Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä NOLOA olet tehnyt SELVINPÄIN?

Vierailija
09.04.2015 |

Vastapainoksi humalassa hölmöilylle kertokaahan, mitä ihan noloa ja pöljöä on tullut aivan selvinpäin tehtyä. Sellaista, mitä ette kehtaisi kenellekkään tunnustaa kasvotusten. 

Kommentit (477)

Vierailija
61/477 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:16"]

Haukuin exääni baarissa ja tajusin vasta jälkeenpäin, että samaan pöytään tunkenut muija oli exän säätö josta yksi yhteinen kaveri vasta mainitsi :D Ja minä kun exälle olin uskotellut että välit on ihan hyvät.

[/quote]

Niin ja moka oli? Jos eksän nykyinen säätö ilmestyy pöytään ja kerrot tosiasioita eksästäsi, niin se on sen muijan omalla vastuulla jääkö kuuntelee vai lähteekö vetämään.

Vierailija
62/477 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/477 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
64/477 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
65/477 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :D

Vierailija
66/477 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen matikan tunnilla virolainen, hieman huonosti suomea puhuvalla opettajalla oli tapana pitää nimenhuuto tunnin alussa. Opettaja aloitti tunnin kertaamalla järjestyssääntöjä ja unenpöpperössä luulin hänen pitävän sen nimenhuudon kuten tavallisesti. Nimeni oli listassa ensimmäisenä ja kun luulin kuulevani omaa nimeäni muistuttavan sanan hihkaisin kovaa, että "Joo paikalla". Seurasi kiusallinen hiljaisuus, joka päättyi siihen että opettaja päätti lauseen siihen paikkaan ja aloitti nimenhuudon minun jälkeeni listassa seuraavasta olevasta kaveristani.

Vierailija
67/477 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:07"]Yläasteen matikan tunnilla virolainen, hieman huonosti suomea puhuvalla opettajalla oli tapana pitää nimenhuuto tunnin alussa. Opettaja aloitti tunnin kertaamalla järjestyssääntöjä ja unenpöpperössä luulin hänen pitävän sen nimenhuudon kuten tavallisesti. Nimeni oli listassa ensimmäisenä ja kun luulin kuulevani omaa nimeäni muistuttavan sanan hihkaisin kovaa, että "Joo paikalla". Seurasi kiusallinen hiljaisuus, joka päättyi siihen että opettaja päätti lauseen siihen paikkaan ja aloitti nimenhuudon minun jälkeeni listassa seuraavasta olevasta kaveristani.
[/quote]
kunnon neukku meininki.

Vierailija
68/477 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saanut eksältä paljon häirintäsoittoja.  Olin tullut työstä kotiin kun puhelin soi ja eksähän siellä taas soitteli ja ei puhunut mitään.  Katkaisin puhelun kun ensin oli sanonut pari valittua ja eipä mennyt kuin parisen minuuttia kun puhelin soi uudelleen.  Mitään ajattelematta höngyin puhelimeen, että v****ako sä aina siinä soittelet ja että sanoisit stana sitten edes jotain.  Oli pitkähkön aikaa hiljaista ja kuulin naisen äänen esittelevän itsensä paikasta X.  Paikkaan X olin jättänyt työhakemuksen.  Toivoin, että lattia olisi nielaissut minut juuri sillä hetkellä ja puhelimeen en uskaltanut vastata seuraavan viikon aikana kertaakaan.

Vierailija
69/477 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä nyt kovin noloa, mutta ainakin vähän nauratti itseä. Tänään olin kaupassa kaverini kanssa ja olimme kassalla ensin minun ostokset ja sitten kaverini. Ostoksia ei ollut kummallakaan paljon eikä minun edelläolevallakaan asiakkaalla. Siinä juuri ennne kun kassa alkaa piippaamaan minun ostoksia huomaan, että kaveri oli ostanut jäätelöä ja keksiä. Tokaisin siihen, että tyyliin" ai sä ostat tämmösii, nää ei oo hyvii ja hipelöin vielä ostoksia siinä hihnalla". Kaveri siihen totesi, etteivät ne olleet hänen ostoksensa vaan hänen jälkeensä tulleen asiakkaan. Hihna siis oli huomaamattani liikkunut paljon eteenpäin ja olin siis hiplannut tunemattoman ihmisen ostoksia ja vielä arvostellut ne ääneen :D Noh onneksi tämä kohteeksi joutunut asiakaskin nauroi tapaukselle :D

