Minkä pituinen mies on liian lyhyt?
Kommentit (278)
Minulle käy 165-170 pituinen. Juuri ihastuin rajusti tämmöiseen itseäni vain hieman pidempään mieheen, ei todellakaan ollut pituus keskinäisen vetovoiman esteenä. Leveät hartiat oli, oli myös voimakas ja jaksava.
Itse olen 173cm mies on 189cm. Molemmat teinipojat ovat jo yli 190cm. Tuntuisi kyllä oudolle eron sattuessa alkaa seurustelemaan lyhyemmän miehen kanssa. Olen muutenkin atleettinen, miesmäinen vartaloltani, joten hyvin pienikokoinen tai heiveröinen mies rinnallani varmaan näyttäisi lapseltani. Joten tuskin tasaveroista suhdetta olisi mahdollista saada edes aikaan. Minulle alle 180cm mies on liian lyhyt, ollpa alakerrassa tai pääkopassa mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Sopiva mies 215cm 60kg hoikka ja pitkä. Nainen 155cm 40kg
Pekka ja Pätkä
Miehen pituus ei välttämättä ole olennaista mutta jos huoneessa on (esim työasioissa) naisten seurassa 165 cm pitkä mies ja paikalle sapuu 185 cm pitkä mies niin samalla sekunnilla naisten huomio siirtyy tuohon 185 cm pitkään mieheen jaxse pätkä ignoorataan täysin. Eli loppujen lopuksi tuo eka lause oli täyttä puppua ja pituus on hyvin tärkeä ominaisuus miehellä jaxse joka muuta väittåä,selvästi valehtelee.
Lyhyempi kuin minä eli 170 cm.
Mulle liian lyhyt.
Välillä mietin, että miksi tämä aihe herättää niin paljon närää suuntaan ja toiseen.
Jokaisella kuitenkin on ne omat mieltymyksensä, jota parinvalinnassa katsoo ja pitää tärkeänä.
Itse viehätyn itseäni pidemmistä miehistä. Mutta koska olen 165cm, niin kaikki siitä yli on minua pidempi. Eli esim. 170cm on oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pituus ei välttämättä ole olennaista mutta jos huoneessa on (esim työasioissa) naisten seurassa 165 cm pitkä mies ja paikalle sapuu 185 cm pitkä mies niin samalla sekunnilla naisten huomio siirtyy tuohon 185 cm pitkään mieheen jaxse pätkä ignoorataan täysin. Eli loppujen lopuksi tuo eka lause oli täyttä puppua ja pituus on hyvin tärkeä ominaisuus miehellä jaxse joka muuta väittåä,selvästi valehtelee.
Tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, että miksi tämä aihe herättää niin paljon närää suuntaan ja toiseen.
Jokaisella kuitenkin on ne omat mieltymyksensä, jota parinvalinnassa katsoo ja pitää tärkeänä.Itse viehätyn itseäni pidemmistä miehistä. Mutta koska olen 165cm, niin kaikki siitä yli on minua pidempi. Eli esim. 170cm on oikein hyvä.
Minusta tuntuu että naiset ei yleisesti ottaen pidä miehen pituutta isona asiana, mutta ehkä miehillä keskenään on asiassa paineita.
Riippuu paljonko on massia. Rikas 165cm mies on ihan ok.
Jos lyhyellä miehellä on itsetunto kunnossa ei lyhyydessä ole mitään ongelmaa. Parasta seuraa on tarjonnut itseni kanssa saman pituinen mies. Hauskaa oli ja hänellä naisia riitti.
Mitä sillä on väliä mitä kaikki maailman naiset vaatii, eikse riitä että löytää yhden jolle on sopiva. Tiedän monta lyhyttä miestä jotka ovat sen oikean kanssa ja silloin se on meille muille yks hailee minkä pituinen hän on.
Esimerkiksi työtoverini noin 164 cm, puolisonsa vaikuttaa hieman pidemmältä ja on ihan hyvännäköinen hänkin. On tosi kiva ja komeakin mies, mutta hänessä on ilmennyt muita puolia (ei pituus!) jotka eivät mua parisuhteessa miellyttäisi. Ja se on oleellista se.
Vierailija kirjoitti:
Jos lyhyellä miehellä on itsetunto kunnossa ei lyhyydessä ole mitään ongelmaa. Parasta seuraa on tarjonnut itseni kanssa saman pituinen mies. Hauskaa oli ja hänellä naisia riitti.
Tämä oli hyvä paljastus,eli olennaista oli että aisia riitti. Sen perusteella kelpasi sullekin että m0l0 oli uinut muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla noin 160 on yleinen pituus. Miksi nämä etsisivät jotain 190 cm miestä?
Olen 162 ja 190 on liian pitkä. Itselleni alkaa olla max 184. Minimi ehkä joku 172, jonkun sentin pidempi kuin minä.
Seksi on parasta samanpituisen tai korkeintaan 5 cm pitemmän kanssa. Samoin tanssiminen.
T n 167 cm
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 170 senttiä "pitkä" ja olen kuin ilmaa naisille.
Itse olen sentin lyhyempi kuin sinä eikä mulla ole ikinä ollut naisista pulaa. Massaa kuitenkin on ison miehen verran, painijamainen ruumiinrakenne.
En tiedä johtuuko se naamasta, kullin koosta vai mistä. Veikkaan kuitenkin että se, miten kantaa sitä omaa kehoaan, oli se minkälainen tahansa, sillä on vaikutusta. Sillä on myös vaikutusta millainen ihminen olet. Ole empaattinen, ystävällinen ja yritä saada ihmiset ympärilläsi nauramaan.
Kyllä sinäkin seuraa löydät kun unohdat sen pituutesi ja keskityt olennaisiin asioihin.
Minua lyhyempi (olen 165 cm) eli eipä ole vaikeaa löytää miestä. Nykyinen vakkari on 173 cm.
Tunnustan olleeni tällainen Tinderissä kaikki alle 180cm (eli itseäni alle 10cm pidemmät) mittaisiksi itsensä ilmoittavat vasemmalle pyyhkivä nirsoilija. Sitten päädyin vahingossa treffeille itseni pituisen miehen kanssa, ja sillä tiellä ollaan edelleen. Eikä muuten haittaa yhtään ne "puuttuvat 10cm". Jotenkin huvittaa ja hävettää oma aiempi käytös.
Olen 168, mutta eipä se ole haitannut naisten osalta. Pisin on ollut 177cm missivartalolla varustettu, vaikka olen hieman keskivartalopyöreäkin =D Hyvä läppä ja keskiarvoa isompi varustus jalkojen välissä niin ei tuo vertikaalinen rajottuneisuus niin haittaa. Aina kun oma lyhyys alkaa nyppiä, voi miettiä että onpahan isompi muna kuin yli puolella miehistä, että huonomminkin voisi mennä!
Minkä painoinen nainen on liian iso?
Oikea vastaus: kaikki yli 60 kg.
Preferoin itseäni pidempiä miehiä, olen 177 cm.