Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Diosa Sara kuvittelee olevansa "upea nainen"?

Vierailija
16.05.2026 |

https://www.voice.fi/ilmiot/diosa-sara-tienannut-jattisummia-onlyfansil…

"Diosa Sara avautui myös hieman yksityiselämästään. Hän kertoi, että hän ei ala seurustelemaan ellei mies tuo selvästi jotain lisäarvoa hänen elämäänsä."

– Eihän siin oo mitää järkee muuten. Mul on hyvä kaikki yksin. Muuten se vaan pyörii siinä mun jaloissa ja häiritsee mua, nainen selvensi.

Tuollainen paljastaa Diosan olevan laskelmoiva psykopaatti, jolle ihmiset ovat vain välineitä joista hän voi hyötyä jotain. Yleensäkin parisuhteessa ollaan siksi, että rakastetaan toisia eikä siksi, että toisesta ihmisestä voi hyödytä mahdollisimman paljon.

"Diosa Sara kertoi myös, että häntä ei juurikaan uskalleta lähestyä baarissa. Nainen uskoo sen johtuvan siitä, että miehet eivät uskalla lähestyä upeita naisia."

Voisiko kumminkin olla niin, että nainen, jolla on viisi kiloa pakkelia naamassa, tekee "työkseen" Onlyfansia, vähättelee miehiä, omaa psykopaattisia piirteitä ja suuruuden harhoissaan luulee itsestään liikoja ei herätä kiinnostusta yhdessäkään itseään kunnioittavassa miehessä 🤔

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta viihdepaskauutisten postaaminen. Ketkään ei kiinnosta onlyfanshuorat.

Vierailija
2/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt kuka on, katsoin ja🤢🤢🤢

M45 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuokin jonkun simpin tulee saamaan ja itkee kun ei saa miehekästä miestä 😅 Luonnonlaki

Vierailija
4/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuokin jonkun simpin tulee saamaan ja itkee kun ei saa miehekästä miestä 😅 Luonnonlaki

Tai sitten kuolee yksin ja ikävuodet 40-90 itkee palstalla kuinka perseestä miehet on 😂

Vierailija
5/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tapaus.

Vierailija
6/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelit itkee ja maapallo jatkaa pyörimistä

Tulipa yllättävä vastaus NPC:ltä, jonka aivot on viritetty sanomaan "incel" aina kun joku kritisoi huo ria. Oletko Onlyfans huo ra vai niille rahaa lahjoittava simppi? Yritä vastata kirjoittamatta sanaa "incel". Veikkaan, ettet pysty, koska älykkyytesi ei siihen riitä 🤭

Vierailija
7/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäistä kauneutta näemmä.

Vierailija
8/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule koskaan olemaan onnellinen. Hedonismi on mädättänyt mielesi ja yrität jatkuvasti ulkoisilla ärsykkeillä täyttää tyhjyyttä sisälläsi 😘

Vierailija
9/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta viihdepaskauutisten postaaminen. Ketkään ei kiinnosta onlyfanshuorat.

Aika montaa kiinnostaa, jos se tolla rahaa on tienannut.

Vierailija
10/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että aloitus oli toisen naisen tekemä🤔🤔

Vierailija
11/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän upea. Kaukana sun tasoisten rääpäleiden yläpuolella. Kun minäkin olen, vaikka olen 61 ja 20 kiloa ylipainoinen :D

Vierailija
12/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi äm mähän rais kattiin kun se oli 6v 😂 Tais raiskaajakin huomata jo silloin millainen lut ka Diosa oli 😆

Vierailija
13/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän upea. Kaukana sun tasoisten rääpäleiden yläpuolella. Kun minäkin olen, vaikka olen 61 ja 20 kiloa ylipainoinen :D

Naama täynnä pakkelia, silarit ja rumia tatuointeja trendien perässä juoksevan lampaan tapaan. Meillä on hyvin erilainen käsitys siitä mikä on upeaa 🤭 Menikö taas palkkapussi Diosan huo raus harrastuksen rahoittamiseen? 🤣

Vierailija
14/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi äm mähän rais kattiin kun se oli 6v 😂 Tais raiskaajakin huomata jo silloin millainen lut ka Diosa oli 😆

Oot sairas.

Vierailija
15/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen määrä meikkiä paljastaa alhaisen itsetunnon ja huo-ramaisuuden ja karkoittaa kaikki fiksut miehet. Rakastan kyllä länsimaista vapautta kun täällä ihmiset tyylillään karkoittavat toisia. Sama tatuointien eli kalluleimojen kanssa.

Vierailija
16/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sairas.

Pikkuhuo ria saa ja pitääkin rais-kata 👍

Toivottavasti jäi elinikäiset traumat huo ralle 🤗

Vierailija
17/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ryppyinen vit-tu ja selluliittia perseessäs, rummo 😘

Vierailija
18/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sairas.

Pikkuhuo ria saa ja pitääkin rais-kata 👍

Toivottavasti jäi elinikäiset traumat huo ralle 🤗

Okei, nyt meni jo väsyneeksi. Paljastit itsesi pikkuveetiksi🥱🥱

Vierailija
19/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai lapsena hyväksikäytetyt löytää itsensä teininä tai aikuisena häpäisemässä itseään...

Vierailija
20/20 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei tuo elämääsi enemmän hyvää kuin huonoa miksi olla hänen kanssaan? Eikö kaikkien pitäisi pyrkiä siihen että yksin on hyvä olla itsensä kanssa ja sitten tää toinen ihminen toisi sitä hyvää fiilistä lisää elämään. On kauheaa että ihmiset pelkäävät yksinoloa niin paljon että tyytyvät vain. Surullista jos yksinolo koetaan huonona vaihtoehtona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan