Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi äänestävänsä naista

Vierailija
08.04.2015 |

En saa jotenkin nyt käsiteltyä tätä ongelmaa. Eihän sen pitäisi vähentää miehekkyyttään silmissäni mutta... tulisiko sinulle ongelma tällaisesta asiasta :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri painottaa äänestävänsä varmasti naista, koska miehet ovat "mulkvisteja". Pitää kyllä keskimäärin paikkansa  meidän miesvaltaisessa työyhteisössä, heh. Tämä työkaveri on mun silmin jotenkin jämerämpi, aikaansaavempi ja rehellisempi kuin kukaan muu meillä, hieno mies kaikin puolin. Harvinaisen arvostelukykyinen hän on missä tahansa töihin liittyvässä kysymyksessä, äänestysperusteistaan en tiedä.

Itse naisena aion äänestää tällä kertaa miestä.

Vierailija
2/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todellakin ihan paras aviokriisin aihe pitkiin aikoihin, aivan loistava! Jopa avioeron aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Järviselle menee mun ääni perjantaina. Koitin kyllä katsella ensin miesehdokasta, ettei ainakaan mitään feministi/naisen euro=80c roskaa ajavaa edustajaa tulisi, mutta minusta Anni oli paras mitä oli tarjolla ja ei sitä voi valita sukupuolen perusteella, vaan pitää äänestää sen mukaan kuka parhaiten sopii.

M31

Vierailija
4/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillekin voisi tehdä missikilpaulut ja äänestetään sitä kuka on kaunein.

Vierailija
5/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:39"]

Näillekin voisi tehdä missikilpaulut ja äänestetään sitä kuka on kaunein.

[/quote]

Surullinen tosiasia on, että esikouluikäinen pystyy ulkonäön perusteella arvioimaan, kumpi kahdesta ehdokkaasta todennäköisemmin valitaan, joten kyllä se ulkonäköaspekti jo nytkin vaikuttaa, molemmilla sukupuolilla :/

Vierailija
6/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi todella hieno juttu jos mieheni äänestäisi naista. Minusta on miehekästä, että näkee naisen tasavertaisena poliitikkona miesten rinnalla, eikä tunne oloaan uhatuksi kun nainen pärjää. 

Vierailija
7/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstä se on meillä miehillä. Olet normaali tyyppi mutta joka toinen nainen dumppaa sut jostain ihan ihme syystä:

väärän värinen paita

äänestät naista

väärän merkkinen auto

väärän merkkinen tupakka

et ole koskaan polttanut tupakkaa

tilaat lonkeron

käytät jotain sivistyssanaa väärässä paikassa

et käytä sivistyssanaa oikeassa paikassa

mainitset jotain äitiisi liittyen jo ekoilla treffeillä

et puhu äidistäsi mitään

puhut exästäsi

et puhu exästäsi

olet liian feminiinisellä alalla

olet liian menestyvä (=playeri kusipää)

puhut liian sulavasti (=pettää kuitenkin)

takeltelet pari kertaa (=runkkari joka ei saa naista)

Vierailija
8/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies äänesti naista. Ja vielä jotain nättiä opiskelijatypykkää (tarkennettakoon että syynä on todennäköisesti se että mies on itsekkin opiskelija, eli halusi jonkun joka ajaa opiskelijoiden asemaa). Puolue oli mielestäni oikea, joten mitä sitä valittamaan :)

Vierailija
9/20 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
10/20 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tai naista.. Ihan sama. Kunhan puolue on PS.

Vierailija
11/20 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän miestä ja mies äänestää samaa kun minä. Mulla on siis kaksi ääntä :P

Vierailija
12/20 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en realistina missään tapauksessa enkä missään tilanteessa tule äänestämään ehdokasta jolla on tissit.

Vierailija
13/20 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tajusin muuten äänestäneeni joka kerta miestä. Tietoisesti en ole kyllä ikinä valinnut ehdokasta sukupuolen mukaan.

Vierailija
14/20 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:24"]

Mä äänestän miestä ja mies äänestää samaa kun minä. Mulla on siis kaksi ääntä :P

[/quote]

naistenlogiikkaa

Vierailija
15/20 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:56"]

En saa jotenkin nyt käsiteltyä tätä ongelmaa. Eihän sen pitäisi vähentää miehekkyyttään silmissäni mutta... tulisiko sinulle ongelma tällaisesta asiasta :(

[/quote]Hän on ihastunut siihen ehdokkaaseen, ole varuillasi !

Vierailija
16/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pahus, pitää varmaan jatkossa valehdella äänestäneeni aina miestä. Tosiasiassa kaikki vaalit joissa olen voinut äänestää jakauma on suunileen 40% nainen 60% mies.

41v m

Vierailija
17/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon miehen äänestävän naista. Ei todellakaan tulisi minulle ongelmaa tuollaisesta.

Vierailija
18/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miten tuosta nyt saa mitenkään ongelmaa?

Oma miehenikin kävi äänestämässä erästä PS-naista.

Vierailija
19/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus äänestäny hyvännäkösiä mimmejä ja sitten kun oon nähny ne baarissa niin menny juttelee. En o saanu silti pillua, joten vähän hukkaan on äänet menny. :(

Vierailija
20/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmä olet, jos tuollaisesta jonkun ongelman teet. Tietysti pitää äänestää nimen omaan sitä parasta ehdokasta, oli se sitten mitä sukupuolta tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi