Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä NOLOA olet tehnyt SELVINPÄIN?

Vierailija
09.04.2015 |

Vastapainoksi humalassa hölmöilylle kertokaahan, mitä ihan noloa ja pöljöä on tullut aivan selvinpäin tehtyä. Sellaista, mitä ette kehtaisi kenellekkään tunnustaa kasvotusten. 

Kommentit (477)

Vierailija
281/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt raivoisasti väärään autoon, temponut ovea kaksin käsin ja ihmetellyt, miksi mieheni on lukinnut repsikan oven. Auto muistutti erehdyttävästi omaamme ja apteekista poistuessani yritin siihen sisään. Mieheni nauraa omassa autossamme tien toisella puolella ja väärän auton kuljettaja istuu silmät pyöreinä omassaan. 

Vierailija
282/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:45"]Tuntematon numero soitti minulle. Ajattelin että hitsi, taas noita lehtimyyjiä. Noh, päätin sitten vitsailla myyjän kanssa ja vastasin puhelimeen möreällä äänellä :

Timo Soinin kanslia, Anneli Jäätteenmäki hyvää päivää!

*hiljaisuus*

"Joo, tota oisko "Liisa Lehti" tavoitettavissa? Kun ihan tästä työhakemuksesta soitan, haluaisimme tavata haastattelun merkeissä."

.

Uskokaa tai älkää, sain paikan. Mutta noloa.. :D

N21

Niinhän  oletetuille lehtimyyjille pitääkin vastata!

Aika paha :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpaikan järjestämässä koulutustilaisuudessa. Ihmiset juttelivat keskenään ennen kun tilaisuuden virallinen osuus alkoi. Yksi nainen kysyi olenko käynyt näissä koulutuksissa aikaisemmin. Vastasin että joo, olen, montakin kertaa. Entäpä sinä? Ihmettelin kun nainen meni hämilleen eikä oikein vastannut mitään. Luento alkoi ja kukapa olikaan puhuja? Tietysti se nainen jolta kysyin että onko hän käynyt näissä koulutuksissa ennenkin. Nolointa oli, että sama nainen on ollut siellä puhumassa usein ennenkin, mulla on vaan niin huono kasvomuisti, niin eikä nimimuistikaan ole sen parempi.

Vierailija
284/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:49"]

Linja-autossa piti maksaa kuskille ja, kun aloin kaivaa lompsaa niin tippu iso dildo kassista kuskin eteen. Kyllä hävetti ihan pirusti! Nolona nostin takaisin kassiin ja kuski oli revetä! :D

Ja bussi oli vieläpä täynny muita matkustajia, jotka hömistyneenä katselivat! Pankaa pahemmaksi. :O

0/5

Vierailija
285/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin vanhan kotitaloni pihaan ja ihmettelin mikä ruma härpäke roikkuu ovessa, kiukkuisena repäisin sen  pois ja koetin avata ovea, ihmettelin onko lukot vaihdettu Ja sitten välähti:  ei saakeli, olen Leppäpolulla (nimi muutettu ) enkä ole asunut siinä vuotee, ei kun pikainen luikkiminen autoon ja karkuun! Mahtoi asukas manailla että kuka vandaali repinyt hänen ovikoristeensa pois..'

Menin väsyneenä postiin lähetystä hakemaan ja ihmettelin mikähän mysteeripaketti se on kun en muista mitään tilanneeni,  myyjä vastasi  että "henkilöllisyystodistus" ja ihmettelin väsyneenä että ei siellä henkkareita pitäisi olla, vastahan ne on uusittu. Tyyppi katsoi hitaasti ja  selvensi että tahtoo nähdä henkkarini.

Vierailija
286/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut kaupungilla kaverini ja kahden tyttöni kanssa koko päivän ja maha oli ihan täynnä ilmaa. Kun menimme parkkipaikalla autoon, päästelin kaasut äänekkäästi ulos. Tyttöni suuttui ja avasi auton ikkunan ja huusi ikkunasta kovaan ääneen: ”Äiti pieras!”. Samalla hetkellä kaverini oli tulossa palauttamaan lainaamaansa tavaraa vielä ennen lähtöä ja olikin juuri sopivasti siinä ikkunan kohdalla (tyttö ei siis tarkoituksella huutanut tietoa kenellekään, kiusasi vaan minua, mutta ei huomannut pakettiauton takaa kävelevää kaveriani ajoissa). Kaveri kommentoi: ”Minäkin olen joskus pieraissut” ja nauroi päälle. Itse tietysti istuin naama punaisena autossa...

Vierailija
287/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan valtavasti nolouksia. Tänäänkin tapahtui pari väärässä tilanteessa omista ongelmista avautumista. Kyl hävettää. Tuntuu että lääkkeiden sivuvaikutuksena lörpöttelen ja itkeskelen asioitani kenelle sattuu. Se on kamalaa.

Vierailija
288/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena junassa eka kertoja .Pelkäsin että en osaa jäädä asemalla pois kun maalaisasemat ei ole isoja,Voi ajaa vaunu kauaksikin,eikä ole kuulutuksia.

Juna pysähtyi keskellä korpea,Luulin että oli asema ja menin ulos.

Onneksi huomasin että oltiin metsässä ja tulin takaisin junaan.Oli kylmä talvi.

Vierailija
289/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin väärään autoon. Kuljettaja vähän hämmästyi...

Vierailija
290/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti uusia passi ja kävin paikallisessa valokuvausliikkeessä ottamassa passikuvat. Minua palveli todella ystävällinen nainen ja kuvat otettuaan hän näytti niitä nopeasti. Totesin vain naureskellen että ei varmaan voi parempaa vaatia. Täydestä sydämestäni tarkoitin kommentilla omaa naamaani enkä valokuvaajan ammattitaitoa!! Puhelias kuvaaja meni ihan hiljaiseksi enkä jostain syystä tajunnut mokaani kuin vasta autolle kävellessäni. Ihmettelin vain miksei kuvaaja puhunut enää mitään.

Vierailija
291/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä kaverini luona yötä jonkun bileillan jälkeen ja niissä baarivaatteissa lähdin kotiin. Samalla kun astuin ulko-ovesta, kulman takaa tuli joku epämääräisen näköinen mies koiran kanssa. Mielestäni mies katsoi minua kun sanoi suunnilleen ”lähdetääs pimu kotiin päin”. Vastasin kiukkuisena, ettei todellakaan lähdetä. Mies katsoo minua ihan hölmistyneenä ja kertoo koiransa nimen olevan Pimu. Hävetti, sitten nauratti.

Vierailija
292/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin hautajaisissa. Tuli ihan puskista. Vieressä istuva repeili.

Vierailija
293/477 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tapahtunut töissä 🙈

- kävelin toimistolla ( avokonttori )pitkää käytävää rupein askelin, jalassa saappaat joissa liukas pohja... yhtäkkiä tajusin kaatuvani ja vaistomaisesti tarrasin viereiseen sermiin joka kiikkasi jaloillaan ja tuli kamalalla kolinalla ja räminällä takaisin paikoilleen. Minä nurin lattialla ja about 20 päätä nousee sermien takaa katsomaan mitä tapahtui. Puna kasvoilla ja hirveä kipu nilkassa ylös sadasosasekunnissa.

- sama työpaikka; eri toimipiste: pyysin erään pomon nimmaria yhteen raporttiin. Ei suostunut allekirjoittamaan ( sinänsä typerää koska hänellä ei ollut vaihtoehtoja mutta liittyi siis rahaan ja hänen kustannuspaikalle tulevista kustannuksista ) kävelin turhautuneena työkavereiden luo rapsan kanssa ja tuhahdin siinä että ” ei se saa***nan mulk** viitsinyt allekirjoittaa”. No, kas - kyseinen henkilö oli tullut juuri selkäni taakse. ” anna se paperi tänne niin mulk** allekirjoittaa” 🙈

-eri duuni: oli tarkoitus tarjota sukunimenvaihdoskakkua. Mainostin palaverissa tarjoavani sukupuolenvaihdoskakkua. Jep

Vierailija
294/477 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hölmöydet olen tehnyt humalassa. En juo enää alkoholia en myöskään tee mitään myöhemmin kaduttavaa.

Vierailija
295/477 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks toi selvinpäin oleminen oo jo itessää aika noloa :D

Vierailija
296/477 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin bussin ovien väliin. Kuski ei huomannut mutään, vaan lähti ajamaan pysäkiltä eteenpäin. Muut kyydissä olevat alkoivat kiljumaan ja silloin kuskikin havahtui. Olimme kaupunkialueella, joten vauhti ei ollut kova, mutta kuski jotenkin hätääntyi eikä tajunnut ensinnäkään pysähtyä, vaan paniikissa taisi rämpyttää sitä ovinappka, koska ovet avautuivat vähän ja sitten menivät kiinni, taas vähän auki, kiinni jne. Ja minä siinä välissä 😂😂 lopulta kuski sai itsensä rauhoitettua ja tulikin seuraava pysäkki, bussi pysähtyi ja mä hyppäsin vähän helvatan äkkiä bussista ulos 🙈 olen elämäni aikana kulkenut paljonkin bussilla enkä ole koskaan nähnyt kenenkään muun jäävän bussin ovien väliin.

Vierailija
297/477 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt kusella miesten vessassa, kussut sänkyyn unissani, kussut ja paskonut housuun, paskonut pöntön tukkoon ties kuinka monta kertaa, joka ei kotioloissa niin noloa ole, mutta kyläpaikassa kyllä. Olen myös pieraissut suht tyhjässä hesessä todella kovaäänisesti, pieraissut laulutunnilla kesken äänenavauksen, ollut kylpylässä bikneissä, joista huomasin vasta paikan päällä, että alaosasta näkyy läpi...onhan näitä. 

Oi kamala, vaikuttaa, etä sinulla on jotain vikaa peräpäässä. 

Vierailija
298/477 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani. Asun ulkomailla, ja Suomessa käydessäni olin innoissani että pääsen maistamaan (minulle uusia) nyhtökauraruokia. Pakollisella sukulaiskierroksella ympäri maakuntaa pysähdyttiin huoltikselle syömään lounasta. Bongasin listalta jonkun nyhtöpossuruuan jossa oli myös majoneesia. Kysyin kassalta saako annosta kokonaan vegaanisena, eli onko majoneesikin vegaanista. Kassa siihen sitten totesi että niin tuossa annoksessa tosiaan on siis sitä nyhtöPOSSUA, että se ei ole vegaaninen… Olin niin haltioissani siitä NYHTÖruoka-annoksesta että aivot ei rekisteröiny possun ja kauran eroa. -  Naama punaisena valitsin sitten listalta vegaanisen burgerin.

Vierailija
299/477 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin housuuni.

Vierailija
300/477 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuloinut kun lenkittänyt ripuloivaa koiraa, kyllä hävetti olla koiran kanssa yhdessä puskassa kun omakin takapuoli laulaa. Vierestä kulkee sauvakävelijöiden joukko.