Mitä NOLOA olet tehnyt SELVINPÄIN?
Vastapainoksi humalassa hölmöilylle kertokaahan, mitä ihan noloa ja pöljöä on tullut aivan selvinpäin tehtyä. Sellaista, mitä ette kehtaisi kenellekkään tunnustaa kasvotusten.
Kommentit (477)
Hyppäsin vieraan miehen selkään uima-altaassa ja sanoin "heei rakas" (luulin sitä siis miehekseni :-D tämä vieras mies, minä ja mieheni nauroimme kippurassa tätä siellä altaassa...
olin kotona topissa ja pikkuhousuissa, tukka sekaisin ja muutenkin räjähtäneen näköisenä. ovikello soi ja luulin tulijaa ystäväkseni, joka oli ilmottanut tulevansa kahville. repäisin oven auki julistaen "JUST OLIN MENOSSA PASKALLE!" ja yllätys yllätys, oven takana olikin pari jehovantodistajaa
olimme miehen kanssa jossain tapahtumassa, jossa oli alpakoita. hihkaisin "KATSO SÖPÖJÄ TALEBANEJA!" puolet lähellä olevista luulivat minua varmaa humalaiseksi ja puolet hulluksi..
revin keskellä vilkasta kävelykatua, marraskuussa, villakangastakin sekä sen alla olleen neuletakin pois ja sitten hihkuin hihattomassa paidassani "ou jee!" olin silloin raskaana ja ihan hirveitä kuumia aaltoja!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:28"]
Joku nuori mies teki joskus kadulla kyselyä minkälaisia pieniä säästömenetelmiä ihmisillä on. Vastasin tälle sitten, että vessassa niistän ensin ja sitten pyyhin samalla paperilla jos mahdollista . Tottakai sekoitin sanat ja kerroin pyyhkiväni ensin ja sitten niistän samalla paperilla. Lisäksi sain kamalan naurukohtauksen enkä pystynyt enää korjaamaan asiaa joten pakenin paikalta.
[/quote]
Hitsulainen ku repesin,kissa katsoo mua ihmeissään :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:08"]Olin lasten kanssa kotosalla viikonloppuna aamupäivästä ja miehen piti just tulla kaupasta. Olin tyylikkäästi pukeutunut hihattomaan paitaan ja pikkuhousuihin. Ovikello soi ja meinasin, että mies on taas unohtanut avaimet kotiin ja juoksin avaamaan. No siellähän oli joku remppafirman ukko kyselemässä, että tarvittaisko meillä remppaa. Esikoinen tuli siihen pyörimään ja piilouduin sitten lapsen taakse, mutta asuni tuskin jäi huomaamatta. Vähän turhankin aggressiivisesti ilmoitin, ettei meillä mitään remppoja tarvita! Olin aika nolona.
[/quote]
Mulla vähän saman tyylinen. Olen kotona usein alasti jos ei ole tarvinnut käydä missään. Minulla oli vapaapäivä ja odottelin miestä kotiin töistä kun ovikello soi. Mietin hetken siinä ovella että pitäisikö yllättää mies avaamalla ovi alasti (olen pari kertaa tehnyt jotain tällaista) mutta sitten hetken mielijohteesta nappasin kuitenkin kuivumassa olleen lakanan ja kiedoin sen ylleni kuten pyyhkeen. Hetken tyrmistynyt hiljaisuus kun oven takana olikin miehen pari kaveria :D He olivat tulleet hakemaan jotain tavaraa ja olivat ajatelleet että mies on jo kotona. En tiedä kuka meistä oli eniten nolona. Kuulin myöhemmin mieheltä että nämä kaverit olivat pyydelleet anteeksi että olivat sillä tavalla paukanneet ovelle ilmoittamatta jne. Saan vieläkin kylmiä väreitä kun mietin että olin oikeasti avaamassa sitä ovea ilman rihman kiertämää, suunnilleen käsi jo oven kahvalla.. :-o
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:45"]
Tuntematon numero soitti minulle. Ajattelin että hitsi, taas noita lehtimyyjiä. Noh, päätin sitten vitsailla myyjän kanssa ja vastasin puhelimeen möreällä äänellä : Timo Soinin kanslia, Anneli Jäätteenmäki hyvää päivää! *hiljaisuus* "Joo, tota oisko "Liisa Lehti" tavoitettavissa? Kun ihan tästä työhakemuksesta soitan, haluaisimme tavata haastattelun merkeissä." . Uskokaa tai älkää, sain paikan. Mutta noloa.. :D N21
[/quote]
Onko anneli jäättenmäellä möreä ääni?
Päivän parhaita nauruja saanut täältä!! Ihanaa :-D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:34"]
Harrastin seksiä leidi-boin kanssa Thaimaassa. Ei kehtaa kyllä tunnustaa kenellekään omalla naamalla. t.mies
[/quote]
ei homoudessa ole mitään noloa
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:15"]Tästä kyllä on jo aikaa.... mutta se oli silloin kun lähdin kesken koulun kotiin kun luulin että koulu loppui sain selville kun kaverini soitti missä olin ja jouduin kävelemään erittäin nolostuneesti luokkaan kaikkien tuijottelema.
