Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen mies on liian lyhyt?

Vierailija
24.12.2021 |

Naisten mielestä.

Kommentit (278)

Vierailija
181/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa toivoa, niin yli 170 cm. Mutta olen ihastunut lyhyempiinkin eli ei ole este :)

182/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10879 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua lyhyempi on mulle liian lyhyt. Olen 174 cm 

Miten naiset tämän oikein miettivät? "Minusta tuli sattumalta tämän pituinen, joten sen takia joudun karsimaan pois 30% potentiaalisista kumppaneista". Eikö pituus silloin tunnu ihan jäätävältä haittatekijältä tai jopa vammalta?

Tää ongelma tullu vastaan vaan Suomessa. Missään maailmalla ei oo niin pakkomielteisiä naisia pituuden suhteen. Ulkomailla harvemmin esim Tinder profiilissa huudellaan pituuksia. Täällä lukee tosi monelle, jos ei lue niin kysytään ensimmäisenä.

T. Hyväkroppainen ja komea, mutta monelle liian lyhyt mies (172cm)

Olen sinua hiukan pidempi nainen ja pituuttani on kritisoitu USEIN minua lyhyempien miesten tahoilta (eräs mies jätti parin tapaamisen jälkeen sanoilla "olet muuten kiva mutta liian pitkä"). Ex-mies kieltäytyi liikkumasta julkisilla paikoilla jos laitoin korkkarit. Hän oli juurikin 172 cm. Näiden kokemusten takia välttelen nykyisin itseäni lyhyempiä miehiä jottei tarvitse kuunnella tuollaisia kommentteja.

Onpa sulla ollut juntteja ja huonon itsetunnon miehiä. Mulla ollut monesti pidempiä naisia, koska oon kertonut heille että pidän pidemmistä.

Onhan se kuitenkin hot! Kertoo hyvästä itseluottamuksesta molemmilla..

T. M172

H

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10879 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua lyhyempi on mulle liian lyhyt. Olen 174 cm 

Miten naiset tämän oikein miettivät? "Minusta tuli sattumalta tämän pituinen, joten sen takia joudun karsimaan pois 30% potentiaalisista kumppaneista". Eikö pituus silloin tunnu ihan jäätävältä haittatekijältä tai jopa vammalta?

Tää ongelma tullu vastaan vaan Suomessa. Missään maailmalla ei oo niin pakkomielteisiä naisia pituuden suhteen. Ulkomailla harvemmin esim Tinder profiilissa huudellaan pituuksia. Täällä lukee tosi monelle, jos ei lue niin kysytään ensimmäisenä.

T. Hyväkroppainen ja komea, mutta monelle liian lyhyt mies (172cm)

Lapsellistahan tuollainen on.  Mutta kiinnostaako sua nämä lapselliset ja pinnalliset naiset? Ja miksi edes puhut monista, eikö yksi nainen ja vain hänen mielipiteensä riitä?

Suomalaisnaiset taidetaan olla suhteellisen pitkiä, siitäköhän asia johtuu? Joka tapauksessa, löydät kyllä vielä oman rakkautesi <3

Vierailija
184/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 cm  ukko on puutarhan kettrerin ja ahkerin, ottaisin jos saisin ... arvostan siis miehissä työntekoa ja uskollisuutta työnatajaa kohtaan, jos on uskollinen pomolleen, on  varmaan uskollinen muillekin

185/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle liian lyhyt on alle 180. Mieheni on 181. Itse olen 145.

Oikea tappi vai trolli

Vierailija
186/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle liian lyhyt on sellainen, jonka lyhyys häiritsee. Useamman sentin minua lyhyempi on kyllä liian lyhyt. Koen yleensä kuitenkin vielä häiritsevämmäksi, jos mies on muuten minua pienikokoisempi, eli tosi hintelä rakenteeltaan, tai jos kroppa on muuten väärän muotoinen.

Vierailija
187/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet 164-168cm miehet on aika coolin näköisiä ja näpsäköitä pakkauksia.

Ei minua haittaa lyhyys.

Ehkä alle 165cm selvästi alkaa olla jo turhan lyhyt.

T. N164cm

Tässä kiteytyy totuus, eli riippuu naisen koosta. Olen 175cm joten pienin mies minulle olisi 175 cm. Alamittaisen kanssa olo on epänaisellinen..

Pitääkö alamittaiset miehet heittää takaisin järveen?

Vierailija
188/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on alle 160 cm.

Vierailija
189/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle liian lyhyt on sellainen, jonka lyhyys häiritsee. Useamman sentin minua lyhyempi on kyllä liian lyhyt. Koen yleensä kuitenkin vielä häiritsevämmäksi, jos mies on muuten minua pienikokoisempi, eli tosi hintelä rakenteeltaan, tai jos kroppa on muuten väärän muotoinen.

Tosi hintelä = painoindeksi alle 25? 

Vierailija
190/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisille ja pelokkaille naisille miehen on oltava pidempi kuin nainen. Muille naisille miehen pituudella ei ole suuresti väliä. Toisaalta kannattaako sen pinnallisten naisten kanssa sitten lisäntyä, jos on riskinä, että he kiusaavat omia poikiaan, jos nämä jäävät lyhyiksi? Mietipä sitä.

Vierailija
191/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka itsetuntoon pituus vaikuttaa, on liian lyhyt.

Vierailija
192/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle puolisenttinen; menee hukkaan niin helposti. peukaloisen pituisen näkee jo hyvin

Vierailija
193/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole kiinnostunut ylipainoisista miehistä, vaan normaalipainoisista ja timmeistä. Tosi hintelä mies on sellainen, joka on kooltaan pienempi tai lähes yhtä pieni kuin minä. Näitäkin on paljon, vaikken ole isokokoisimmasta päästä itsekään. Miehen pituudesta riippumatta alle 60kg on minulle liian pienikokoinen (olen itse vähän reilu 50kg). Myös luuston olisi oltava isompi, eli esim. luontaisesti leveämmät hartiat kuin minulla.

Tämä on nyt sitten vaan minun mielipiteeni eikä siitä tarvitse kenekään ottaa itseensä. Varmasti kaikenlaisille miehille on ottajia.

Vierailija
194/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180. Muutaman sentin voi joustaa jos on muuten hyvä mies, mutta ehdottomasti oltava yli 175.

Vierailija
195/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on suhteellinen käsite ja lyhkäset ovat sellaisia joihin katse joutuu suunnistamaan alaspäin, kun katsotaan silmiin.

Vierailija
196/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 170cm.  Toki ruumiinrakenne vaikuttaa. En pidä oikeastaan kovin pitkistä miehistä, enkä hintelistä. Paras  itselle 170-175cm. 

Vierailija
197/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, jonka itsetuntoon pituus vaikuttaa, on liian lyhyt.

Eli miehellä ei saa olla yhtään asiaa, josta hän kokee epävarmutta? Onko sinulla itselläsi mitään epävarmuuksia koskaan?

Vierailija
198/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole kiinnostunut ylipainoisista miehistä, vaan normaalipainoisista ja timmeistä. Tosi hintelä mies on sellainen, joka on kooltaan pienempi tai lähes yhtä pieni kuin minä. Näitäkin on paljon, vaikken ole isokokoisimmasta päästä itsekään. Miehen pituudesta riippumatta alle 60kg on minulle liian pienikokoinen (olen itse vähän reilu 50kg). Myös luuston olisi oltava isompi, eli esim. luontaisesti leveämmät hartiat kuin minulla.

Tämä on nyt sitten vaan minun mielipiteeni eikä siitä tarvitse kenekään ottaa itseensä. Varmasti kaikenlaisille miehille on ottajia.

Mikähän siinä on, että naiset haluavat usein miehen olevan luontaisesti jotain? Vaikka miesten arvostama perseen treenaus on typerä kriteeri, on se kuitenkin ahkeruutta ja vaivannäköä korostava.

ohis

Vierailija
199/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että naiset haluavat usein miehen olevan luontaisesti jotain? Vaikka miesten arvostama perseen treenaus on typerä kriteeri, on se kuitenkin ahkeruutta ja vaivannäköä korostava.

ohis

Valitsit nyt tuon esimerkin mutta väittäisin, että kyllä miehetkin mieluiten haluavat naisen joka on luontaisesti kaunis kasvoiltaan, sen sijaan että olisi kaunis vain maalattuna/leikeltynä.

En ole kiinnostunut miehestä joka viettää kaiket päivät salilla ja sen se vaatisi, jos haluaa esimerkiksi niistä superkapeista hartoista merkittävästi leveämmät. Vartalon mittasuhteita ei pysty tavallisella treenaamisella muuttamaan ihan äärettömästi.

Vierailija
200/278 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyempi kuin minä. Itse 165 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi