Minkä pituinen mies on liian lyhyt?
Kommentit (278)
Fanitan täysillä Käärijää ja Häärijää. Käärijä on 170cm, Häärijä vielä lyhyempi. Kyllä maistuisi vastaavat miehet vaikka itse olen pidempi. Seksikkyys ei ole pituudesta kiinni. Asenne ratkaisee.
170 cm mies on liian lyhyt ja minulle 190-195 cm pitkä mies olisi liian pitkä.
Olen 171 cm ja mieheni 176 cm ja me sovimme kropaltamme hyvin yhteen. Hän on lihaksikas, mutta sutjakka ja minä kilometrisääri.
Molemmille on jotain mikä miellyttää silmää. Helppoa suudella seisten, kun ei juuri tarvitse varvistaa, eikä toisen taipua kaksinkerroin. Muista aktiviteeteista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm eli alle sen. Mutta pitäisi keskustella joskus myös liian pitkistä miehistä. Jos miehen pituus on yli 190 cm, niin friikiltä näyttää.
Ei ole koskaan tullut kenestäkään miehestä tai naisesta, että tämä olisi liian lyhyt tai liian pitkä. Kaikki ihmiset ovat onneksi juuri täsmälleen sopivan pituisia! (Mutta myönnän, että voisin ajatella että joku maailman pisin on hieman turhan pitkä. Tulee selkävaivoja ym.)
170 alle, tappi. tai limbo
175 alle pätkä.
180 alle lyhyt
185 alle normaali
185 yli hongankolistaja. polvet suuhun kun istuu, herättäähuomiota
Olen 160 cm ja ex-mieheni on noin 165-167 cm.
Pituus ei ollut itselle ongelma, mutta hänellä oli selvästi fetissi tosi pieniin naisiin, kun hän ampaisi aina tuijottamaan heitä, jos jossain sellaisia naisia näkyi. Meni siis ihan lähettyville hengailemaan ja tuijottelemaan hymyillen.
Jos ei olisi ollut tuota fetissiä ja muutamaa muuta isompaa haastetta, niin ei tuo pituus olisi itselle ollut ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällaisen liian lyhyen miehen pitäisi tehdä?
Onko hän liian lyhyt olemaan olemassa vai mitä?
Pitääkö tehdä itsari vai voiko jatkaa elämistä ja keskittyä täysin työhönsä? Onko naisilla veto-oikeus lyhyen miehen olemassaoloon?
Itse yli 190 cm mies ja yksin olen ollut käytännössä aina. Viimeksi sain pakit tällä viikolla, kun uskaltauduin monen vuoden jälkeen kysymään erästä naista kahville. Saa nähdä, viitsiikö enää jatkossa kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 170 senttiä "pitkä" ja olen kuin ilmaa naisille.
Ehkä se pituus ei ole nyt se juttu, vaan joku muu asia.
Asetatko liian korkeat vaatimukset kumppanillesi?
Vierailija kirjoitti:
170 cm
Samaa mieltä.
Mies on liian lyhyt jos ei kykene raiskaamaan naista.
Lyhyempi kuin minä. Eli riippuu siitä, kuinka pitkä minä olen.
Olen 170 cm eli alle sen. Mutta pitäisi keskustella joskus myös liian pitkistä miehistä. Jos miehen pituus on yli 190 cm, niin friikiltä näyttää.