[/quote]
Ai nii XD se oli hauskaa
t. Se joka soitti tälle henkilölle
Mie hölmöilen paljon enemmän selvinpäin. Kännissä oon aina asiallinen ja rauhallinen :D
Viimeaikaisia ainakin, kun möläytän kaupassa miehelle että "oon niin läski et tuntuu ku oisin viimesillään raskaana", ja samaan hyllyväliin putkahtaa samaan aikaan viimesillään raskaana oleva nainen.
Tänään myös lauloin töissä Rihannan "Bitch Better Have My Money"-biisiä, ja esimies pamahti paikalle.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:28"]
Joku nuori mies teki joskus kadulla kyselyä minkälaisia pieniä säästömenetelmiä ihmisillä on. Vastasin tälle sitten, että vessassa niistän ensin ja sitten pyyhin samalla paperilla jos mahdollista . Tottakai sekoitin sanat ja kerroin pyyhkiväni ensin ja sitten niistän samalla paperilla. Lisäksi sain kamalan naurukohtauksen enkä pystynyt enää korjaamaan asiaa joten pakenin paikalta.
[/quote]
Hitsulainen ku repesin,kissa katsoo mua ihmeissään :)
[/quote]
Sama :D Kissa alkoi naukuun kun nauroin niin kovaa :D Päivän paras!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:15"]Tästä kyllä on jo aikaa.... mutta se oli silloin kun lähdin kesken koulun kotiin kun luulin että koulu loppui sain selville kun kaverini soitti missä olin ja jouduin kävelemään erittäin nolostuneesti luokkaan kaikkien tuijottelema.
[/quote]
Ai nii XD se oli hauskaa
[/quote] no ehkä sinulle oli -se kenelle soitettiin
Sain epilepsiakohtauksen ensitreffeillä. Vein siinä mukanani lattialle juomat ja ruoat pöydältä ja kun tuli takasin tolkkuihini makasin ravintolan lattialla kuset housussa ja n.20 ihmistä pällistelemässä ympärillä. Deittikumppania ei näkynyt tämän jälkeen. Enkä voi kyllä häntä syyttääkään :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:15"]Tästä kyllä on jo aikaa.... mutta se oli silloin kun lähdin kesken koulun kotiin kun luulin että koulu loppui sain selville kun kaverini soitti missä olin ja jouduin kävelemään erittäin nolostuneesti luokkaan kaikkien tuijottelema.
[/quote]
Ai nii XD se oli hauskaa
[/quote] no ehkä sinulle oli -se kenelle soitettiin
[/quote]
no enhän mä käskeny sua kotiin lähtemään.:)
-se joka soitti
Kerran luokassa minulla tippui terveyssiteet lattialle taskusta niin kaikki pojat tuijotti ja koko luokka repesi nauruun! Hitto että hävetti, meinasin vajota maanrakoon ja opettajaki piteli naurua. :D siinä tilanteessa ei naurattanut yhtään mutta nykyään nauran asialle
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:29"]Kerran luokassa minulla tippui terveyssiteet lattialle taskusta niin kaikki pojat tuijotti ja koko luokka repesi nauruun! Hitto että hävetti, meinasin vajota maanrakoon ja opettajaki piteli naurua. :D siinä tilanteessa ei naurattanut yhtään mutta nykyään nauran asialle
[/quote]
No voi IIK -.- Oletko 12-v.?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:27"]
Taputtelin vieraan mieheen pakaraa kassa jonossa. Kuvittelin, että siinä on mieheni, kunnes hoksasin katsovani miestäni, joka seisoo kauempana. Menin punaiseksi ja sanoin, et ihan kiva pylly, mut luulin et oot mun mies. Oli vähän vanhempi herra joka sitten vaan nauroi. Mun mies nauroi kippurassa kun autoon päästiin.
[/quote]
Voi kamala! :D
[/quote]
Mulla melkeen sama. Pongasin kaupassani ystäväni kumartuneena katsomaan jotain makaroneja. No otin vauhtia ja hyppäsin reppariin (teemme tätä toisillemme). No arvatkaa oliko kaveri.....
[/quote]
Tuli mieleen tästä Kingin piluilijat...
Olin juuri aloittanut uudessa työpaikassa jossa kierretään ihmisten kotona ja kaupataan laitetta X, olin sopinut vanhemman työntekijän kanssa, että tekisimme äidilleni esittelyn hänen kotonaan kello 12.. Asuin siis äitini luona vielä tuolloin. Päivä koitti,ja kello näytti n.10.45, ajattelin käyväni suihkussa ennen esittelyä, kun kuulin auton ajavan pihaan. Oletin sen olevan äitini joka kotiutui kauppareissulta,ja minulla oli asiaa hänelle joten juoksin ulko-ovelle pikkuhuosuisillani(asuimme maalla omakotitalossa)' ovelle päästyäni avasin oven, ja kukas siinä seisoikaan.. Vanhempi työkaverini, joka oli vielä mies. En ehkä ikinä pysty unohtamaan hänen ilmettään kun hän näkee lähes alastoman työkaverinsa edessän, hädissäni sönkötin jotain kellosta ja äidin kauppareissusta, kunnes hiljalleen vetäydyin sisään sulkien oven ja kysyen maistuisiko kahvi....
Kakannut housuun. (Oli kyllä jonkun asteen ruokamyrkytys :-D)