Vierailija
70/477 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla olin matkalla poikaystävälleni, ja hän sanoi tulevansa vastaan. (Asun töölössä ja hän kulosaaressa, niin hän pyysi tulla vastaan.) Kulosaaren metriksellä sit menin kovaa vauhtia kullan luokse, ihan saatanan lujaa. ARVATKAA vaan oliko se mun poikkis!! Oli ajatellut hyppääväni hänen päälleen, mut jätkä pelästy ihan kamalasti ku juoksin tätä päin, se ihan kirku. :DD sössötin jotain "Anteeks

." En viittiny sanoa että luulin häntä poikaystäväkseni. En kertonut poikaystävälleni, hävetti silloin niin saakelisti. Nykyään naurattaa vaan, en mä sitä miestä ikinä tule kuitenkaan näkemään.

Tämä tapahtu 2+ vuot sitte exän kaa. En oo tavallaan päässyt tästä yli, mutta kerronpahan vaan. Oltiin puuhailemassa exän sängyssä, sen touhun aikana multa pääs pieru! Exä vähän harmitteli ja kun pääs lisää pieruja, sitä ärsytti se, ja se oli ihan suutuksissaan. Eikä tässä vielä kaikki. Touhujen jälkeen jäin sängylle nukkumaan, alasti. Exä myös. Aamulla olin kussu sen saatanan lakanan ihan märäksi! Exä oli kömpinyt mua ennemmin pois, joten vaihoin lakanat. Exä tuli kysymään myöhemmin, että miks lakanat vaihettu. Punasena sitte kerroin, ja arvatkaa oliko vihanen. Ei onneksi sen takia mua jättänyt. :DDD

Monellakin on saattanut käydä näin, en vaan tiedä miten ne ovat päässeet siitä yli! Ihan sairaan noloa.

Vierailija
71/477 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se, olin kauppakeskuksessa kahen kaverin kanssa. Olin vessassa ja joku päätti avata oven, laitto ihan saatan lujaa ja nopee sen kiinni. Kaverit vaan nauroivat, törmäsin siihen naiseen useammankin kerran. En tiedä kumpaa nolotti silloin enemmän.

Vierailija
72/477 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni miehen kanssa, jonka olin tavannut muutamaa viikkoa aikaisemmin. Jäin yöksi hänen pyynnöstään ja koska oli niin myöhä. Vuosin verta vähän ennen kuin menimme nukkumaan. Aamulla herätessämme huomasin vuotaneeni patjalle pahasti (sängyssä ei ollut lakanaa). Nolotti hirveästi enkä uskaltanut sanoa asiasta mitään. Näimme toisiamme tämän jälkeen muutaman kuukauden ajan ennen kuin jätin hänet eikä hän koskaan puhunut asiasta tai kutsunut yökylään uudestaan

Vierailija
73/477 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monia!

-Vanhassa asunnossa menin suihkun jälkeen parvekkeelle pelkkä pyyhe päällä, kuuma kesäpäivä ja ihmisiä parvekkeilla sekä pihalla. Äkkiä jokin ötökkä lensi pyyhkeen alle, luulin ampiaseksi ja kirkaisin TODELLA KUULUVASTI samalla kun kiskaisin pyyhkeen pois

- kahvilassa kurkotin nachokuppia, olivat tavallaan siinä salaattipöydän yläpuolella ja onnistuin kippaamaan nachot jonkun miehen niskaan !

-yritin kahvilassa taiteilla tarjottimen ja vaunujen kanssa, tipautin kakkulautasen nukkuvan vauvan päälle ! Ensi kakku, sitten lautanen eikä pieni edes herännyt. Tuoksui kyllä kivasti kuorrutteelta se toppahaalari loppupäivän :-D

Niin ja olin siis tilannut myös laten joka tuotiin jälkikäteen pöytään, en tietenkään olisi yrittänyt työntää yhdellä kädellä vaunuja toisessa kädessä tarjotin, jolla kuuma juoma!

Vierailija
74/477 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena 90-luvulla olin toimistoapulaisena työpaikassa joka omisti muutamia vuokra-asuntoja. Kerran, pomoni ollessa kesälomalla, sain tehtäväkseni hoitaa asuntoesittelyn uudelle mahdolliselle vuokralaiselle.

Olin kadulla Helsingin Kalliossa odottelemassa vuokralaiskanditaattia hyvissä ajoin, tiesin että esittelyyn on tulossa mustaihoinen mies. 1990-luvulla Helsingissä oli vielä paljon vähemmän mustaihoisia kuin nykyään, joten kun katua pitkin minua kohti käveli musta mies, meni käsi ojossa tervehtimään ja ohjasin hänet sisään asuntoon.

Sisällä mies vaikutti hieman hämmentyneeltä tilanteesta kun esittelin asuntoa hänelle. Melko pian ovikello kuitenkin soi. Oven takana seisoi toinen musta mies, se joka oli oikeasti tulossa asuntoesittelyn!

Tässä vaiheessa ensimmäinen musta mies luikki vähin äänin pois paikalta ja meinasin itse vajota häpeästä maan alle miettiessäni mitä ensimmäinen musta mies tilanteesta oli kenties luullut.

Tekevälle sattuu.

Vierailija
75/477 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muutamille vastaajille sanoa, että jos teillä ei ole oikeasti tähän ketjuun mitään vastausta, niin ei niitä tarvi alkaa keksimäänkään :D

Vierailija
76/477 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä vuosien varrella varmaan sattunut kaikenlaista, mitä en nyt tähän hätään muistakaan, mutta tässä taannoin kävi niin, kun olin huoltoasemalla pysähtyneenä kahvilla, hieman väsyksissä ja omissa ajatuksissa mietin yhtä asiaa, kävin ikäänkuin sisäistä dialogia mielessäni eräästä asiasta, kun yhtäkkiä havahduin siihen että olin sanonut yhden lauseen ääneen. Ei se mitään arkaluontoista ollut, mutta kuitenkin istuin pöydässä yksin, niin kyllä se varmaan aika oudolta vaikutti. Lehahdin punaiseksi ja mietin kuka mahtoi huomata. Vaikka tämä nyt ei mitenkään kovin hurja juttu olekaan, niin kyllä se sillä hetkellä hävetti ja lähdin siitä aika nopeasti jatkamaan matkaani.

77/477 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olen ajatuksissani,saatan jammailla päässäni soivan musiikin tahtiin.Kerran bussipysäkillä "piporadiossa" soi hyvä kappale,jonka mukana lauloin ja tanssin.Pysäkillä ollut mies katseli minua ja kysyi,onko mulla nappikuulokkeet.Samaten kun olin pubissa työharjoittelussa siellä soi hyvä musiikki,jonka mukana tanssin ja lauloin samalla kun vein astioita tiskikoneesta omalle paikalleen.En ollut hetkeen huomannut että tiskille oli tullut asiakas joka odotti palvelua.Joskus kun olen omissa maailmoissani, en vain meinaa muistaa että ihmiset näkevät ja kuulevat minut,kun itse en huomaa mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
78/477 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui toissapäivänä. Oli kävelemässä kotiin päin bussipysäkiltä, kun naapurin nainen pysähtyi mun kohdalle ja tarjosi autokyydin. Hyppäsin kyytiin ja kiittelin. Katsoin takapenkille ja kysyin, onko rouvan vauva kenties jäänyt isin kanssa kotiin, kun yleensä on aina mukana. Rouva vaan totesi, että en nyt oikein ymmärrä ja katsoin minuun päin. Eipä ollut se naapuri joksi kuvittelin vaan toinen, sinkku ja lapseton nainen. Uuuhhh. Siis miten noloa, ettei pienehköllä paikkakunnalla erota kahta lähinaapurin naista toisistaan. Kummankin kanssa olen jutellut monet kerrat ja katsomme olevamme hyviäkin tuttavia. Vieläkin puistatuttaa.

Vierailija
79/477 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin Kovalla kiireellä

musiikkiopistolla vessaan ja reippaasti läväytin oven auki ja ryntäsin sisään. Mutta vahingossa olin mennyt miestenvessaan ja lapseni soitonopettaja ( vanha, harmaa, sivistynyt herrasmies) oli siellä kesken toimitusta. Voi että nolostuin. En kehdannut edes lapselle mokasta kertoa.

Vierailija
80/477 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa uskonnon tunnilla puhuimme homoista. Puolustin heidän adoptio-oikeuttaan sanomalla "No jos niillä miehillä on naispuolisia ystäviä, niin se lapsi saa aina tarvittaessa naista!" Nolotti ihan kamalasti, onneksi kurssin osallistujamäärä oli pieni, ehkä 10 oppilasta. Kaikki saivat kyllä makeat naurut :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän