Mitä mies ajattelee tuijottaessaan naisen takamusta? Miehet vastaavat
Miksi mies tuijottaa naisen takamusta, ja mitä hän ajattelee niin tehdessään? Selvitimme vastauksen.
"Mitä ajattelette, kun tuijotatte naisen takapuolta esimerkiksi kaupassa ? Olen nähnyt useita miehiä, jotka sitä tekevät”, kysyy natasha.
Näin miesraatimme vastasi:
"Dear Natsku! Me ajatellaan, että hitto, kun on hyvä takapuoli. Ei me pahalla, sori."
- Mies, 31, sinkku
jattelen, että onpa hyvä perse."
Mies, 41, sinkku
"Hyvä Natasha, ajattelemme: muistinko sammuttaa lieden, ostaisinko homejuustoa, HIFKin matsia, naapurin rouvaa, olikohan uuden porakoneeni takuu vielä voimassa, minne jätin auton, onkohan vaimolla taas jotakin valitettavaa, onpas taputeltava pylly, paljonkohan loton täysosuma olikaan, miltähän tuo näyttään ilman vaatteita/vähemmän rumissa housuissa, sauna varmaan pitäis lämmittää... Ajatus laukkaa kuin ravihevonen, ei voi sanoa tarkasti."
– Mies, 45, naimisissa
”Hei natasha. Olet nähnyt useita miehiä katsomassa pyllyjä? Kaikki miehet sitä tekevät. Ilmiö on enemmän kiinni kohteesta kuin tekijästä (siitä, että onko hyvä pylly). Ei siinä mitään ajatella, se on vaan näitä luonnollisia juttuja, vaistojen aktivoimaa käytöstä, paitsi ehkä eunukeilla."
– Mies, 31, tapailee
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-mies-ajattelee-tuijottaessaan-…
Kommentit (115)
Jos naisen takamus on naisellinen niin sitten minä ajattelen että on tuo kyllä seksikäs pylly, en minä tuijota monttu auki pyllyjä tai tissejä vaan vilkaisen koska ne nyt vaan herättää huomioni.
Naiset siis teille vinkki että aika harva mies tuijottaa teidän naisellisia asioita sen takia että he haluavat kiusata teitä vaan kyllä se on ihan luonnollinen ja harmiton tapa miehillä.
M31
Lidlissä näkee hyviä periä tytöillä.
Itse ajattelen lähinnä, että joku ylellä osaa kyllä valikoida siten erityis- lahjakkaita naisia töihin.
Oli sitten pakko tuokin hanuri roudata näkökenttääni.
Ja minä en ymmärrä miksi naisena katson naisten takapuolia, harvemmin miesten. Olen kuitenkin ihan hetero.
No samaa voitaisi kysyä naisilta että mitä ne ajattelee kun ne katsoo vaikka miehen lihaksia tai isoja käsiä?
Kai tämä liittyy jollakin tapaa lisääntymisviettiin ja siihen että kyseiset asiat herättää vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon.
Kuvasin työpaikalla webbikameralla sitä, mitä tapahtuisi takanani olevassa lasisessa neuvottelutilassa erään kokeiluni aikana.
Kyyristyin takapuoli pitkällä ottamaan laukustani tietokoneen laturijohtoa, ja videotallenteesta huomasin jälkikäteen kuinka eräs naisihminen melkein tippui tuoliltaan ja lipoi huuliaan seuraavat 5 minuuttia pälyillen suuntaani.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en ymmärrä miksi naisena katson naisten takapuolia, harvemmin miesten. Olen kuitenkin ihan hetero.
Samaa teen ja hetero olen myös. Ihmiset nyt tuijottaa kaikkea kaunista ja komeaa sukupuolesta riippumatta.
Miesvihaa taas.
Naiset kulkee tuolla puolialasti, ennenvanhaan käytettiin housuja, nykyajan trikoohousut on kuin mustaksi maalattu perse.
Sitten miehiä syytetään siitä jos sattuvat vilkaisemaan kun genitaalit ja valkaistut rektumit näkyy läpi sinne uponneista jumppahousuista.
Miesten vika.
Vierailija kirjoitti:
No samaa voitaisi kysyä naisilta että mitä ne ajattelee kun ne katsoo vaikka miehen lihaksia tai isoja käsiä?
Kai tämä liittyy jollakin tapaa lisääntymisviettiin ja siihen että kyseiset asiat herättää vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon.
puhutaan paljon seksuaalisesta häirinnästä. miehiä syyllistetään siitä että he esinellistää naisia mutta on tabu puhua seksuaalisesta häirinnästä jos nainen katsoo miestä, niska notkolla, silmät kiiluen, todeten; "ootpa sinä ISO MIES!".
vain yksi esimerkeistä miksi mitään tasa-arvoa ei voi syntyä täysin kahden olennon välillä.
Ukko39 kirjoitti:
Miesvihaa taas.
Naiset kulkee tuolla puolialasti, ennenvanhaan käytettiin housuja, nykyajan trikoohousut on kuin mustaksi maalattu perse.
Sitten miehiä syytetään siitä jos sattuvat vilkaisemaan kun genitaalit ja valkaistut rektumit näkyy läpi sinne uponneista jumppahousuista.
Miesten vika.
se on meidän vika! miksi me annettiin naisten siirtyä housuihin kun naisen symboli on hame.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa teen ja hetero olen myös. Ihmiset nyt tuijottaa kaikkea kaunista ja komeaa sukupuolesta riippumatta.
Et ole ihan hetero, älä huijaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Lisään hetkessä ymmärrystäsi: et ole kuitenkaan ihan hetero.
Minulla on vyötäröön nähden suuri perä, siis leveä lantio. Perss'on usein kipeä koska se on painava. Harrastan kyllä liikuntoa, mutta kankuissa on kipua jot'en usko kapoisilla olevan.
Toisin päin: mitä nainen ajattelee, kun tietää, että miehet katsoivat hänen peräänsä. Näitä instaperse babeja kasvaa kuin sieniä sateella.
Ajattelen, että ompas hyvä peppu ja jatkan matkaa. Silmää miellyttävät naiset piristävät aina päivääni 👍
M35
En ajattele mitään. Hyviä farkku- ja tuulipukupeppuja on kiva katella. Leveät lanteet parhaita.
Naisen pylly on fyysisesti eroottisin kohta naisessa heti sen ja niiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Toisin päin: mitä nainen ajattelee, kun tietää, että miehet katsoivat hänen peräänsä. Näitä instaperse babeja kasvaa kuin sieniä sateella.
Persekuvilla moni nainen yrittää tienata ja kyllähän netin kuuluisimmille pyllistelijöille maksetaan tuhansia dollareita yhdestä kuvasta 🤔
sama kuin kysyisi mitä nainen ajattelee kun saa orgasmin? jessus sentää näitä...