Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lautasmallin mukaan laihduttaminen? Kaikki Juttailevat, karppaavat, eneilevät

Vierailija
09.04.2015 |

ja ties mitä muuta. Itselläni on 40kg laihdutettavaa ja suunnitelmana on lautasmalli. Putoaakohan paino?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidasta oli osin toki siksi, etten katsonut yhtään paljonko söin, enkä lisäännyt liikuntaa. Mutta en ois halunnutkaan katsoa annoskokoja (muutenkin jo suht pienet) enkä liikkua enempää.

10

Vierailija
22/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan normaalia kotiruokaa laihduttajalle, mutta muista että lautasmalli ei välttämättä tarkoita vähäkalorista.

Äitini on ihan 100 % varma että on geneettisesti lihava, koska "ei tavallisella kotiruoalla voi syödä itseään läskiksi" mutta kyllä vain voi. Kun kastikkeet ovat raskaita kermapohjaisia, rasvainen sikanauta paistetaan oikeassa voissa ja voita laitetaan vielä kastikkeeseen kerman kaveriksi "täyteläisyyttä antamaan", niin ei sitä kovin isoja annoksia tarvi vetää että saa liikaa energiaa. Pikkuisen liikaa joka päivä kertyy huomaamatta kiloiksi.

Mutta tosiaan, jos kaloreita tarkkailee, sanoisin että 5/5 idea. Kun mikään ei ole lopullisesti pannassa on helpompi pysyä hoikkana loppuikä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva ei niinkään lihota vaan hiilari.  Ehkä äitisi syö runsaasti leipää ja perunaa, 12?

Vierailija
24/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut parikymmentä kiloa ilman mitään erikoista dieettiä. Siis aloin tosiaan vaan täyttämään mahaani pääasiassa kasviksilla. Joka aterian kylkeen vaan tosi paljon kasviksia, ja yksi päivän ateria on ainakin salaatti jollain vähärasvaisella lihalla tai kalalla tms. proteiinillä. Tossa täyttyy maha, mutta kaloreja tulee vähemmän. Vähän huvittavaa, kun monet kyselevät multa että mitä dieettiohjelmaa olen käyttänyt ja onko mulla PT. No ei ole, kyllästyin vaan itse turvonneeseen olomuotoon ja yksinkertaisesti vähemmän syömällä sain painon alas. Porukka on vaan jotenkin ihan siinä luulossa, että laihis vaatii sen että ostan jonkun paketin paikasta x tai noudatan jonkun jenkki "tiedemiehen" rahastuskirjan ohjeita. Laihdutus on nykyään ihan silkkaa bisnestä, eikä niiden bisneksen tekijöiden tavoitteena olekaan saada porukkaa pysyvästi laihtumaan. Jos niin käy, niin kukaanhan ei tarvitse heidän tuotteitaan. Ihan normaali maalaisjärki mukaan, ja lautasmalli on tosi hyvä nyrkkisääntö siinä. Tsemppiä projektiin!

Vierailija
25/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ruokaympyrän mukaan pienemmältä lautaselta niin alkaa laihtuun. Juo vettä 3 litraa päivässä. Ei herkkuja. Urheile niin aivot saa happea ja jaksat laihduttaa.
Miten muuten sitruunan kanssa auttaakos se jos päivittäin juo puristetun sitruunan mehun?

Vierailija
26/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan superdieetti on hyvä kun siinä on ryhmän tuki. Moni tarvitsee sen tuen.

Vierailija
27/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on ap:n lautasmalli?

Minun on tällainen: 3/4 osaa kasviksia ja 1/4 osa proteiiniruokaa. Normaalirasvaisena. Lautasen ulkopuolella lasillinen vettä.

Vierailija
28/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:39"]

Minkälainen on ap:n lautasmalli?

Minun on tällainen: 3/4 osaa kasviksia ja 1/4 osa proteiiniruokaa. Normaalirasvaisena. Lautasen ulkopuolella lasillinen vettä.

[/quote]

Sähän teit eilen oikein aloituksenkin aiheesta.