Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen mies on liian lyhyt?

Vierailija
24.12.2021 |

Naisten mielestä.

Kommentit (278)

Vierailija
201/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyempi kuin minä. Itse 165 cm.

Samaa mieltä, mutta olen 170 cm pitkä.

Vierailija
202/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa kysellä tämmöistä? Miksette vaan deittaile oman pituisia ihmisiä, on niitä lyhyitä naisiakin olemassa.

Mulle riittää, jos on saman pituinen tai muutaman sentin itseä pidempi. Lyhyempiäkin oon tapaillu, mutta en jaksa sitä kengän koron korkeuden vahtimista ja valitusta omasta pituuskompleksista, jos oon koroilla miestä reilusti pidempi. Käytän mitä kenkiä itse haluan. Ja oon siis ite aika pitkä, 176cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneltä kysyt, oma mieheni on 173 ja erittäin sopiva minulle.

Vierailija
204/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ideaa kysellä tämmöistä? Miksette vaan deittaile oman pituisia ihmisiä, on niitä lyhyitä naisiakin olemassa.

Mulle riittää, jos on saman pituinen tai muutaman sentin itseä pidempi. Lyhyempiäkin oon tapaillu, mutta en jaksa sitä kengän koron korkeuden vahtimista ja valitusta omasta pituuskompleksista, jos oon koroilla miestä reilusti pidempi. Käytän mitä kenkiä itse haluan. Ja oon siis ite aika pitkä, 176cm.

Miksi asetat kriteeriksi miehen pituuden etkä sitä, että hän hyväksyy sinun käyttävän korkoja?

Vierailija
205/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asetat kriteeriksi miehen pituuden etkä sitä, että hän hyväksyy sinun käyttävän korkoja?

Koska ei ole moista tullut vielä vastaan ja kokemukseni mukaan homma ei todellakaan toimi noin. Aluksi voi sujua hyvin, mutta sitten tulee näitä itsetunto-ongelmia ja en jaksa sellaista. Kokeiltu on.

Vierailija
206/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole moista tullut vielä vastaan ja kokemukseni mukaan homma ei todellakaan toimi noin. Aluksi voi sujua hyvin, mutta sitten tulee näitä itsetunto-ongelmia ja en jaksa sellaista. Kokeiltu on.

Miksi käytät korkokenkiä, kun niiden tarkoitus on saada naisen sääret näyttämään pitemmiltä ja vartalo kauniimmalta? Mitä ja ketä varten, jos et omaa miestäsi varten?

Vierailija
207/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 164cm on liian lyhyt.

Vierailija
208/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan sun kaltaset kuulantyöntäjä yh:t kiinnosta.

Vierailija
209/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian lyhyt mihin? Miksi täällä taas ulistaan tästä. Moni täällä kertoo taas ettei halua pitkää miestä, mutta ei ne pitkät miehet sitä täällä ulise. Minulla on ollut eri pituisia miehiä, lyhyin ei ollut paljon mua pidempi. Olen 163. Ja nykyinen on 199. Ja siitäkin täällä jaksetaan vinkua, että hyi kuinka iso ero. No, pääasia että minä ja mies tykätään, muiden ongelma jos ei meistä nyt tykkää. Ja painoerokin on 50kg&115kg. Repikää siitä. Mies usein kantaa mut sänkyyn ja ottaa mut kunnolla. ;) Ja mies nimenomaan tykkää mun vartalosta, siro, mutta isot rinnat ja pyöreä peppu. Kun joku kuitenkin tulee pedaria huutamaan.

No kyllä siinä käy mielessä, onko miehellä taipumusta tuollaiseen jos on itseään puolet pienemmän naisen kanssa joka näyttääkin ihan lapselta.

163cm ja 50kg ei ole lapsen kokoinen. Lapset ovat 135cm ja 30 kiloisia. Heillä ei ole isoja rintoja eikä pyöreitä peppuja.

Miljoonaan naiset ovat 163/50 joten ihan norminaisen koko se on vaikka mies olisi 210cm ja painaa 130 kg.

163/50 on lähellä täydellisyyttä. Joku yli 175cm nainen on jo ihan äijän kokoinen ja jossain tapauksessa jo näköinenkin, ei kelpaa mulle. Naisen pitää olla naisen kokoinen ja näköinen, ei mikään treenattu äijä tai shemale.

Vierailija
210/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180cm on aika lyhyt

Vierailija
211/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 ?!?!?!?!?! toivoa saa palstamammat 

Vierailija
212/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun miehet etsivät 60 kiloista naista, vaikka yleinen paino on 80-85kg miehellä. Miksi nainen haluaisi epämiehekkään miehen ja miksi mies haluaisi epänaisellisen naisen?

Vierailija
213/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 160cm.

Vierailija
214/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

195cm

Vierailija
215/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

180-185cm on täydellinen miehen pituus.

Vierailija
216/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

n=h

Vierailija
217/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

190 ?!?!?!?!?! toivoa saa palstamammat 

Onhan niitä mutta sitten kun ladotaan muita kriteereitä (komea, töissä, ei lihava, ei kalju jne) niin ollaan niissä alle yksi tuhannesta miehissä.

Perussöpö nainen taas on ihan peruskauraa.

Vierailija
218/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatulyhyt kirjoitti:

Ei muakaan sun kaltaset kuulantyöntäjä yh:t kiinnosta.

Ai halvattu! 🤣 En ole yh tai kuulantyöntäjä.

Mulla on pitkä tumma tukka. Vartalo ei ole muodoton. Mun mies on mua vähän lyhyempi.

Vierailija
219/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lyhyempi on minulle liian lyhyt eli alle 165 cm.

Vierailija
220/278 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku 168-169 cm olisi hyvä olla. Sen alle on jo vähän turhan lyhyt.

Olen itse 166cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi