Krista ja Sami, Temptation Island
Onko tämä pariskunta vielä yhdessä? Tietääkö joku, kiinnostus heräsi!
Kommentit (64)
Choko ihanan oloinen ihminen. Samoin kuin Kristakin.
Mitäköhän Sami erehtyy tekemään ilman kameroita?
no herrajestas eihän se soko oikeesti ollu kiinnostunut siitä ristasta. Teki vaan sitä hyvin mihin lähtikin. Viettelemään.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:55"]
no herrajestas eihän se soko oikeesti ollu kiinnostunut siitä ristasta. Teki vaan sitä hyvin mihin lähtikin. Viettelemään.
[/quote]
Mihin näkemyksesi perustuu?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:55"]
[/quote]
Mihin näkemyksesi perustuu?
[/quote]
No tollanen pleijeri. Ei niitä oikeesti naisten tunteet kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:55"] no herrajestas eihän se soko oikeesti ollu kiinnostunut siitä ristasta. Teki vaan sitä hyvin mihin lähtikin. Viettelemään. [/quote] Mihin näkemyksesi perustuu? [/quote] No tollanen pleijeri. Ei niitä oikeesti naisten tunteet kiinnosta.
[/quote]Minä olen niin samaa mieltä sun kanssas, Choco tosiaan yritti vietellä,sen vuoksihan hänet oli sinne palkattu. Iskupuheet oli mun mielestä yliampuva ällöä, mut Krista on sen verran maalainen että häneen uppos hyvin. Mut toisaalta kuka vaan parempi kuin "palomies" Sami.
Sami jotenkn muistuttaa omaa pikkuveljeäni. On epävarma, tekee virheitä, ja kaikkea muuta, mutta kuitenkin siellä jossain on se ihana rehellinen, suomalainen mies..
Tykkään Samista juurikin tuon takia, itkee ja nauraa rakkauden tähden. Niin sen pitää ollakin. Joku Aki egoineen taas ei kyllä sytytä yhtään..
Kyllä ne ovat edelleen Sami ja Krista yhdessä. Samin facessa on kaks tuntia sit laitettu yhteis kuva hänestä ja Kristasta ja Samin profiilissa lukee että kihloissa Kristan kanssa
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:35"]Kyllä ne ovat edelleen Sami ja Krista yhdessä. Samin facessa on kaks tuntia sit laitettu yhteis kuva hänestä ja Kristasta ja Samin profiilissa lukee että kihloissa Kristan kanssa
[/quote]
Tää kuulostaa ihan samilta :X
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:35"]Kyllä ne ovat edelleen Sami ja Krista yhdessä. Samin facessa on kaks tuntia sit laitettu yhteis kuva hänestä ja Kristasta ja Samin profiilissa lukee että kihloissa Kristan kanssa
[/quote]
Tää kuulostaa ihan samilta :X
[/quote]
Niinpäs kuulostikin :D
Jos tarkoitatte että tuon on kirjoittanut Sami niin ei ole. Kyllä minä olen ihan nainen ja nimeni ei siis ole Sami vaan Pirjo
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:24"]Buahahahaaa. Armoa. Paloauton sireeni, kuolen nauruun! Mutta voisiko joku psykologi nyt vääntää mulle rautalangasta, että mitä Krista siis oikeasti näkee Samissa?
[/quote]Haluaisin tietää saman..
[/quote]
Sama täällä!
Siis onko vai ei? Vastaa jos tiedät varmasti. Aaveella yleensä tiedetään ennen muuta Suomea, luotan teihin!
En ihmettele. Krista ansaitsee parempaa, paljon parempaa.
Instan perusteella kyllä vois päätellä että ovat
Ja facen[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:57"]Instan perusteella kyllä vois päätellä että ovat
[/quote]
Ja facen.
Onko kaikki parit (lukuunottamatta Jasminaa ja Simoa) yhä yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:02"]Onko kaikki parit (lukuunottamatta Jasminaa ja Simoa) yhä yhdessä?
[/quote]
kyllä:)
Kumpa Krista tajuaisi nyt erota, eihän tuosta tule mitään kun toinen vaan valehtelee kirkkain silmin. Ei voi luottaa ollenkaan. Eikä tuo ole enää mitään nuoruuden pelleilyä ja kokemattomuutta, Samihan on jo jotain kolmekymppinen. Tuota se sitten tulee olemaan jatkossakin, kun menee bilettämään niin oho hups vahingossa tuli taas harrastettua käsipeliä ja pahempaakin kun ei ole kameroita kuvaamassa.