Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti olisi lääkärimiehestä viehättävä?

Vierailija
08.04.2015 |

Olen jo pitkään tiennyt että haluan naimisiin lääkärin kanssa. En vain ole yhtään sellainen ihminen että lääkis kiinnostaisi, ja en viitsi alkaa kuokkimaan niiden bileissä etten vaikuta gold diggeriltä. 

Tässä yksi päivä olin käymässä lääkäriasemalla ja mahtava idea valkeni minulle - lääkäriaseman taukohuone on koko henkilökunnan yhteinen! 

Aion siis hakea kesätöihin sairaalaan puhelinvaihteeseen, kassalle, siivoamaan, ihan mitä vaan. Siellä pääsen tutustumaan nuoriin lääkärimiehiin, ehkä jopa vasta opintovaiheessa oleviin.

Työn on kuitenkin oltava opintojen ohessa tehtävää. Yhteishaku päättyy huomenna. Mihin haen tässä tämän illan aikana että voin sanoa aikovani opiskella *insert viehättävä, naisellinen ja vaimomateriaalia huutava ala*?

Kiitos vastauksestasi.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit tekee töissä TÖITÄ, ei niillä ole seuranhaku mielessä.

Vierailija
42/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:59"] Malli, missi, povipommi, tankotanssija...mikä tahansa missä ulkönäkö ja seksi on pääosassa. Ne varmaan sopiikin sulle kun ei tota älypuolta tunnu löytyvän. [/quote]   Mistä päättelet ettei älypuolta löydy? [/quote] Mistäköhän tuollainen mielikuva on tosiaan päässyt syntymään?!

[/quote]

No sitähän mää kysyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko fysioterapeutti sulle sopiva? Ja sun unelmamies vois olla myös psykologi tai sosiaalityöntekijä.

Vierailija
44/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:13"]

Itse ainakin ottaisin lääkärimiehen vasta viimeisenä vaihtoehtona. Kaikki mun tapaamat mieslääkärit on olleet sen verran narsistisia luonteeltaan että ei kiitos. Narsismi on varmaan pahin mielenterveysongelma, se pilaa oman elämän ajan kanssa. Kokemusta on kun toinen vanhempi oli narsisti, joten osaan niitä kyllä varoa.

[/quote]

No se mun entinen luokkakaveri oli edelleen tosi ihana ja kiva. En mitenkään voi uskoa että muka kaikki mieslääkärit olisivat narsisteja, tai edes suurin osa.

ap

[/quote]

Kannattaisikohan ihan ensiksi soitella sille ihanalle luokkakaverille sitten. Terveydenhuollossa työpaikat ovat hektisiä paikkoja, ei siellä kenelläkään ole aikaa romanttisille pyrkimyksille. 

[/quote]

No voi himskutti, sinähän sen keksit! Mitenkäs minä nyt turvauduin av:hen ennen kuin soitin tutulle, potentiaaliselle kumppanille! Oot kyllä hurja nero.

Se taitaa tykätä pojista, ainakin sellaista juorua liikkui silloin aikanaan.

ap

Vierailija
45/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:24"]

Oisko fysioterapeutti sulle sopiva? Ja sun unelmamies vois olla myös psykologi tai sosiaalityöntekijä.

[/quote]

Sosiaalityöntekijä on vähän ahdistava kun kuulee välillä niitä ikävämpiä tarinoita, mutta olet oikeassa siinä että psykologikin olisi varmasti todella hyvä.

Fysioterapeuteista minulla ei ole mitään mielikuvaa.

ap

Vierailija
46/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:12"]

En ole. Ei mua raha kiinnosta, vaan älykäs, empaattinen kuuntelija joka on valinnut uran jolla voi auttaa kanssaihmisiä. Ei kaikki lääkärit edes ole mitään rikkaita!

ap

[/quote]

Minusta ap sinun kannattaisi ottaa miesHOITAJA. Lääkärit harvoin ovat hyviä kuuntelijoita. Koulutukseen otetaan älykkäitä ja analyyttisiä kympin poikia, mutta aika monella on sosiaaliset taidot heikot. LÄäkäri pyrkii diagnoosiin ja hoitolinjan tekemiseen, ei potilaan empaattiseen kohtaamiseen ensisijaisesti. Sen sijaan hoitotyön näkökulma on holistisempi ja ottaa huomioon potilaan persoonan laajemmin. Tässä voi nyt kuitenkin tulla ongelmaksi se, että hoitajamies tienaa väistämättä paljon vähemmän kuin lääkärimies. Käsi sydämelle, ap. Eikö se kuitenkin merkitse jotain?

Vierailija
47/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:56"]

Miksi naiset muka haluaa lääkärimiehen?

Moni muu tienaa yhtä paljon

Lääkäri olisi kammotusammatti kun itse mietin minkä naisen haluaisin. Ja ei, kyse ei ole siitä, että lääkärinainen olisi liian hyvätuloinen. Ne vain on kammottavia. Voisin ottaa lentäjänaisen ja sehän pyyhkisi rivilääkärillä perseensä. 

[/quote]

Miksi kaikki aina ajattelee heti rahaa? Vastenmielistä. Onneksi minä näen lääkärimiehet muunakin kuin lompakkona.

ap

Vierailija
48/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:24"]Oisko fysioterapeutti sulle sopiva? Ja sun unelmamies vois olla myös psykologi tai sosiaalityöntekijä.
[/quote]

Psykologi vois olla hyvä valinta.

Vierailija
49/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lääkäri ja suuri osa lääkäreiden puolisoista on korkeasti koulutettuja, joten suosittelen sinulle yliopistokoulutusta. Itse olen KTM ja tapasimme poikkitieteellisissä bileissä. Mieheni puheiden perusteella lääkärit eivät yleensä edes syö hoitajien kanssa samoissa ruokapöydissä..

Vierailija
50/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:12"]

En ole. Ei mua raha kiinnosta, vaan älykäs, empaattinen kuuntelija joka on valinnut uran jolla voi auttaa kanssaihmisiä. Ei kaikki lääkärit edes ole mitään rikkaita!

ap

[/quote]

Minusta ap sinun kannattaisi ottaa miesHOITAJA. Lääkärit harvoin ovat hyviä kuuntelijoita. Koulutukseen otetaan älykkäitä ja analyyttisiä kympin poikia, mutta aika monella on sosiaaliset taidot heikot. LÄäkäri pyrkii diagnoosiin ja hoitolinjan tekemiseen, ei potilaan empaattiseen kohtaamiseen ensisijaisesti. Sen sijaan hoitotyön näkökulma on holistisempi ja ottaa huomioon potilaan persoonan laajemmin. Tässä voi nyt kuitenkin tulla ongelmaksi se, että hoitajamies tienaa väistämättä paljon vähemmän kuin lääkärimies. Käsi sydämelle, ap. Eikö se kuitenkin merkitse jotain?

[/quote]

No voi herranen aika, valitseeko muut mammat täällä puolison kk-tulojen perusteella? Enköhän minä itseni elätä aviossa siinä missä sinkkunakin, helpomminkin kun tietyt kulut voi jakaa.

Akateemisuus on kyllä mulle todella iso plussa, mutta olen ymmärtänyt että hoitotieteitä voi lukea yliopistossakin, joten mieshoitaja ei olisi mikään ongelma. Minkä verran heitä on työyhteisössä ja ovatko tavoiteltuja? Mieslääkäreitähän olisi enemmän tarjolla, että ehkä helpompi.

En muista nähneeni kuin yhden sairaalassa ollessani.

ap

Vierailija
51/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:33"]

Mieheni on lääkäri ja suuri osa lääkäreiden puolisoista on korkeasti koulutettuja, joten suosittelen sinulle yliopistokoulutusta. Itse olen KTM ja tapasimme poikkitieteellisissä bileissä. Mieheni puheiden perusteella lääkärit eivät yleensä edes syö hoitajien kanssa samoissa ruokapöydissä..

[/quote]

Tämä on totta. Esimerkiksi Jorvissa on kirjoittamaton laki, että lääkärit syövät salin vasemmalla, hoitajat oikealla puolella. 

Vierailija
52/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:36"]

[/quote]

Tämä on totta. Esimerkiksi Jorvissa on kirjoittamaton laki, että lääkärit syövät salin vasemmalla, hoitajat oikealla puolella. 

[/quote]

En usko että lääkärit ovat tuon takana. Ehkä hoitajat haluavat olla omassa porukassaan rauhassa.

ap

Vierailija
53/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat lääkärin? Miksi juuri sen? Itselläni on kuva, että he ovat vähän tylsiä ja tosikkomaisia, joskin älykkäitä. Noiden kanssa tulee usein fiilis, että olen jotenkin heitä ylempänä ja he näyttävät ajattelevan samaa itsestään. Ei kovin hekumallinen lähtökohta ysävyydelle.
Jos jossain sattuisi tutustumaan kivaan ja hauskaan ihmiseen, jonka kanssa ensin viihtyisi ja joka vasta sitten osoittautuisi lääkäriksi, niin mikäs siinä. Ei missään nimessä niin päin, että minä haluan lääkärin. Yhtä hyvin vaikka lvi-asentaja, jos älykäs ja hauska, mukava ihminen.

Vierailija
54/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:36"]

[/quote]

[/quote]

En usko että lääkärit ovat tuon takana. Ehkä hoitajat haluavat olla omassa porukassaan rauhassa.

ap

[/quote]

On vain niin, että nämä kaksi ammattiryhmää ovat sosiaalisesti kaukana toisistaan, vaikka tekevätkin yhteistyötä. Onnea lääkärimiehen kalastukseen, mutta hoitajaksi ryhtyminen ei saalista todellakaan takaa. 

Vierailija
55/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:44"]

Miksi ihmeessä haluat lääkärin? Miksi juuri sen? Itselläni on kuva, että he ovat vähän tylsiä ja tosikkomaisia, joskin älykkäitä. Noiden kanssa tulee usein fiilis, että olen jotenkin heitä ylempänä ja he näyttävät ajattelevan samaa itsestään. Ei kovin hekumallinen lähtökohta ysävyydelle. Jos jossain sattuisi tutustumaan kivaan ja hauskaan ihmiseen, jonka kanssa ensin viihtyisi ja joka vasta sitten osoittautuisi lääkäriksi, niin mikäs siinä. Ei missään nimessä niin päin, että minä haluan lääkärin. Yhtä hyvin vaikka lvi-asentaja, jos älykäs ja hauska, mukava ihminen.

[/quote]

Älykkyys, epäitsekkyys ja ahkeruus ovat viehättäviä piirteitä miehessä ja näen niiden yhdistyvän lääkäreissä.

Toki voin alkaa haravoimaan kaikkia miehiä lvi-asentajista bussikuskeihin ja varmasti ajan kanssa löytyisi kuvaillunkaltainen mies vaikka työvoimatoimiston jonosta, mutta haluan nuorena naimisiin ja siksi tämä nopeuttaisi prosessia.

Lisään tosin listaan mieshoitajat ja psykologit, en ollut tullut ajatelleeksi aiemmin.

Vierailija
56/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä, tosi monet lääkärit ovat keskenään. Sopii hyvin, kun molemmilla samanlainen rytmi (jos puhutaan muusta kuin työkkärilääkäreistä). Itse olin 4 vuotta naimisissa lääkärin kanssa, ammatti toi omanlaista stressiä suhteeseen (ero ei kuitenkaan johtunut siitä. Olen kirjanpitäjä.

Vierailija
57/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on aika vanhahtava käsitys sairaanhoitajista. Nykyään kun aika monella on se akateeminen tutkinto taustalla ennen sh-opintoja kun ei se akateemisuus työtä takaa. Kyllä tunnun lääkäreille kelpaavan, mutta itse kyllä valitsin fyysikkomiehen. T. FT, sh

Vierailija
58/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No turha sun sinne sairaalaan on töihin hakea lääkärimiehen perässä, tässä duunissa ei ehdi paljoakaan taukohuoneessa roikkumaan ja edes miettimään minkäänlaisia työpaikkaromansseja kun sitä itse työtä tuppaa olemaan niin paljon... jos jostain kumman syystä et pääse kummallisesta pakkomielteestäsi ylitse, niin suosittelen hakeutumaan esim. haalaribileisiin ja bongaamaan sieltä niitä lääkisläisiä, se taitaa olla sun paras mahdollisuutesi. Ongelma vaan on siinä, että lääkisläisillä on tapana bilettää omalla klubillaan ihan vaan keskenään ilman ulkopuolisia. Tai olisiko sulla yhteisten tuttujen kautta tiedossa yksinäisiä lääkispoikia? 

Niin ja olen itse lääkärinainen, naimisissa DI:n kanssa. Tuttavapiiriini kuuluvat lääkärimiehet ovat suurin osa naimisissa toisten lääkärien kanssa, toki mukaan mahtuu KTM:ää ja juristiakin. Tiedän tasan yhden lääkäri-sh parin ja hekin olivat aloittaneet seurustelun jo lukiossa.

Vierailija
59/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi hammaslääkäri? EI muuta kun hammashoitajaksi lukemaan. Saat olla koko päivän hammaslääkärin kanssa kaksin.

Vierailija
60/85 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:54"]

Useimmin lääkärimiehillä on vaimoina rahakkaiden alojen korkeakoulutettuja: lääkäreitä, DI:tä, ekonomeja tai juristeja. He valitsevat järjellä fiksun naisen kasvattamaan lapsiaan ja hoitamaan yhteistä omaisuutta.[/quote]

Valitettavasti näin. Lääkärit tulevat yleensä akateemisista perheistä ja suvuista, joissa korkeaa koulutusta pidetään todella tärkeänä. He naivat kaltaisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi