Kokemattomalle 29-vuotiaalle miehelle joulu on hirveää aikaa
Sukulaiset utelee, että onko jo löytynyt nainen, milloin menen naimisiin ja hankin perheen jne. Eivät tiedä, että en ole koskaan edes suudellut ketään.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne oikeasti tiedä sun kokemattomuudestasi, kunhan kiusaavat sua. Miehen kokemattomuus näkyy kilometrien päähän ulkonäöstä, käyttäytymisestä jne.
En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä ja minulta kysytään joskus, että minkä ikäisiä minun lapseni ovat.
Kunhan kiusaavat. Kyllä ressukan tunnistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain ketjusta opimme, niin kokemattoman miehen tulee tyytyä naiseen, joka on pannut kymmeniä miehiä nuoruudessaan ja haluaa nyt epätoivoisesti löytää miehen tai sitten mies jää yksin.
Ei todellakaan tarvi. Se kokemattoman miehen aiheuttama pettymys on varmasti paljon pienempi naiselle, jolla ei ole tietoa paremmasta.
Ei se seksi niin ihmeellistä rakettitiedettä ole. Kokematonkin mies voi osoittautua oikein päteväksi vaikka melkein kylmiltään.
Minulle kävi näin! Nainen kehui kovasti taitojani kun meni sänkyyn hänen kanssaan. Ja se oli miun eka kerta, 24-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain ketjusta opimme, niin kokemattoman miehen tulee tyytyä naiseen, joka on pannut kymmeniä miehiä nuoruudessaan ja haluaa nyt epätoivoisesti löytää miehen tai sitten mies jää yksin.
Ei todellakaan tarvi. Se kokemattoman miehen aiheuttama pettymys on varmasti paljon pienempi naiselle, jolla ei ole tietoa paremmasta.
Ei se seksi niin ihmeellistä rakettitiedettä ole. Kokematonkin mies voi osoittautua oikein päteväksi vaikka melkein kylmiltään.
Minulle kävi näin! Nainen kehui kovasti taitojani kun meni sänkyyn hänen kanssaan. Ja se oli miun eka kerta, 24-vuotiaana.
Valehteli sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne oikeasti tiedä sun kokemattomuudestasi, kunhan kiusaavat sua. Miehen kokemattomuus näkyy kilometrien päähän ulkonäöstä, käyttäytymisestä jne.
En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä ja minulta kysytään joskus, että minkä ikäisiä minun lapseni ovat.
Kunhan kiusaavat. Kyllä ressukan tunnistaa!
Ressukoilla on aina tarve polkea toisia alas. Minä olen aina ollut reilu kaikkia kohtaan ja niin aion olla myös jatkossa.
Jaa. Itse en ottaisi naista riesakseni vaikka maksettaisiin. NEVER AGAIN!
Tänne pitäisi saada paljon japanilaisia naisia! Lappeenrannassa on paljon aasialaisia naisia. Olen aikeissa muuttaa sinne. Mutta lisää pitäisi silti saada. Etenkin pienille noin 10'000 hengen kyliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat kumppanin niin ala panostaa kunnolla asiaan. Netti on pullollaan ohjeita miten naisia isketään. Ei se kotona ihmettelemällä muutu. Itse olen käynyt viimeisen vuoden aikana treffeillä ainakin 6 tyypin kanssa, kunnes löytyi sopiva kumppani. Enkä ole edes hyvännäköinen tai hyvässä kunnossa.
No, miten "naisia isketään"?
Kysyy nainen, joka alati huvittuneena lukee näitä iskemisen ohjelistoja - kun se, millä on merkitystä on kaikessa yksinkertaisuudessaan, että jonkun seurassa on hauska ja hyvä olla. Ei siihen mitään kikkoja tarvita. Pelkkää omaa persoonaa, molemmilta. Jos joku mies ihan oikeasti tosissaan lähestyy minkä tahansa "iskurepliikin" kanssa, on peli pelattu jo siinä vaiheessa. Kertoo miehen kapeakatseisesta naiskuvasta, sekä ulkopuolelta opetellusta, päälle liimatusta itsevarmuudesta, joka on vain näytelmää. Tietenkin yksi iskemisen motiivi on hakea kaatoja baarista tai mistä niitä nyt haetaankaan ja onnistumisen mittari on saada joku sänkyyn. Ehkä tuossa maailmassa on jotkut pelisäännöt, siitä en tiedä mitään, enkä ole koskaan tarvinnut/kaivannut epämääräisiä irtopanoja. Mutta jos oikean suhteen haluaa löytää, kannattaa unohtaa koomiset iskuneuvopalstat ja miettiä minkälainen ihminen haluaa tässä maailmassa olla ja kenen haluaa katsovan peilissä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn NIIN samaistumaan AP:seen! Vaikka tosin olenkin häntä kolme vuotta nuorempi.
Se jatkuva utelu ärsyttää!
Ja ei millään pahalla, naiset, mutta en halua tyytyä naiseen, joka on harrastanut seksiä. Kumppanin löytäminen on erittäin vaikeaa, koska suominaiset ovat päättäneet asettaa täysin epärealistiset kriteerit miehille!
Tässäkin menee hyvä poikaystävä hukkaan, kun naisille ei kelpaa syrjäytynyt, köyhä työtön mies.
Ei auta kuin olla vastentahtoaan sinkku.
Surettaa kyllä tosi paljon kun vauvatrolli pysyy sinkkuna 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn NIIN samaistumaan AP:seen! Vaikka tosin olenkin häntä kolme vuotta nuorempi.
Ja ei millään pahalla, naiset, mutta en halua tyytyä naiseen, joka on harrastanut seksiä. Kumppanin löytäminen on erittäin vaikeaa, koska suominaiset ovat päättäneet asettaa täysin epärealistiset kriteerit miehille!
Tässäkin menee hyvä poikaystävä hukkaan, kun naisille ei kelpaa syrjäytynyt, köyhä työtön mies.
Miksi te naisette lyötte jo lyötyä? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu lajityypilliseen biologian ohjaamaan käytökseen. Kannattaa tutustua ihmispinoiden biologiaan ja ryhmädynamiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu lajityypilliseen biologian ohjaamaan käytökseen. Kannattaa tutustua ihmispinoiden biologiaan ja ryhmädynamiikkaan.
Ja naiset kehtaavatkin kutsuaan itseään sivistyneemiksi kuin miehiä. Hah! Kaikki se koulutus ja silti naiset ovat juntteja. Jokainen oikeasti sivistynyt osaisi tukea, mollaamisen sijaan.
Kuule ap. Ne kyselee siksi että yrittävät saada selville oletko miehiin vai naisiin suuntautunut. EI niitä oikeasti kiinnosta koska menet naimisiin, vaan se, että koska tuot jonkun näytille niille että pääsevät selville kenestä olet kiinnostunut vai oletko joku aseksuaali-vela-mikälie.
Sano suoraan niille että et ole naista vielä löytänyt, ja että apu on tervetullutta. Niillä voi olla hyvinkin tiedossa joku sulle, eivät vaan uskalla ehdottaa kun eivät tiedä kumpaa/mitä sukupuolta haluat tapailla.
Niin, miksi olet kokematon? En ymmärrä näitä ulinoita kun eka 15 vuotta vältellään tyttöjä/naisia ja sitten valitetaan kun ei ole kokemuksia. Man up
Jos oisit joskus saanu kunnon kyydit niin olis vaikeempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vielä mahdollisuus muuttaa tilanne. Kaikki mahdolliset nettideittitilit vaan pystyyn.
Kyllä 29-vuotiaan neitsyt miehen tilanne on aika synkkä eikä sitä enää varmaan lähdetä muuttamaan ellei ihme käy.
Tiedoksi vaan ettei se seksi mitään rakettitiedettä ole ja luolamiehetkin on sen oivaltaneet. Ei vaan kannata naiselle kertoa neitsyydestä. Seksiä se on huonokin keksi ja seuraavalla kerralla olet jo parempi 😉
Mulla oli sama tilanne naisena, 37v olin ja neitsyys tallella. Yritin etsiä miestä jonka kanssa olisi syvempi yhteys ja joka hyväksyisi kokemattomuuteni. Ei löytynyt. Aina jos yritin puhua asiasta (koska jännitti tietenkin ihan pirusti), mies ei halunnutkaan mitään enää. Lopulta en vain kertonut ja pääsin sänkyyn asti.
Ko. mies toki piti minua huonona ja olinkin varmaan suuri pettymys. Tapailu loppui siihen mutta ainakin sain tuon kokemuksen. Ensi kerralla ei tarvi enää valehdella eikä toisaalta kertoa neitsyydestäkään. Ehkä pystyn sitten olemaan jo rennompikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vielä mahdollisuus muuttaa tilanne. Kaikki mahdolliset nettideittitilit vaan pystyyn.
Kyllä 29-vuotiaan neitsyt miehen tilanne on aika synkkä eikä sitä enää varmaan lähdetä muuttamaan ellei ihme käy.
Mieheni oli 28 v täysin kokematon. Aika selvästi sain kyllä kiinnostukseni ilmaista että tajusi missä mennään, mutta siitä se sitten lähti ja nyt jo 6 vuotta yhdessä ja elämä hymyilee kummallekin :) Taisin ihastua hänessä juuri siihen, että oikeasti kohteli mua ihmisenä ja ystävänä eikä minään venus-planeetan asukkina jolta pitää saada p*llua.
Mutta olitko sinä kokematon? Vai joutuiko mies tyytymään naiseen, joka oli jo pantu pilalle?
Kyllä joutui tyytymään tämmöiseen joka oli yhden toisenkin miehen kanssa jo ehtinyt seurustella ja harrastaa seksiä 😭😭😭 Ihan itken itseni uneen öisin kun on niin epäreilua miestäni kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli 28 v täysin kokematon. Aika selvästi sain kyllä kiinnostukseni ilmaista että tajusi missä mennään, mutta siitä se sitten lähti ja nyt jo 6 vuotta yhdessä ja elämä hymyilee kummallekin :) Taisin ihastua hänessä juuri siihen, että oikeasti kohteli mua ihmisenä ja ystävänä eikä minään venus-planeetan asukkina jolta pitää saada p*llua.
Mutta olitko sinä kokematon? Vai joutuiko mies tyytymään naiseen, joka oli jo pantu pilalle?
Kyllä joutui tyytymään tämmöiseen joka oli yhden toisenkin miehen kanssa jo ehtinyt seurustella ja harrastaa seksiä 😭😭😭 Ihan itken itseni uneen öisin kun on niin epäreilua miestäni kohtaan.
P.S. On niitä muuten naisiakin vielä tuossa iässä kokemattomia. Yksi yliopistokaverini oli, hän ei edes ollut ylipainoinen tai susiruma tms. Mutta aika pitkä ja ujo oli, sekä vähän "harteikas" naiseksi. Se riitti siihen, että ei hirveästi kipinät lennelleet miesten kanssa.
Todella inhottavaa, että he kyselevät tuolla tavalla, Minäkään en pidä siitä kun hyvin henkilökohtaisista asioista tivataan niinkuin ne muille kuuluisivat, mutta onneksi on taas vuosi seuraavaan Jouluun.
Nelikymppisenä miehen seksuaalisuus alkaakin hiipua, kun taas nainen alkaa vasta päästä seksuaalisuutensa huippukauteen. Keski-ikäisen naisen kannattaisi ottaa itselleen tuollainen vaikka sitten kokematonkin 29-vuotias mies niin ei tarvitsisi kärvistellä ilman.