Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemattomalle 29-vuotiaalle miehelle joulu on hirveää aikaa

Vierailija
25.12.2021 |

Sukulaiset utelee, että onko jo löytynyt nainen, milloin menen naimisiin ja hankin perheen jne. Eivät tiedä, että en ole koskaan edes suudellut ketään.

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vielä mahdollisuus muuttaa tilanne. Kaikki mahdolliset nettideittitilit vaan pystyyn.

Tinder on pilannut kaikki nettideittisivut ja tinder on täyttä syöpää averagemiehelle. Nettideittisivujen taso on surkeaa nykyisin. Pelkkiä yh-mammoja, mt-potilaita, työttömiä ja se vähänkin normaalilta vaikuttava on joku hihhuli. Se yks ainoo normaali on kirjautunut viimeksi 3kk sitten...

Vierailija
122/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vielä mahdollisuus muuttaa tilanne. Kaikki mahdolliset nettideittitilit vaan pystyyn.

Tinder on pilannut kaikki nettideittisivut ja tinder on täyttä syöpää averagemiehelle. Nettideittisivujen taso on surkeaa nykyisin. Pelkkiä yh-mammoja, mt-potilaita, työttömiä ja se vähänkin normaalilta vaikuttava on joku hihhuli. Se yks ainoo normaali on kirjautunut viimeksi 3kk sitten...

Mä just puhun monen erittäin mukavan, kouluttautuneen ja asiallisen naisen kanssa Tinderissä tälläkin hetkellä. Sä puhut ihan omiasi taas kerran.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi voida sanoa olevansa neitsyt ja ylpeä siitä, miehenkin.

Toinen mieleen tuleva asia on, että jos olisin mies, olisin hakenut vaimon Aasiasta vaikka filippiinan. Tietysti sellaisen jolla on kiva luonne ja sovimme yhteen.

Vierailija
124/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallinen mies nykyään enää saa naista

Vierailija
125/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset? Eihän Jouluna edes tavata sukulaisia saati soitella heille. Vetäydytään omiin kokoihin joulun viettoon.

Vierailija
126/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos miehenä saat joskus lapsia niin et ole enää normaali.

Vierailija
127/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos miehenä saat joskus lapsia niin et ole enää normaali.

Kaupan alalta irtisanotaan 25000, he eivät sitten enää kelpaa kumppaneiksi kenellekään.

Vierailija
128/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vastata että se ei ole vielä ajankohtaista, nykyään perheet perustetaan vanhemmalla iällä, lapsi on kallis sijoitus ja silloin on hyvä että on vakituinen työ, oma asunto eikä velkojen maksun kanssa olisi hirveästi ongelmia.

Voi valita elämäntapansa toisin. Perinteistä elämäntapaa noudattaen lapsi ei ole niin kallis sijoitus, jolloin lapsen voi hankkia jopa alle kolmekymppisenäkin.

Esimerkiksi vielä 80-luvulla oli yleistä, että lapsiperhe asui vuokralla kerrostalossa.

Nykyään moni haluaa valita lapselle hyvän elintason eikä siinä ole mitään väärää. Tosin aina voi valita toisinkin.

Pikkulasta se elintaso ei kiinnosta. Tärkeintä on että vanhemmat ovat paikalla ja lapsi saa osakseen rakkautta.

"Lapsen hyväksi" on tekosyy sille että halutaan itselle korkea elintaso.

Vierailija
129/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vastata että se ei ole vielä ajankohtaista, nykyään perheet perustetaan vanhemmalla iällä, lapsi on kallis sijoitus ja silloin on hyvä että on vakituinen työ, oma asunto eikä velkojen maksun kanssa olisi hirveästi ongelmia.

Voi valita elämäntapansa toisin. Perinteistä elämäntapaa noudattaen lapsi ei ole niin kallis sijoitus, jolloin lapsen voi hankkia jopa alle kolmekymppisenäkin.

Esimerkiksi vielä 80-luvulla oli yleistä, että lapsiperhe asui vuokralla kerrostalossa.

Nykyään moni haluaa valita lapselle hyvän elintason eikä siinä ole mitään väärää. Tosin aina voi valita toisinkin.

Pikkulasta se elintaso ei kiinnosta. Tärkeintä on että vanhemmat ovat paikalla ja lapsi saa osakseen rakkautta.

Minä en ole ikinä saanut mitään rakkautta. Miksi mun lastenkaan pitäisi sellaista saada. Noh, ei ole lapsia tällä hetkellä

n38 ikisinkku

Vierailija
130/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille Pihtiputaan mummolle, ettei nykyään riitä naapurin Tuomas, Pekka tai Jaakko. Hyvää joulua sulle!

Vierailija
131/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kouluttaudu tai tee jotain elämälläsi. Olisi sitten parempi flaksi niiden naisten kanssa

Vierailija
132/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Saksan matkalle ja siellä bordelliin. Opit huomaamaan ettei se pillu niin ihmeellinen ole.

Vierailija
133/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaalinen eikä moisia huolia lainkaan

Vierailija
134/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin utelen aina veljeltäni kaikkea vaikka tiedän, että se ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Jotenkin haluan, että hän tekisi asialleen jotain eikä vaan tuhlaa elämäänsä.

Vierailija
135/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samassa tilanteessa oleva nainen. Onneksi en ole juuri sukulaisten kanssa tekemisissä, eivätkä ne vähät utele liikoja.

Vierailija
136/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä kannattaa aloittaa aikaisin. Höpö puhetta, että itseään kannattaa säästää jollekulle oikealle. Vain nuorena on rohkeutta hypätä johonkin noin hurjaan, ja kun on kerran hypännyt syvään päähän, seuraava kerta sujuu kuin itsestään. 

Olin 16v, kun menetin neitsyyden enkä ole hetkeäkään katunut. Jos olisin odottanut "sitä oikeaa" odottaisin vieläkin, enkä usko että 50v neitsyenä uskaltaisin edes katsoa miehiä silmiin, saati ehdottaa/hyväksyä lähempää kanssakäymistä.

Sitä oikeaa? on niitä ollut, useampikin, joten mitään en menettänyt sillä etten säästänyt. Eikä ei, ei se seksi ole kamalasti erilaista oikean kuin vääränkään kanssa. Mutta itsevarmuutta se lisää, ja rentoutta, uskallusta olla avoimempi tilanteissa, joissa voisi pupu mennä pöksyyn. 

Vierailija
137/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallinen mies nykyään enää saa naista

höpön löpön. 

Tai no voi se noinkin olla.

Samoin voisi ajatella, ettei tavallinen nainen ilman tekotissejä, ripsiä, huulitäytteitä saa miestä. Mutta lähinnä kai kyse on siitä, että ilman noita avuja, nainen ei saa jääkiekkoilijaa tai miljonääriä, mutta miehen kyllä.

Tavallinen mies ei saa naista, joka on viisi astetta älykkäämpi, kauniimpi ja menestyneempi, se varmasti on totta, mutta jos katsoo sivulleen, eikä ylöspäin, varmasti löytyy ihan mukavia naisia, siltä samalta tasolta.

Tämähän se yleisin ongelma on ollut ikuisesti, että yritetään "kivuta" jollain asteikolla puolison avulla, eikä suostuta hyväksymään että vaikkei yhteiskuntaluokkia enää ole, emme ole avioliittomarkkinoilla kaikki samalla viivalla. 

Vierailija
138/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt 31v ja sain tyhmiltä kysymyksiltä olla rauhassa taas tän joulun. Ne on jo jonkun aikaa tajunnu, et en haluu seurustella. Ajattelevat varmaan et oon homo, mut eipä oikeastaan kiinnosta. Tulisivat itse tähän aikaan. Ahdistavaa se joskus silloin 26v oli kun ihmettelivät miks ei oo tyttöystävää. Mun naismaku on niin muovinen, et mua ei oo koskaan valtaosa suomalaisnaisista kiinnostanut. Tykkään meikistä, rakennekynsistä, hiustenpidennyksistä ja silikonitisseistä, enkä voisi koskaan kuvitella asuvani saman katon alla ja katselevani joka päivä ihmistä jonka ulkonäöstä en tykkää. Itsekään en ole koskaan ollut mikään hyvännäköinen mies :D Tää on meikän dilemma. En kelpaisi naisille ketä haluan ja kuka tahansa nainen ei kelpaisi minulle.

Vierailija
139/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihkään tuhlaannu. Voi se tuhlaantua huonoon suhteeseenkin

Vierailija
140/145 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hope ja Hurstissa jonottaminen ois noloa.

Lapsestakin kasvaisi jonottaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi