Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen mies on liian lyhyt?

Vierailija
24.12.2021 |

Naisten mielestä.

Kommentit (278)

Vierailija
61/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 172, oon itse 175

Vierailija
62/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus ei ole oleellinen miesten omista luuloista huolimatta. Tärkeintä on se, kuinka mies saa naisen tuntemaan.

Sano tuo lyhyille miehille. Monilla heistä on paksupohjaiset ja korkeakorkoiset kengät, joilla näyttää ehkä 5cm "pitemmiltä". Monella niistä on ongelma lyhyydestään.

Sopiva miehen pituus on sellainen, että ei lyö päätään oviaukkoon. Semmoinen 190+. Me ollaan viikinkejä.

Sanoisin toki. Minuun oli ihastunut lyhyt mies, joka jostain syystä itse päätti, ettei voisi saada minua ja alkoi käyttäytymään tylysti minua kohtaan. Siihen asti olin kuvitellut, että viihdyimme hyvin toistemme seurassa. Ja olen kaunis nainen.

Sama kokemus täällä, luulin jo että minussa on jotain vikaa. Jos miehen pituus olisi minulle ongelma, tuskin olisin viettänyt aikaa hänen kanssaan. Luulin että viihdyimme hyvin toistemme seurassa, sain kehuja ja minusta hän oli/on hot. Ehkäpä imperfekti, sillä en pidä tylystä käytöksestä. Minäkin olen kaunis nainen, en viitsi väkisin yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, kuka haluaa lipputangon? Lähelle omaa pituutta oleva on paras, majakka ja perävaunu

-efekti on naurettava, pitkää miestä ihannoivat naiset ovat lähinnä outoja vaatimuksessaan. Olen seurustellut lyhyesti kahden pitkän kanssa ja nou nou, kiinnostus lopahti koska en halunnut olla kirahvin kanssa 😁.... Pituus on kyllä todella yliarvostettua 👎

No pitkät naiset. Meitäkin katsos on, enkä halua olla pygmin kanssa.

Vierailija
64/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaveri meni naimisiin itseään 10cm pidemmän naisen kanssa. Kaveri siis on 163cm.

N180cm

Vierailija
65/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

150cm. En tietenkään voi kaikkien naisten puolesta puhua mutta olen nainen niin oletan että vastaukseni on yhtä tärkeä kuin kenen tahansa muun.

Vierailija
66/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180 cm. Sori, muttei nappaa itseä lyhyemmät.

Vierailija
67/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt mihin? Miksi täällä taas ulistaan tästä. Moni täällä kertoo taas ettei halua pitkää miestä, mutta ei ne pitkät miehet sitä täällä ulise. Minulla on ollut eri pituisia miehiä, lyhyin ei ollut paljon mua pidempi. Olen 163. Ja nykyinen on 199. Ja siitäkin täällä jaksetaan vinkua, että hyi kuinka iso ero. No, pääasia että minä ja mies tykätään, muiden ongelma jos ei meistä nyt tykkää. Ja painoerokin on 50kg&115kg. Repikää siitä. Mies usein kantaa mut sänkyyn ja ottaa mut kunnolla. ;) Ja mies nimenomaan tykkää mun vartalosta, siro, mutta isot rinnat ja pyöreä peppu. Kun joku kuitenkin tulee pedaria huutamaan.

Vierailija
68/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 12 cm.

Vierailija
69/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian lyhyt mihin? Miksi täällä taas ulistaan tästä. Moni täällä kertoo taas ettei halua pitkää miestä, mutta ei ne pitkät miehet sitä täällä ulise. Minulla on ollut eri pituisia miehiä, lyhyin ei ollut paljon mua pidempi. Olen 163. Ja nykyinen on 199. Ja siitäkin täällä jaksetaan vinkua, että hyi kuinka iso ero. No, pääasia että minä ja mies tykätään, muiden ongelma jos ei meistä nyt tykkää. Ja painoerokin on 50kg&115kg. Repikää siitä. Mies usein kantaa mut sänkyyn ja ottaa mut kunnolla. ;) Ja mies nimenomaan tykkää mun vartalosta, siro, mutta isot rinnat ja pyöreä peppu. Kun joku kuitenkin tulee pedaria huutamaan.

No kyllä siinä käy mielessä, onko miehellä taipumusta tuollaiseen jos on itseään puolet pienemmän naisen kanssa joka näyttääkin ihan lapselta.

Vierailija
70/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170cm nainen ja alle 180cm on minulle liian lyhyt. Niiden kanssa en ala edes seurustelemaan. 

180+ alkaen alkaa edes kiinnostaa, 185-190 on minule täydellinen. Onneksi löysin myös sellaisen - mun mies 189cm :)

Vierailija
71/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla noin 160 on yleinen pituus. Miksi nämä etsisivät jotain 190 cm miestä?

Ovat pelokkaita. Tarvitsevat "suojelijaa".

Vierailija
72/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä siinä käy mielessä, onko miehellä taipumusta tuollaiseen jos on itseään puolet pienemmän naisen kanssa joka näyttääkin ihan lapselta.

No kyllä se on ihan sun omassa päässä tuo ajatus. 163 on ihan normaali pituus tämän ikäiselle naiselle. Ja noin pitkän miehen maailmassa suunnilleen ne kaikki muut on lyhyitä. Varmaan vaikea tajuta, jos itse on lyhyt... Tosin minä osaan kuvitella tuon ja asettua toisen asemaan. Ja kuten sanoin, tykkää mun tisseistä jne, ei mikään pedari tykkää naisellisista muodoista, voi jee sus sentään. Mutta turha tuollaisille uleille vääntää.

73/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180cm aka manlet on liian lyhyt, ei sellainen ole mies ollenkaan.

☭ 7217 ☭

Vierailija
74/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se on ihan sun omassa päässä tuo ajatus. 163 on ihan normaali pituus tämän ikäiselle naiselle. Ja noin pitkän miehen maailmassa suunnilleen ne kaikki muut on lyhyitä. Varmaan vaikea tajuta, jos itse on lyhyt... Tosin minä osaan kuvitella tuon ja asettua toisen asemaan. Ja kuten sanoin, tykkää mun tisseistä jne, ei mikään pedari tykkää naisellisista muodoista, voi jee sus sentään. Mutta turha tuollaisille uleille vääntää.

Ei se sitä tosiasiaa mihinkään muuta, että joillain tuollainen ajatus käy mielessä. Mä pidän isokokoisia miehiä epäilyttävinä, jotka pitävät pienistä naisista. Koska ne kaikki muut on lyhyitä kuten lapset. Kuten itse sanoit.

Vierailija
75/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa tämän palstan rasistisuus lyhyitä miehiä kohtaan.

Onneksi tosielämässä tiedän paljon paljon noin 160 cm miehiä joilla vientiä riittää.

Koko maailman miesten keskipituus on noin 170 cm. On maita joissa miehet ovat noin 165 cm keskimäärin.

Ahdasmieliset suomalaiset naiset eivät ole yhtään kansainvälistyneet tässä asiassa ja sydämen sivistyksestä nyt ei voi puhuakaan.

Vierailija
76/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna olen tavannut itseäni lyhyempiä miehiä, jotka ovat viehättäneet minua. Ehkä heillä on myös ollut itsetunto kohdillaan eikä pituuserot tuntuneet heitä haittaavan. Enemmän kiinni siitä charmista ainakin omalla kohdallani. Itselleni pituutta tärkeämpi tekijä on paino. Olen itse ylipainoinen niin en voisi tapailla hentoa miestä. Miehen pitää pystyä minua hieman riuhtomaan if you know what I mean.

Vierailija
77/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on niin lyhyt, ettei pysty imuroimaan kun imurin teleskooppiputki on minimiasennossa.

Vierailija
78/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle tiedoksi, että kun se oikea tulla tupsahtaa eteen, siinä ei mittanauhalukemilla ole mitään merkitystä.

Vierailija
79/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä tosiasiaa mihinkään muuta, että joillain tuollainen ajatus käy mielessä. Mä pidän isokokoisia miehiä epäilyttävinä, jotka pitävät pienistä naisista. Koska ne kaikki muut on lyhyitä kuten lapset. Kuten itse sanoit.

Mistä sä nyt tuon lapsijutun vedät? Pidätkö siis itsekin 163 naista lapsena? Tuskin. Eikä pidä se pitkä mieskään. Joo sulle se 35cm pituusero voi tuntua paljon jos olet vaikka 175. Joten nainen olisi 130. Mutta sille 2m se nyt vaan ei ole sama asia. Sille se 130cm on 70cm lyhyempi. Tajuatko? Tuskin. Sulla on vaan joku käsittämätön epävarmuus omasta pituudesta ja luultavasti olet vain katkera pitemmille miehille ja koitat vaan väittää tuota pskaa täällä. Sille pitkälle on ihan normaalia että muut aikuiset on 25-35cm lyhyempiä ja lapset sitten 50-70cm lyhyempiä. Näin tämä pitkä miehenikin on sanonut.

Vierailija
80/278 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170cm. Ihastun samanpituisiin tai lyhyempiin, kokonaisuus ratkaisee. Ehkä joku 160cm alkaisi olla rajoilla lähinnä siksi, että itsestä tuntuisi ”isolta”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi