Minkä pituinen mies on liian lyhyt?
Kommentit (278)
Minua lyhyempi on mulle liian lyhyt. Olen 174 cm
Minulle liian lyhyt on alle 180. Mieheni on 181. Itse olen 145.
Mulle riittää, että mies on vähintään samanpituinen kuin minä. Eli alle 165 cm olisi liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää, että mies on vähintään samanpituinen kuin minä. Eli alle 165 cm olisi liian lyhyt.
Onko sinua lyhyemmät miehet aina katkeria eikä siksi kelpaa sinulle, koska luonne ratkaisee?
Vierailija kirjoitti:
Monet 164-168cm miehet on aika coolin näköisiä ja näpsäköitä pakkauksia.
Ei minua haittaa lyhyys.
Ehkä alle 165cm selvästi alkaa olla jo turhan lyhyt.
T. N164cm
Tässä kiteytyy totuus, eli riippuu naisen koosta. Olen 175cm joten pienin mies minulle olisi 175 cm. Alamittaisen kanssa olo on epänaisellinen..
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla on pussit silmien alla.
Tämä oli hyvä.
Parempi kuin "tukka haisee jalkahielle".
Sitten ihmetellään ku ollaan yksin.. tosiasia ettei moni mies vaan kelpaa maskuliinisen isokokoiselle naiselle.
Koska "My ideal match is Jason momoa". Niitä sitten jonotellaan tinderissä ja ihmetellään ku mies halusi vaan pillua.
T. Espanjalaiset juuret omaava mies 174/72
Сука kirjoitti:
Alle 180cm aka manlet on liian lyhyt, ei sellainen ole mies ollenkaan.
Juo vähemmän vodkaa ja käy useammin hammaslääkärissä. t. 183cm.
Seksuaalisesti en viehäty kovin paljon alle 170-senttisistä. Ite 174.
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset tämän oikein miettivät? "Minusta tuli sattumalta tämän pituinen, joten sen takia joudun karsimaan pois 30% potentiaalisista kumppaneista". Eikö pituus silloin tunnu ihan jäätävältä haittatekijältä tai jopa vammalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset tämän oikein miettivät? "Minusta tuli sattumalta tämän pituinen, joten sen takia joudun karsimaan pois 30% potentiaalisista kumppaneista". Eikö pituus silloin tunnu ihan jäätävältä haittatekijältä tai jopa vammalta?
Ihan samoin miehet ajattelee. Harvat haluaa itseään paljon pidempiä. Ite pitkä nainen niin tullut kyllä selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ongelma tullu vastaan vaan Suomessa. Missään maailmalla ei oo niin pakkomielteisiä naisia pituuden suhteen. Ulkomailla harvemmin esim Tinder profiilissa huudellaan pituuksia. Täällä lukee tosi monelle, jos ei lue niin kysytään ensimmäisenä.
T. Hyväkroppainen ja komea, mutta monelle liian lyhyt mies (172cm)
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ongelma tullu vastaan vaan Suomessa. Missään maailmalla ei oo niin pakkomielteisiä naisia pituuden suhteen. Ulkomailla harvemmin esim Tinder profiilissa huudellaan pituuksia. Täällä lukee tosi monelle, jos ei lue niin kysytään ensimmäisenä.
T. Hyväkroppainen ja komea, mutta monelle liian lyhyt mies (172cm)
Olen sinua hiukan pidempi nainen ja pituuttani on kritisoitu USEIN minua lyhyempien miesten tahoilta (eräs mies jätti parin tapaamisen jälkeen sanoilla "olet muuten kiva mutta liian pitkä"). Ex-mies kieltäytyi liikkumasta julkisilla paikoilla jos laitoin korkkarit. Hän oli juurikin 172 cm. Näiden kokemusten takia välttelen nykyisin itseäni lyhyempiä miehiä jottei tarvitse kuunnella tuollaisia kommentteja.
Mulle liian lyhyt mies on alle 170cm.
Olen itse sen pituinen. Toki ei se nyt ole sentistä, kahdesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällaisen liian lyhyen miehen pitäisi tehdä?
Onko hän liian lyhyt olemaan olemassa vai mitä?
Pitääkö tehdä itsari vai voiko jatkaa elämistä ja keskittyä täysin työhönsä? Onko naisilla veto-oikeus lyhyen miehen olemassaoloon?
Minkä pituinen "tällainen liian lyhyt mies" sitten on? Ja ei, tietenkään naisilla, tai kellään muullakaan, ei ole veto-oikeutta lyhyen miehen olemassaoloon. Ellei olemassaolo sinulle sitten tarkoita samaa, kuin moneltako fittness-kissalta voit saada seksiä.
Itse melkeen 180cm ja toiveena et mies olis 174 tai pidempi. Mut eipä sillä oikeasti ole väliä.
Eikös tuon mittaiset ole hyvinkin suosittuja kenellä naisella sellainen fetissi.