Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäytyä kummiudesta ?

Vierailija
06.05.2015 |

Olen 30 vuotias sinkkunainen ja sain entiseltä opiskelukaverilta pyynnön tulla kummiksi heidän 1. lapselleen...mutta mutta kun ei olla oltu tekemisissä 4-5 vuoteen ja tuntuu että kummiudesta tulisi vain sellaista että kerran vuodessa näkisimme lapsen synttäreillä..
Miten voisin kieltäytyä kummiudesta nätisti..olen kiltti ihminen enkä haluaisi tuottaa pettymystä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat ettet kuulu kirkkoon.

Vierailija
2/5 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kysyjällä olla paljon kavereita :DD noloa ees kysyä! Voisitko jotenkin nätisti kysyä miksi sinä kun ette ole tekemisissä..? Ja kertoa nätisti mitä mieltä olet jutusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kunniasta mutta joudun kieltäytymään."

Vierailija
4/5 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet eronut kirkosta. Mutta musta sitten että kun menet naimisiin joskus nin tee se maistraatissa.

Vierailija
5/5 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsen kummiudesta on eräs kaverini kieltäytynyt ja hänellä oli siihen täysi oikeus. Mitään en kuitenkaan myöskään sille voi, että kaverista meni tavallaan maku. Emme ole juuri tekemisissä olleet sen jälkeen, vaikken olekaan hänelle vihainen. En vain halua olla tekemisissä, koska kertoohan kieltäytyminen ystävyyden pohjasta, joka ei sitten ollutkaan niin hyvä, valitettavasti. Mutta AP kirjoittaa, ettei juuri ole tekemisissä kaverinsa kanssa, joten siinähän ei edes ystävyys ole vaarassa. Ikävä tilanne varmasti, mutta ymmärrän APta täysin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan