset varatun ehdoilla. Aikaa vähän ja kaikki epävarmaa.

Ja vaikka varattu lopulta päättäisikin erota ja jatkaa suhdetta ap:n kanssa, niin miten paljon siihen menisi taas aikaa. Mahdolliset asuntojen myynnit ja uuden hankkiminen. Noin 2 vuotta menisi yhteensä vähintään. Ja oikeesti on todella pieni mahdollisuus, että varattu lopulta eroaisi. Näin alkuavaiheessa kannattaa järkeillä ja unohtaa moinen kun vielä pääsee helpolla ja ilman odottamista. Voihan olla, että ap tapaakin ensi keväänä vapaan ja ihanan tyypin.

Uusi ihastus voi löytyä 5 vuoden päästä.

Niin ja onko se yhtä hyvä. Joskus joku mies kirjoitti, että on kokenut todella voimakasta kemiaa joskus jonkun naisen kanssa, mies on kuulemma nyt naimisissa, mutta eri henkilön kanssa eikä ole vaimoonsa niin rakastunut mitä oli tuohon toiseen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille ihastuksellesi penis huomenna. Ensin varovasti lepotilaisena. Tiistaina voit vilauttaa kullia jo puolikovana ja keskiviikkona sitten täydessä seisokissa. Torstaina on sopivasti loppiainen ja ihastuksellasi on aikaa prosessoida asiaa.

Vierailija
64/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Työpaikat on työntekoa varten. Sen kun ihmiset oppis, pääsisivät paljon vähemmällä.

Vierailija
65/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten teen, jos ihastuminen ei vaan vaimene, vaan voimistuu?

Olen itse ollut nyt ihastunut työympyröihin liittyvään mieheen vajaat kaksi vuotta. Olen yrittänyt pysyä rauhallisena ja juurikin ajatella, että tunne viilenee ajan kanssa. Mutta joka hetki tilanne muuttuu vain vaikeammaksi, vaikka näin etäaikaan ei edes paljoa nähdä livenä. Pelkät Teams-palaveritkin tuottavat tuskaa, kun näkee toisen täysin vastustamattomat kasvot!

Kuinka monta vuotta tässä voi mennä? Molemmat olemme naimisissa ja en muutenkaan usko saavani häneltä vastakaikua, joten tämä on ihan kamalaaa ja olen ihan hukassa.

Noin vuosi meni. Sitten tuli hyvä ystävyys tilalle. Niinkin voi käydä. Nyt en enää ymmärrä, mitä ihmettä näin miehessä. Ihana ihminen, mutta ei muuten nappaa :D

Vierailija
66/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä sille ihastuksellesi penis huomenna. Ensin varovasti lepotilaisena. Tiistaina voit vilauttaa kullia jo puolikovana ja keskiviikkona sitten täydessä seisokissa. Torstaina on sopivasti loppiainen ja ihastuksellasi on aikaa prosessoida asiaa.

Hyvä idea. Haittaako jos se on aika pieni?

Vierailija
67/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun varatut kiehnää keskenään, aiheuttaa se työpaikalla väkisin närää. Minulla ainakin meni välit poikki monen työkaverin kanssa, kun oli flirttiä varattuun mieheen. Jälkikäteen nolottaa, vaikka mitään ei tapahtunut. Se tunne vaan oli niin voimakas. Kannattaa yrittää jäädyttää tunteet, jos mahdollista.

Vierailija
68/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Haittaako jos se on aika pieni?

Älä näytä. Pienen kullikikkelin esitteleminen aiheuttaa naisessa kuin naisessa vain räkäisen naurunremakan.

Vierailija
69/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen lähestyy. Joko ap:llä on suunnitelma valmiina työpäivän varalle? Vinkkeinä on tullut ainakin välttely, oleminen ihan normaalisti ja peniksen näyttely.

Vierailija
70/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiin kannata alkaa ihastumaan, kaikki on paskoja omalla tavallaan.

Vierailija
71/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä asia tuolle ihmiselle, ja miksi teet kuten teet.

Ei missään nimessä! Pilaa työpaikan ilmapiirin, ap pitäköön tunteensa omana tietonaan jo itsensä takia. Varattu voi myös alkaa vedättää kun huomio imartelee ja huomaa tilaisuuden tulleen eikä ap ihastuneena osaa varoa. Nyt jäitä hattuun, hiljaa tunteista ja huomio muualle.

Vierailija
72/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä! Pilaa työpaikan ilmapiirin, ap pitäköön tunteensa omana tietonaan jo itsensä takia. Varattu voi myös alkaa vedättää kun huomio imartelee ja huomaa tilaisuuden tulleen eikä ap ihastuneena osaa varoa. Nyt jäitä hattuun, hiljaa tunteista ja huomio muualle.

Eikö siis koskaan pidä kertoa tunteistaan varatulle työkaverille? Onko aina tuhoisaa työkaveruudelle ja yleiselle ilmapiirille?

Vierailija
73/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole töissä huumeissa niin saat potkut kun kysyt vielä että voidaanko teille pitää huumetestit varmuuden vuoksi jos joku on narkkari. Sit siitä voi ruveta viettämään ihanaa narkkarin elämää.

Vierailija
74/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis koskaan pidä kertoa tunteistaan varatulle työkaverille? Onko aina tuhoisaa työkaveruudelle ja yleiselle ilmapiirille?

EI KOSKAAN.

Varattu on varattu ja työpaikka on työpaikka. Siinä on riittävästi syitä. Bonussyynä se että ap ansaitsee vapaan kumppanin eikä joutua varatun leikkikaluksi.

Vierailija
75/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit sen? Ei varattuihin ihastuta. Kikkelis kokkelis, mitäs läksit niih.

Vierailija
76/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet näin. Kun näet ihastuksesi, mutiset aamulla huomenta ja kipität ohi hymyilemättä tai häntä katsomatta. Loppupäivän kierrät kaukaa. Ja sama harjoitus kaikkina seuraavina päivinä kunnes järki on palannut päähäsi.

Vierailija
77/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa täys koko ketju.

Vierailija
78/139 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se on ohi. Ihastukseni tervehti aamulla ja yritti kysyä miten joulu meni. En sanonut yhtään mitään enkä katsonut, kävelin vaan suoraan ohi. Yllättävän helppoa.

Vierailija
79/139 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten teen, jos ihastuminen ei vaan vaimene, vaan voimistuu?

Olen itse ollut nyt ihastunut työympyröihin liittyvään mieheen vajaat kaksi vuotta. Olen yrittänyt pysyä rauhallisena ja juurikin ajatella, että tunne viilenee ajan kanssa. Mutta joka hetki tilanne muuttuu vain vaikeammaksi, vaikka näin etäaikaan ei edes paljoa nähdä livenä. Pelkät Teams-palaveritkin tuottavat tuskaa, kun näkee toisen täysin vastustamattomat kasvot!

Kuinka monta vuotta tässä voi mennä? Molemmat olemme naimisissa ja en muutenkaan usko saavani häneltä vastakaikua, joten tämä on ihan kamalaaa ja olen ihan hukassa.

Mun kohdalla voimakkain ihastus vaati jommankumman lähtemisen työpaikasta. Tuhlasin vuodet 2013-2016 varatun miehen pauloissa (olin siis itse vapaa, välillämme ei tapahtunut mitään). Vasta nyt kun en ole häntä yli 4 vuoteen nähnyt, voin sanoa että en tunne enää mitään. Jos edelleen näkisin hänet joka päivä... En tiedä. Olisinko päässyt adiadta yli?

Vierailija
80/139 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Työpaikat on työntekoa varten. Sen kun ihmiset oppis, pääsisivät paljon vähemmällä.

Ihastuminen ei ole oppimisesta kiinni. Ei pidä heittäytyä liian ylimieliseksi. Ihastus voi yllättää sinutkin koska vain, juuri kun sitä vähiten odotat.