Mies sanoi äänestävänsä naista
En saa jotenkin nyt käsiteltyä tätä ongelmaa. Eihän sen pitäisi vähentää miehekkyyttään silmissäni mutta... tulisiko sinulle ongelma tällaisesta asiasta :(
Kommentit (20)
Tämä on todellakin ihan paras aviokriisin aihe pitkiin aikoihin, aivan loistava! Jopa avioeron aihe.
Anni Järviselle menee mun ääni perjantaina. Koitin kyllä katsella ensin miesehdokasta, ettei ainakaan mitään feministi/naisen euro=80c roskaa ajavaa edustajaa tulisi, mutta minusta Anni oli paras mitä oli tarjolla ja ei sitä voi valita sukupuolen perusteella, vaan pitää äänestää sen mukaan kuka parhaiten sopii.
M31
Näillekin voisi tehdä missikilpaulut ja äänestetään sitä kuka on kaunein.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:39"]
Näillekin voisi tehdä missikilpaulut ja äänestetään sitä kuka on kaunein.
[/quote]
Surullinen tosiasia on, että esikouluikäinen pystyy ulkonäön perusteella arvioimaan, kumpi kahdesta ehdokkaasta todennäköisemmin valitaan, joten kyllä se ulkonäköaspekti jo nytkin vaikuttaa, molemmilla sukupuolilla :/
Mielestäni olisi todella hieno juttu jos mieheni äänestäisi naista. Minusta on miehekästä, että näkee naisen tasavertaisena poliitikkona miesten rinnalla, eikä tunne oloaan uhatuksi kun nainen pärjää.
Tämmöstä se on meillä miehillä. Olet normaali tyyppi mutta joka toinen nainen dumppaa sut jostain ihan ihme syystä:
väärän värinen paita
äänestät naista
väärän merkkinen auto
väärän merkkinen tupakka
et ole koskaan polttanut tupakkaa
tilaat lonkeron
käytät jotain sivistyssanaa väärässä paikassa
et käytä sivistyssanaa oikeassa paikassa
mainitset jotain äitiisi liittyen jo ekoilla treffeillä
et puhu äidistäsi mitään
puhut exästäsi
et puhu exästäsi
olet liian feminiinisellä alalla
olet liian menestyvä (=playeri kusipää)
puhut liian sulavasti (=pettää kuitenkin)
takeltelet pari kertaa (=runkkari joka ei saa naista)
Munkin mies äänesti naista. Ja vielä jotain nättiä opiskelijatypykkää (tarkennettakoon että syynä on todennäköisesti se että mies on itsekkin opiskelija, eli halusi jonkun joka ajaa opiskelijoiden asemaa). Puolue oli mielestäni oikea, joten mitä sitä valittamaan :)
Miestä tai naista.. Ihan sama. Kunhan puolue on PS.
Mä äänestän miestä ja mies äänestää samaa kun minä. Mulla on siis kaksi ääntä :P
Minä en realistina missään tapauksessa enkä missään tilanteessa tule äänestämään ehdokasta jolla on tissit.
Oho, tajusin muuten äänestäneeni joka kerta miestä. Tietoisesti en ole kyllä ikinä valinnut ehdokasta sukupuolen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:24"]
Mä äänestän miestä ja mies äänestää samaa kun minä. Mulla on siis kaksi ääntä :P
[/quote]
naistenlogiikkaa
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:56"]
En saa jotenkin nyt käsiteltyä tätä ongelmaa. Eihän sen pitäisi vähentää miehekkyyttään silmissäni mutta... tulisiko sinulle ongelma tällaisesta asiasta :(
[/quote]Hän on ihastunut siihen ehdokkaaseen, ole varuillasi !
Ai pahus, pitää varmaan jatkossa valehdella äänestäneeni aina miestä. Tosiasiassa kaikki vaalit joissa olen voinut äänestää jakauma on suunileen 40% nainen 60% mies.
41v m
Toivon miehen äänestävän naista. Ei todellakaan tulisi minulle ongelmaa tuollaisesta.
Häh? Miten tuosta nyt saa mitenkään ongelmaa?
Oma miehenikin kävi äänestämässä erästä PS-naista.
Mä oon joskus äänestäny hyvännäkösiä mimmejä ja sitten kun oon nähny ne baarissa niin menny juttelee. En o saanu silti pillua, joten vähän hukkaan on äänet menny. :(
Aika tyhmä olet, jos tuollaisesta jonkun ongelman teet. Tietysti pitää äänestää nimen omaan sitä parasta ehdokasta, oli se sitten mitä sukupuolta tahansa.
Työkaveri painottaa äänestävänsä varmasti naista, koska miehet ovat "mulkvisteja". Pitää kyllä keskimäärin paikkansa meidän miesvaltaisessa työyhteisössä, heh. Tämä työkaveri on mun silmin jotenkin jämerämpi, aikaansaavempi ja rehellisempi kuin kukaan muu meillä, hieno mies kaikin puolin. Harvinaisen arvostelukykyinen hän on missä tahansa töihin liittyvässä kysymyksessä, äänestysperusteistaan en tiedä.
Itse naisena aion äänestää tällä kertaa miestä.