Minkä pituinen mies on liian lyhyt?
Kommentit (278)
165-170 cm vielä ei-lyhyt, jos ovat suht norm. painoisia. Vaikuttaa vielä lyhyemmältä jos kovin hentorakenteinen tai yoisaalta kovin pyöreä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällaisen liian lyhyen miehen pitäisi tehdä?
Onko hän liian lyhyt olemaan olemassa vai mitä?
Pitääkö tehdä itsari vai voiko jatkaa elämistä ja keskittyä täysin työhönsä? Onko naisilla veto-oikeus lyhyen miehen olemassaoloon?
Ihan samahan se on naisten painon kohdalla, kuka on kellekin väärän tai sopivan painoinen.
Viehättääkö ketään sellainen 169-senttinen voimakääpiö?
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ole oleellinen miesten omista luuloista huolimatta. Tärkeintä on se, kuinka mies saa naisen tuntemaan.
Sano tuo lyhyille miehille. Monilla heistä on paksupohjaiset ja korkeakorkoiset kengät, joilla näyttää ehkä 5cm "pitemmiltä". Monella niistä on ongelma lyhyydestään.
Sopiva miehen pituus on sellainen, että ei lyö päätään oviaukkoon. Semmoinen 190+. Me ollaan viikinkejä.
No varmaan riippuu naisen pituudesta, hei haloo!
Netissä sanotaan vaikka ja mitä mutta todellisuudessa alle 190cm ihan turha yrittää.
Alle 175cm on liian lyhyt.
Ja 180+ alkaa olla omaan silmään miellyttävällä tasolla.
Olen itse 168cm pitkä nainen.
Olen N 150cm. Jos mies on lyhyempi kuin minä, hän on liian lyhyt minulle.
Mammat vaativat "vähintään" 185cm miehiä vaikka miesten keskipituus on 179cm. Kyllä aina vaatia saa mutta palstamammat eivät varmaan pääse valitsemaan niitä parhaita päältä ;D
Vierailija kirjoitti:
Mammat vaativat "vähintään" 185cm miehiä vaikka miesten keskipituus on 179cm. Kyllä aina vaatia saa mutta palstamammat eivät varmaan pääse valitsemaan niitä parhaita päältä ;D
Tämä pituuskriteeri ehkä selittää miksi palsta on täynnä katkeroituneita ikisinkkumammoja.
Vierailija kirjoitti:
Alle 175cm on liian lyhyt.
Ja 180+ alkaa olla omaan silmään miellyttävällä tasolla.
Olen itse 168cm pitkä nainen.
167cm ja 175cm toimii hyvin seksissä. Kaikki asennot onnistuu mitä keksii kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ole oleellinen miesten omista luuloista huolimatta. Tärkeintä on se, kuinka mies saa naisen tuntemaan.
Sano tuo lyhyille miehille. Monilla heistä on paksupohjaiset ja korkeakorkoiset kengät, joilla näyttää ehkä 5cm "pitemmiltä". Monella niistä on ongelma lyhyydestään.
Sopiva miehen pituus on sellainen, että ei lyö päätään oviaukkoon. Semmoinen 190+. Me ollaan viikinkejä.
Sanoisin toki. Minuun oli ihastunut lyhyt mies, joka jostain syystä itse päätti, ettei voisi saada minua ja alkoi käyttäytymään tylysti minua kohtaan. Siihen asti olin kuvitellut, että viihdyimme hyvin toistemme seurassa. Ja olen kaunis nainen.
Ja minkätakia yleensäkään kyselet naisilta pituusvaatimuksista? Semmoiset naiset jotka katsovat ihmisen pituutta pariutuessaan, ei ole sun arvoisia. Sitä kun on paljon tärkeämpääkin kriteeriä kuten luonne, luotettavuus. On jotenkin tosi lapsellista arvottaa ihmistä pituuden suhteen, mutta minkäs niille pinnallisille ihmisille on ikinä voinut. Etsi parempi kumppani, se on minun neuvoni.
Olen 178cm mutta kullini on pitkä ja paksu, niin kelpaa pidemmillekkin naisille.
Varmaan 160-165cm alkaa olee aika minimi