Mitä NOLOA olet tehnyt SELVINPÄIN?
Vastapainoksi humalassa hölmöilylle kertokaahan, mitä ihan noloa ja pöljöä on tullut aivan selvinpäin tehtyä. Sellaista, mitä ette kehtaisi kenellekkään tunnustaa kasvotusten.
Kommentit (477)
Käynyt kusella miesten vessassa, kussut sänkyyn unissani, kussut ja paskonut housuun, paskonut pöntön tukkoon ties kuinka monta kertaa, joka ei kotioloissa niin noloa ole, mutta kyläpaikassa kyllä. Olen myös pieraissut suht tyhjässä hesessä todella kovaäänisesti, pieraissut laulutunnilla kesken äänenavauksen, ollut kylpylässä bikneissä, joista huomasin vasta paikan päällä, että alaosasta näkyy läpi...onhan näitä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:07"]
Kun mua ahdistaa mun rakkauselämä, mä laitan mun entisen timanttikihlasormuksen mun sormeen (vaikka siis oon ollut sinkku jo vuosia eikä ees tää entinen mies siinä mielessä enää kiinnosta) niin kuin Sinkkuelämän Charlotte. Se jotenkin tuo turvaa ja uskoa siihen etät vielä löydän uuden joskus.
Arvatkaa vaan unohdanko sen sitten joskus sormeen ja törmään ties keihin? Kerran olin illallisilla, jossa kiinnostava mies ja tajusin yhtäkkiä kauhukseni että sormus on sormessa ja otin sen pöydän alla pois sormesta. Tää sit mies kysyi että anteeksi, miksi otit sun sormuksen pois... :D
[/quote]
Hah, mä käytän myös tietyissä tilanteissa vasemmassa nimettömässä sormusta, vaikken ole kihloissa, ihan vaan siitä syystä, että haluan antaa tietyille tahoille kuvan, että olisin, ja toisekseen se on hyvä keino hätistää liian innokkaat ihailijat kintereiltä ;D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:08"]Olin lasten kanssa kotosalla viikonloppuna aamupäivästä ja miehen piti just tulla kaupasta. Olin tyylikkäästi pukeutunut hihattomaan paitaan ja pikkuhousuihin. Ovikello soi ja meinasin, että mies on taas unohtanut avaimet kotiin ja juoksin avaamaan. No siellähän oli joku remppafirman ukko kyselemässä, että tarvittaisko meillä remppaa. Esikoinen tuli siihen pyörimään ja piilouduin sitten lapsen taakse, mutta asuni tuskin jäi huomaamatta. Vähän turhankin aggressiivisesti ilmoitin, ettei meillä mitään remppoja tarvita! Olin aika nolona.
[/quote]
Ei tarvitse olla nolona. Kai sitä kotonaan saa olla missä asussa tahansa.
Mä mokailen jatkuvalla syötöllä mutta tää seuraava on mielestäni liikuttavan hauska.
Olin ensimmäistä kertaa treffeillä nettitutun kanssa. Tilanne oli vähän vaivaantunut ja jäykkä. Siinä sitten kuitenkin urheasti käytiin small talkia tyyliin mitä tekee työkseen ja missä.
Vastapuoli alkoi selittämään IT-työtään ja mainitsi, että työnantaja on NSN.
Mä - ensin selostettuani olevani toimittaja ja tietäväni paljon paljosta - loihe kysymään että jaa mikä NSN, varmaan aika pieni firma kun en oo ikinä kuullutkaan.
"Niin, köh.....Nokia Siemens Networks."
Joo ei...mua rupesi naurattamaan ihan tolkuttomasti oma idioottius. Siinä sitten naama tulipunaisena ja naurua pidätellen koetan selittää jotakin älytöntä.
Haukuin exääni baarissa ja tajusin vasta jälkeenpäin, että samaan pöytään tunkenut muija oli exän säätö josta yksi yhteinen kaveri vasta mainitsi :D Ja minä kun exälle olin uskotellut että välit on ihan hyvät.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:15"]
Mä mokailen jatkuvalla syötöllä mutta tää seuraava on mielestäni liikuttavan hauska.
Olin ensimmäistä kertaa treffeillä nettitutun kanssa. Tilanne oli vähän vaivaantunut ja jäykkä. Siinä sitten kuitenkin urheasti käytiin small talkia tyyliin mitä tekee työkseen ja missä.
Vastapuoli alkoi selittämään IT-työtään ja mainitsi, että työnantaja on NSN.
Mä - ensin selostettuani olevani toimittaja ja tietäväni paljon paljosta - loihe kysymään että jaa mikä NSN, varmaan aika pieni firma kun en oo ikinä kuullutkaan.
"Niin, köh.....Nokia Siemens Networks."
Joo ei...mua rupesi naurattamaan ihan tolkuttomasti oma idioottius. Siinä sitten naama tulipunaisena ja naurua pidätellen koetan selittää jotakin älytöntä.
[/quote]
No ei toi must niin noloa ollut, ammattislangia. Noloa oli ettei mies suoraan sanonut että on töissä Nokialla.
Olin laulamassa karaokea kaverin kanssa ja samaan pöytään tuli istumaan pari tuntematonta likkaa. Kävin laittamassa biisin itselleni, mutta saman biisin oli jo joku muu ehtinyt laittamaan ensin. Vetäjä sanoi että laittaa silti minulle myös sen biisin.
Menin pöytään ja sanoin kaverille kovaan ääneen että vittu joku oli laittanu saman biisin ennen mua, no mut se on kuitenkin ihan paska laulamaan niin ei haittaa. Kerroin kaverille minkä biisin olin laittanut ja juuri silloin meni toinen niistä likoista laulamaan sen saman biisin :D Eikä se kyllä osannut yhtään laulaa.
Unohdin yöhousut jalkaan enkä muistanut vaihtaa farkkuihin, joten lampsin kaupungin keskustassa flanelliruuduissa. Olen myös mennyt mieheni auton sijasta väärän miehen autoon. Teinin mielestä olen ihan kujalla,mutta itse en osaa hävetä.
Joku nuori mies teki joskus kadulla kyselyä minkälaisia pieniä säästömenetelmiä ihmisillä on.
Vastasin tälle sitten, että vessassa niistän ensin ja sitten pyyhin samalla paperilla jos mahdollista . Tottakai sekoitin sanat ja kerroin pyyhkiväni ensin ja sitten niistän samalla paperilla. Lisäksi sain kamalan naurukohtauksen enkä pystynyt enää korjaamaan asiaa joten pakenin paikalta.
Minä olen mennyt kauppareissulta väärään autoon. Mies oli mennyt edeltä ja mun piti vielä kipaista apteekissa. Istuin etupenkille ja rupesin vielä puhumaan jotain. Sitten huomasin, että ihan uppo-outo äijä ratin takana. Sanoin vaan, että "sori, väärä mies" ja pakenin autosta. Mies ei ehtinyt sanoa sanaakaan, vaan tuijotti tyrmistyneenä monttu auki.
Harrastin seksiä leidi-boin kanssa Thaimaassa. Ei kehtaa kyllä tunnustaa kenellekään omalla naamalla. t.mies
Katselin eläinkaupassa jotain söpöjä gerbiilejä ja tarkoitus oli huudahtaa kaverille, että "mä rakastan tollaisia" ja sekosin jotenkin sanoissani ja suustani tuli "mä rakastelen tollaisia!" En tajua, miten ihmeessä tää tapahtui, mutta taisin olla aika univeloissa. Lähellä olleet asiakkaat (noin 4 kpl) kääntyivät aika näyttävästi tuijottamaan pikkaisen hitain katsein. Auts.
Taisin ajatella yhtä aikaa katselemista ja rakastamista ja sit ne vaan sulautui ääneen lausuttuna rakastelemiseksi. Kauheaa. T: 27
Linja-autossa piti maksaa kuskille ja, kun aloin kaivaa lompsaa niin tippu iso dildo kassista kuskin eteen. Kyllä hävetti ihan pirusti! Nolona nostin takaisin kassiin ja kuski oli revetä! :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:49"]
Linja-autossa piti maksaa kuskille ja, kun aloin kaivaa lompsaa niin tippu iso dildo kassista kuskin eteen. Kyllä hävetti ihan pirusti! Nolona nostin takaisin kassiin ja kuski oli revetä! :D
[/quote]
Ja bussi oli vieläpä täynny muita matkustajia, jotka hömistyneenä katselivat! Pankaa pahemmaksi. :O
Ainakin tulee mieleen kun jäin puskaan hiuksista kiinni. Uimarannalla yläosa valahti. Useammankin kerran. Rupsutellut jumpassa, tosin moni muukin tekee sitä, hajusta päätellen.
Takanani kaatui kerran mummo. Käännyin, katsoin ja lähdin jatkamaan matkaa. Tajuttuani asian meinasin vetää itseäni turpaan. Noloa ja uskomattoman epäkohteliasta käytöstä minulta! Hävettää!
Mulla oli käsimatkatavarassa vibraattori, ja lentokentän läpivalaisussa turvamies vinkkasi kaverinsakin katsomaan laukkuani ruudulta. Pikkasen nolotti, en ajatellut asiaa etukäteen ollenkaan. T. nainen 50 v
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:07"]
Mulla oli käsimatkatavarassa vibraattori, ja lentokentän läpivalaisussa turvamies vinkkasi kaverinsakin katsomaan laukkuani ruudulta. Pikkasen nolotti, en ajatellut asiaa etukäteen ollenkaan. T. nainen 50 v
[/quote]
Sattuu sitä näköjään muillekin! :D
Tästä kyllä on jo aikaa.... mutta se oli silloin kun lähdin kesken koulun kotiin kun luulin että koulu loppui sain selville kun kaverini soitti missä olin ja jouduin kävelemään erittäin nolostuneesti luokkaan kaikkien tuijottelema.
Olin lasten kanssa kotosalla viikonloppuna aamupäivästä ja miehen piti just tulla kaupasta. Olin tyylikkäästi pukeutunut hihattomaan paitaan ja pikkuhousuihin. Ovikello soi ja meinasin, että mies on taas unohtanut avaimet kotiin ja juoksin avaamaan. No siellähän oli joku remppafirman ukko kyselemässä, että tarvittaisko meillä remppaa. Esikoinen tuli siihen pyörimään ja piilouduin sitten lapsen taakse, mutta asuni tuskin jäi huomaamatta. Vähän turhankin aggressiivisesti ilmoitin, ettei meillä mitään remppoja tarvita! Olin aika nolona.