Kokemattomalle 29-vuotiaalle miehelle joulu on hirveää aikaa
Sukulaiset utelee, että onko jo löytynyt nainen, milloin menen naimisiin ja hankin perheen jne. Eivät tiedä, että en ole koskaan edes suudellut ketään.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattais nyt ihan ensi alkuun käydä maksullisilta naisilta hakemassa kokemusta!
Tämä. Sen jälkeen hoksaat, ettei se kokemattomuus ollutkaan ongelma, vaan muissa aspekteissa on ihan järkyttävän suuria ongelmia.
Juu, aika tuttua huttua. Kyllä vähän joulufiilis eilen laski kun sai taas kuunnella miten pitäisi alkaa katselemaan itselleni naista. Teki mieli sanoa, että eipä se siitä katselemalla parane, mutta pidin mölyt mahassa. Ihan niinkuin se nainen vaan katsottaisiin ja otettaisiin kuin joku auto. Kaikki sukujuhlat muutenkin ovat aina yhtä nautintoa kun saa kuunnella ihan hulvatonta läppää siitä miten olen vanhapoika. Joku päivä luultavasti saan tarpeeksi tuosta paskasta ja annan samalla mitalla takaisin.
Terveisin Naispelko28
Veli brother, sama tilanne, mutta 9 v sua vanhempi ja silläkin erolla että utelijasukulaiset alkavat olla manan majoissa
Vierailija kirjoitti:
Juu, aika tuttua huttua. Kyllä vähän joulufiilis eilen laski kun sai taas kuunnella miten pitäisi alkaa katselemaan itselleni naista. Teki mieli sanoa, että eipä se siitä katselemalla parane, mutta pidin mölyt mahassa. Ihan niinkuin se nainen vaan katsottaisiin ja otettaisiin kuin joku auto. Kaikki sukujuhlat muutenkin ovat aina yhtä nautintoa kun saa kuunnella ihan hulvatonta läppää siitä miten olen vanhapoika. Joku päivä luultavasti saan tarpeeksi tuosta paskasta ja annan samalla mitalla takaisin.
Terveisin Naispelko28
Voinet vedota siihen että ny teletään ahtaita aikoja ja on eritotisen kulmikas jobi löytää vapaa k-piikitön neitsyt yli 18-vuotias kun naisistakin jo varmaan 80 prossaa kokeillu sitä verenturmelupiikkiä
ystävän vinkki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko28
Voinet vedota siihen että ny teletään ahtaita aikoja ja on eritotisen kulmikas jobi löytää vapaa k-piikitön neitsyt yli 18-vuotias kun naisistakin jo varmaan 80 prossaa kokeillu sitä verenturmelupiikkiä
Pääsittekö kotilomalle suljetulta?
Minulla on ihan sama tilanne ja olen jo 37v. Tiedän sen että minun olemuksestani huomaa heti etten ole mikään naistenmies, päinvastoin olen hyvin pienikokoinen ja ujo eikä minulla ole ollut koskaan mitään mahdollisuuksia saada edes juttuseuraa naisista koska olen heille pelkkää ilmaa.
En tunne mitään katkeruutta naisia kohtaan ja tykkään olla omissa oloissani koska olen ihan sinut sen kanssa että elän tämän elämän täysin yksin, mutta sukulaisilla on selvästi tällainen pakkomielle jossa ne tykkäävät kiusata minua ja nöyryyttää mahdollisimman paljon.
Olen huomannut että on olemassa tiettyjä naisia jotka tuntevat syvää inhoa epäsuosittuja miehiä kohtaan ja he osaavat tosi ovelasti vittuilla ja kiusata juuri tuollaisella piikikkäällä utelulla joka on naamioitu niin viattomaksi.
fuk this life kirjoitti:
Minulla on ihan sama tilanne ja olen jo 37v. Tiedän sen että minun olemuksestani huomaa heti etten ole mikään naistenmies, päinvastoin olen hyvin pienikokoinen ja ujo eikä minulla ole ollut koskaan mitään mahdollisuuksia saada edes juttuseuraa naisista koska olen heille pelkkää ilmaa.
En tunne mitään katkeruutta naisia kohtaan ja tykkään olla omissa oloissani koska olen ihan sinut sen kanssa että elän tämän elämän täysin yksin, mutta sukulaisilla on selvästi tällainen pakkomielle jossa ne tykkäävät kiusata minua ja nöyryyttää mahdollisimman paljon.
Olen huomannut että on olemassa tiettyjä naisia jotka tuntevat syvää inhoa epäsuosittuja miehiä kohtaan ja he osaavat tosi ovelasti vittuilla ja kiusata juuri tuollaisella piikikkäällä utelulla joka on naamioitu niin viattomaksi.
Voih sinnuu <3 Kuule oot paljon parempi ihminen kuin nuo v*ittuilijat. Ja varmasti on olemassa myös sinulle sopiva nainen jossain, mutta hieman positiivisemmasta elämänasenteesta ei olisi tietenkään haittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit vastata että se ei ole vielä ajankohtaista, nykyään perheet perustetaan vanhemmalla iällä, lapsi on kallis sijoitus ja silloin on hyvä että on vakituinen työ, oma asunto eikä velkojen maksun kanssa olisi hirveästi ongelmia.
Voi valita elämäntapansa toisin. Perinteistä elämäntapaa noudattaen lapsi ei ole niin kallis sijoitus, jolloin lapsen voi hankkia jopa alle kolmekymppisenäkin.
Esimerkiksi vielä 80-luvulla oli yleistä, että lapsiperhe asui vuokralla kerrostalossa.
Jaa nykyään ei lapsia asu kerrostaloissa vai?😅
Lisäksi 80-luvulla asumiskustannukset olivat keskimäärin 20% perhekunnan bruttotuloista. Nykyään ollaan jo pitkälle yli 60%.
Ei ole helppoa muillakaan yksinäisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit vastata että se ei ole vielä ajankohtaista, nykyään perheet perustetaan vanhemmalla iällä, lapsi on kallis sijoitus ja silloin on hyvä että on vakituinen työ, oma asunto eikä velkojen maksun kanssa olisi hirveästi ongelmia.
Voi valita elämäntapansa toisin. Perinteistä elämäntapaa noudattaen lapsi ei ole niin kallis sijoitus, jolloin lapsen voi hankkia jopa alle kolmekymppisenäkin.
Esimerkiksi vielä 80-luvulla oli yleistä, että lapsiperhe asui vuokralla kerrostalossa.
Lisäksi 80-luvulla asumiskustannukset olivat keskimäärin 20% perhekunnan bruttotuloista. Nykyään ollaan jo pitkälle yli 60%.
60% bruttotuloista. Eli siis melkein 100% nettotuloista. Ei kai nyt sentään....
Sukulaiset... Asia on nyt niin etten kaipaa ketään. Osaan pyykätä, kokata, leipoa ja siivotakin. Jaa jälkikasvua? Kuulkaa, kun en välitä lapsista.
Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä tsekkejä niin palvotaan?
Olen käynyt nyt jo kolmella tsekillä jotka kaikki olivat ulkonäöltään kyllä ihan hyvännäköisiä ja nuoria, mutta siinäpä ne parhaat puolet olikin.
Kaksi osasi englantia välttävästi ja kolmas ei ollenkaan.
Jokaisella oli samassa huoneistossa joku toinen äijä seinän takana painamassa.
Seksi oli sellaista "rahat kouraan ja nakki sisälle ja nopeasti pussit tyhjäksi ja sitten voitkin jo lähteä" tasoa, ei mitään sellaista josta jäisi kokemattomalle miehelle mitään kovin hyviä muistoja ensimmäisestä kerrasta.
Samat kuvittelevat saavansa rakkautta rahalla. Hihittelevä tuonti hihittää tietäessään pääsevänsä helpolla. Maksaja luulee kohdanneensa Sen Oikean.
Ihan sama se on kaikilla muillakin, jotka joutuvat salaamaan jotain sukulaisiltaan. Jatkuvaa utelua vierailuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siellä kerrostaloissa paljon lapsia näy. Ja jos näkyy, niin ovat mähhänmyyttäjätäysstäisiä enimmäkseen.
Valitettavan monissa suvuissa on tyypillistä ja hyväksyttyä, että vanhempi polvi kiusaa nuorempiaan yksityisasioiden utelulla. Kun ihmiskuva on rajoittunut ja empatiakyky puutteellinen, ei käytöskään voi olla kovin kaksista. Näille ihmisille tärkeintä on, että kaikki elävät elämäänsä samalla tavalla ja ovat ulospäin "kunnon ihmisiä", vaikka olisivat millaisia törkymöykkyjä sisimmältään. Osa todennäköisesti laittaa myös tahallaan vahingon kiertämään, koska ovat itse joutuneet nuorempana sietämään härskejä uteluita ja yksityisasioihinsa puuttumista.
Tällaisiin sukulaisiin ei kannata pitää juuri yhteyttä tai olla tekemisissä heidän kanssaan edes jouluna. Peruskäytöstavat ja ihmisen kohtaaminen ihmisenä pitäisi jokaisen hallita eikä sukulaisuus saa olla tekosyy asiattomalle käytökselle. Veikkaan, että aika moni yksinäisyyttään ja suvun nuorten itsekkyyttä itkevä ihminen on itse ollut tällainen veetuilija ja nokkansa muiden asioihin työntäjä. Omasta mielestään tietysti on vain tarkoittanut hyvää ja vähän vain kiusoitellut ja vika on aina muiden tosikkomaisuudessa.
Itseäni on myös aina masentanut ja ahdistanut pahasti kun katselee onnellisia nuoria pareja, joissa pitkällä ja komealla miehellä on nätti nuori nainen. Aina tullut katkeruuspuuska. Tänä jouluna vielä pikkusisko raahasi miehensä joulunviettoon vanhempien luo ja se laukaisi itselläni ahdistuspiikin. Itse en ole koskaan edes treffeillä käynyt. Ei ole ollut millään perinteisillä kliseillä merkitystä. Ei auta akateemisuus, hyvätuloisuus yms. Tosin manlettina 175cm pitkänä asia on muutenkin erittäin vaikea ja ahdistava.
Toki itselläni on jotain kriteereitä olemassa. Sen kun pitäisi olla minua nuorempi, mielellään kouluja käynyt, älykäs ja lahjakas ihminen. Luonnollisesti lihavaa plösöä en kelpuuta. Pitäisi olla sellainen, jonka kanssa kehtaa liikkua julkisilla paikoilla.
Itselläni on lievät aspergeroireet, jotka vaikuttavat asiaan. Omalla alallani se on auttanut menestymään, kun työssä vaaditaan erittäin pikkutarkkaa otetta yhdistettynä kokonaisuuden hallintaan.
M36
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa tulee taas suoraan ja rivien välistä tätä, että kiltti mies ei saa naista. Kyllä saa, jos maailma meikäläisen nuoruudesta ei aivan toiseksi ole muuttunut. Minäkin sain, ensin muutaman harjoitusvastustajan, ja sitten tämän jonka kanssa on oltu yhdessä melkein 30 vuotta.
Tarinan opetus: kiltti saa olla, mutta rohkea on pakko olla. Jos nainen kiinnostaa, ei kun juttusille. Jos tulee pakit, ei paniikkia vaan uusi yritys toisaalla. Mutta jos ilmenee vastakiinnostusta... sitten pidetään se nainen niin hyvänä kuin vain kiltti mies osaa.
Sinun nuoruudestasi maailma on muuttunut rajusti. Sinun nuoruudessasi naiset eivät käyneet niin paljon kouluja. Oli pakko hankkia hyvätuloinen mies elättäjäksi. Nykypäivänä naiset opiskelevat enemmän kuin miehet ja menestyvät taloudellisesti paremmin kuin miehet. Yksikään nuori nainen ei suostu eikä alistu käveleväksi kodinkoneeksi, kuten ennen oli tapana. Ei ole pakko naisilla huolia ketä hyvänsä. Kun on oma työura, oma talous ja rahaa enemmän kuin monella miehellä yleensä, niin vaatimustasot kasvavat.
30 vuotta sitten ei ollut tinderiä. Otettiin vain joku samalta kylältä. Nykypäivänä samoista NUORISTA naisista kisaavat valtava ulkomaalaisten miesten pooli. Ja tokihan ulkkarimies on jännempi ja komeampi kuin me volgan mutkasta möyrineet pottunokat.
M36
Vierailija kirjoitti:
Tänne pitäisi saada paljon japanilaisia naisia! Lappeenrannassa on paljon aasialaisia naisia. Olen aikeissa muuttaa sinne. Mutta lisää pitäisi silti saada. Etenkin pienille noin 10'000 hengen kyliin.
Eikö sinulle riitä yksi nainen? Luulisi Japanista löytyvän joku, johon rakastua ja joka rakastuu sinuun, sitten pitää vain saada hänet haluamaan yhteistä tulevaisuutta Suomessa.
Niin se vaan menee. Ei tarvitse olla kuin yksi "huono" piirre ihmisessä niin olet vastakkaiselle sukupuolelle kuin ilmaa. Harva tässä maailmassa saa seksiä:(