Minkä pituinen mies on liian lyhyt?
Kommentit (278)
Mies tarpeeksi pitkä ja nainen tarpeeksi lyhyt niin voi ottaa hyvin suihin.
Dagge kirjoitti:
On se rummaa jos mies ja nainen saman pituisia.Miehen pitää olla naista vähintään päätä pitempi.Mut ....emmä tiiä sit Gay..tai leb..suhteis.Onko ne samankokossii.Kyl se on sisin mikä tärkein silti..
Ei sekään kivalta näytä, jos mies on huomattavasti pidempi. Minusta mies on hyvä olla 10 cm pidempi naista, ettei jää lyhyeksi kun naisella on korkkarit jalassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 175cm on liian lyhyt.
Ja 180+ alkaa olla omaan silmään miellyttävällä tasolla.
Olen itse 168cm pitkä nainen.167cm ja 175cm toimii hyvin seksissä. Kaikki asennot onnistuu mitä keksii kokeilla.
Joo mut ei. Kaikki asennot on onnistuneet myös pidempien miesten kanssa, ja he miellyttävät enemmän silmää.
Lyhyissä miehissä raajojen pituudetkin alkavat olla epämiellyttäviä..jalat ja kädet kuin lasten🙈 Ei ei.
Sanni16kerava kirjoitti:
Alle 185cm, ei kiitos.[/quote
🙄😹
t. valas]
Oikeasti tosissasi kyselet?
Metrin halko.
Kai se sitten riittää. Mitäs sitä muusta.
Alle 170cm. Tällä hetkellä mielessä noin 170cm mies. Sopivasti lihasta, leveät hartiat ja hyvä pylly. Kiva hymy ja vaikuttaa muutenkin mukavalta.
Alle 180 on lyhyt. Yli 190 miellyttää eniten. Itse olen 168 cm.
Miehen pitää aina olla korkeintaan 1,25m jotta sitä voi kunnolla alistaa sekä kurittaa laittamalla häkkiin tms. :D:D:D
Lähempänä metriä kuin viittä metriä.
Sopiva mies 215cm 60kg hoikka ja pitkä. Nainen 155cm 40kg
Joo mulle kelpaa jos on yhtä pitkä ko vyötärönmitta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 170 senttiä "pitkä" ja olen kuin ilmaa naisille.
Olin laittamassa, että mies ei saisi olla alle 170cm 🙂. En tykkää, jos kumppani on minua lyhyempi. Muuten pituudella ei ole väliä.
Alle 170cm. Muutaman sentin alaspäin voin ehkä vielä joustaa.
T. N170CM
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää olla alle 65kg
M28
Mä olen 58kg 😊
N30
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää olla alle 65kg
M28
Ei ongelmaa. Terv. 55 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 175cm on liian lyhyt.
Ja 180+ alkaa olla omaan silmään miellyttävällä tasolla.
Olen itse 168cm pitkä nainen.167cm ja 175cm toimii hyvin seksissä. Kaikki asennot onnistuu mitä keksii kokeilla.
Joo mut ei. Kaikki asennot on onnistuneet myös pidempien miesten kanssa, ja he miellyttävät enemmän silmää.
Lyhyissä miehissä raajojen pituudetkin alkavat olla epämiellyttäviä..jalat ja kädet kuin lasten🙈 Ei ei.
Pitkän ja ison miehen kanssa näyttää kuin omat kädet ja jalat olisi lapsen. Iso pituusero on kuin lapsi ja aikuinen yhdessä. 🤮
Olen 160 enkä tosiaan halua noin pitkää. Yleensä tunnen eniten vetoa 170-175 senttisiin.