Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äitini saatava tietää

Vierailija
08.04.2015 |

Yllätin eilen isäni vieraan naisen kanssa,tai siis äitini hyvän ystävän. Toisaalta en haluaisi kertoa mitään. Äiti kun odottaa onnellisena lasta. Mutta kuinka toisaalta voin katsoa ketään noista kolmesta silmiin kun tiedän asian. Äidin ystävä vakuutteli mulle että on kyse pelkästä seksistä,eikä mun kannata siitä äidilleni kertoa. Entäs sen omalle miehelle sitten. Vittu mitä kusipäitä. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:16"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:08"] Keskiviikkoprovoa pukkaa. Keksi parempi [/quote]Voi kumpa oliskin provo. Isäni joskus aiemminkin on pettänyt äitiäni. Mutta nyt äiti on raskaana ja hyvä ystävä vielä pettämässä. [/quote] Ja ikää sinulla on? [/quote]Ole 19v,enkä asu kotona. Menin hakemaan tavaroita vanhempien luota. Olisi kannattanut soittaa ensin. Ei tarvisi tätäkään tietää. [/quote] Minkä ikäinen äitisi on? Samat vanhemmat 19 vuotiaalla ja tulevalla?

[/quote]Äitini oli 16v kun synnyin,isä 18. Eli aikas pitkä liitto.

Vierailija
22/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isältäsi, että kumpi kertoo sinä vai hän. Salaisuudeksi asia ei jää. 

Mielestäni kun isäsi on jäänyt kiinni ja hän kuvittelee olevansa miehen mittainen mies, hänen pitäisi kertoa ja selvittää asia ja sanoa myös se, kumman haluaa, äitisi vai tämän ystävän. Hänen myös pitäisi näyttää vanhemman esikuvallista mallia sinulle ja jos ei niin tee, voit kertoa halveksivasi häntä tekonsa takia.

Lapsi ei voi järjestellä vanhempiensa asioita parhain päin, eikä vanhempien suhde oikein hänelle kuulukaan, mutta voit edellyttää isältäsi vastuullista käytöstä - koskien siis sinunkin asemaasi ja tunteitasi. (Vaikuttaahan todistamasi asia kaikkien perheenjäsenten välisiin suhteisiin suoraan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että totuus tulee julki joskus tulevaisuudessa kuitenkin, ja sangen ikävää on, jos äitisi silloin saa tietää, että olet vuosia tiennyt isäsi touhuista.

Kerrot tietenkin.

Vierailija
24/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:39"]

Toisena naisena olen sitä mieltä että kyllä syy pettämiseen on yleensä naisessa. Miesystäväni ei saa kotoa sitä mitä saa minulta. Estyneitä vaimoja jotka antaa kerran kuussa pillua,ei muuta. Minulle se sopii. Turha vaan itkeä kun mies käy vieraissa. Näin on!

[/quote]

Taidat olla melkoisen kokematon miesten suhteen?  Niiden pettävien miehien vaimoissa on aina se vika, pihtaavia mäkättäjiä, vaimo ei ymmärrä miestä ja ollaan yhdessä vain lasten kanssa ja seksielämää ei enää ole jne. Tai sitten asia on ihan päinvastoin. Olet todella naiivi jos uskot pettävää miestä. Meinaatko että sulle puhuu totta vaikka olet vain helppo pano, kun vaimolleen valehtelee?

Mikset muuten saa omaa miestä, miksi tyydyt toisten jämiin? En itse ikinä alentuisi jakamaan miestä toisen naisen kanssa ja olemaan joku jalkavaimo joka kelpaa vain seksiin muttei vaimoksi. Käy panemassa sua ja sen jälkeen vaimoaan. Ja tämä riittää sinulle, miksi?

Vierailija
25/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:00"]

Kysy isältäsi, että kumpi kertoo sinä vai hän. Salaisuudeksi asia ei jää. 

Mielestäni kun isäsi on jäänyt kiinni ja hän kuvittelee olevansa miehen mittainen mies, hänen pitäisi kertoa ja selvittää asia ja sanoa myös se, kumman haluaa, äitisi vai tämän ystävän. Hänen myös pitäisi näyttää vanhemman esikuvallista mallia sinulle ja jos ei niin tee, voit kertoa halveksivasi häntä tekonsa takia.

Lapsi ei voi järjestellä vanhempiensa asioita parhain päin, eikä vanhempien suhde oikein hänelle kuulukaan, mutta voit edellyttää isältäsi vastuullista käytöstä - koskien siis sinunkin asemaasi ja tunteitasi. (Vaikuttaahan todistamasi asia kaikkien perheenjäsenten välisiin suhteisiin suoraan.)

[/quote]

Ainoa asia mitä tässä tulee tehdä on se että ap. pitää suunsa kiinni eikä sekaannu vanhempiensa asioihin. Astuu vain turhan suuriin saappaisiin päätä aukomalla ja kylvää turhaan vihaa ja surua lähipiirissään jääden itse lopulta suurimmaksi kärsijäksi. Juoruakat ei koskaan saa arvostusta.

Vierailija
26/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:39"]

Toisena naisena olen sitä mieltä että kyllä syy pettämiseen on yleensä naisessa. Miesystäväni ei saa kotoa sitä mitä saa minulta. Estyneitä vaimoja jotka antaa kerran kuussa pillua,ei muuta. Minulle se sopii. Turha vaan itkeä kun mies käy vieraissa. Näin on!

[/quote]

Taidat olla melkoisen kokematon miesten suhteen?  Niiden pettävien miehien vaimoissa on aina se vika, pihtaavia mäkättäjiä, vaimo ei ymmärrä miestä ja ollaan yhdessä vain lasten kanssa ja seksielämää ei enää ole jne. Tai sitten asia on ihan päinvastoin. Olet todella naiivi jos uskot pettävää miestä. Meinaatko että sulle puhuu totta vaikka olet vain helppo pano, kun vaimolleen valehtelee?

Mikset muuten saa omaa miestä, miksi tyydyt toisten jämiin? En itse ikinä alentuisi jakamaan miestä toisen naisen kanssa ja olemaan joku jalkavaimo joka kelpaa vain seksiin muttei vaimoksi. Käy panemassa sua ja sen jälkeen vaimoaan. Ja tämä riittää sinulle, miksi?

[/quote]

Miksei riittäisi, ei kaikki tarvitse kotileikkejä ollakseen tyytyväisiä elämäänsä. Pekkä seksi riittää kuten miehillekin, kaikki voittaa, jopa se pihtarikin kun mies ei vonkaa koska saa parempaa seksiä muualta.

Vierailija
27/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäisen lapsen äitinä sanon, että sinun vuoksesi toivon, että kerrot. Minun lapseni ahdistuu asioista muutenkin herkästi. Jos pitäisi tuollaista salaisuutta sisällään, niin ajan kanssa se söisi hänen mielenterveyttään. Ei ole nuoren asia peitellä aikuisten ahdistavia asioita. Aikuiset osaavat kyllä selvitellä tällaiset keskenään. Toivon, ettei oma nuoreni alkaisi salailemaan noin isoa asiaa, vaikka varmasti kertominenkin ahdistaa. Kertomalla asian saa kuitenkin sydämeltään. Sen sijaan jos sitä hautoo sisällään, niin se jäytää siellä ikuisesti.

Vierailija
28/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:00"]

Ainoa asia mitä tässä tulee tehdä on se että ap. pitää suunsa kiinni eikä sekaannu vanhempiensa asioihin. Astuu vain turhan suuriin saappaisiin päätä aukomalla ja kylvää turhaan vihaa ja surua lähipiirissään jääden itse lopulta suurimmaksi kärsijäksi. Juoruakat ei koskaan saa arvostusta.
[/quote]
Ap ei voi olla se, joka kylvää vihaa ja surua. Se on perheen isä, joka sitä tekee.

Vierailija
29/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:00"] Ainoa asia mitä tässä tulee tehdä on se että ap. pitää suunsa kiinni eikä sekaannu vanhempiensa asioihin. Astuu vain turhan suuriin saappaisiin päätä aukomalla ja kylvää turhaan vihaa ja surua lähipiirissään jääden itse lopulta suurimmaksi kärsijäksi. Juoruakat ei koskaan saa arvostusta. [/quote] Ap ei voi olla se, joka kylvää vihaa ja surua. Se on perheen isä, joka sitä tekee.

[/quote]

Miten sellaista voi surra mitä ei tiedä ? Jonninjoutavasta juoruilusta ei koskaan seuraa hyvää, antaa vaan jokaisen vastata omista teoistaan, ei ap:n kuulu sekaantua tuohon.

Vierailija
30/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:03"]

Mielestäni ei. En ikinä haluaisi kuulla tuollaista uutista.

[/quote]

Pää pensaaseen vaan..

Vierailija
31/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:00"] Ainoa asia mitä tässä tulee tehdä on se että ap. pitää suunsa kiinni eikä sekaannu vanhempiensa asioihin. Astuu vain turhan suuriin saappaisiin päätä aukomalla ja kylvää turhaan vihaa ja surua lähipiirissään jääden itse lopulta suurimmaksi kärsijäksi. Juoruakat ei koskaan saa arvostusta. [/quote] Ap ei voi olla se, joka kylvää vihaa ja surua. Se on perheen isä, joka sitä tekee.

[/quote]

Höpöjä puhut, ainut asia mitä mies kylvää on hiukan siementä ja sitähän muodostuu kasseissa kokoajan lisää. Riittää varmasti ap:n äidillekin jos vain kelpaa, mitä tuosta nyt kohisemaan.

Vierailija
32/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:20"]

[/quote]

Höpöjä puhut, ainut asia mitä mies kylvää on hiukan siementä ja sitähän muodostuu kasseissa kokoajan lisää. Riittää varmasti ap:n äidillekin jos vain kelpaa, mitä tuosta nyt kohisemaan.

[/quote]

Lopeta nämä tyhmät jutut, idiootti. Kyseessä on ahdistunut, hämmentynyt ja varmasti surullinenkin nuori, joka ei pervoja juttujasi kaipaa.

Vierailija
33/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:13"]

[/quote]

Miten sellaista voi surra mitä ei tiedä ? Jonninjoutavasta juoruilusta ei koskaan seuraa hyvää, antaa vaan jokaisen vastata omista teoistaan, ei ap:n kuulu sekaantua tuohon.

[/quote]

Juuri näin, itsekin olen paneskellut vaikka kuinka montaa liittoni aikana eikä kukaan vihaa eikä sure, katsos kun kukaan ei tiedä...  ;) .

Vierailija
34/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se äitini ystävä soitti ja ensin pyyteli etten kertoisi äitilleni mitään,koska sitten hänenkin mies sais tietää. Vastasin siihen että olisi ehkä kannattanut miettiä asioita ennen haarojen levittämistä. Sain kuulla kunniani. Mun kaltaiselle pikku lesbolle ei kuulemma kuulu aikuisten asiat. ja että äitini häpeää mua lesbouteni vuoksi. Muutenkin olen täysi paska. Nyt ainakin äitini saa kuulla asiasta. Niin,äitini ja isäni kyllä hyväksyy täysin lesbouteni ja rakastavat minua. Mutta toi ämmä on täysi lutka.

Vierailija
35/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kertoa ihan siksikin, että isä ei tartuta odottavaan äitiin sukupuolitauteja. Osa sukupuolitaudeista aiheuttaa sikiövaurioita, osa ennenaikaistaa synnytystä, osasta vauva saa syntymänsä jälkeen keuhkokuumeen tai silmätulehduksen ja sitten on tietysti vielä HIV. 

Vierailija
36/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:20"]

[/quote]

[/quote]

Lopeta nämä tyhmät jutut, idiootti. Kyseessä on ahdistunut, hämmentynyt ja varmasti surullinenkin nuori, joka ei pervoja juttujasi kaipaa.

[/quote]

Ap sekaantuu aikuisten asioihin jotka vieläpä eivät hänelle kuulu. Silloin puhutaan asioista oikeilla nimillä, ei suinkaan kukista ja mehiläisistä.
Lisäksi, ap:n kannattaisi nyt hetki hengittää paperipussiin kunnes pahin hyperventilaatio helpottaa ja ajatella vielä asiaa. Nyt hän asiasta kertomalla ottaa vastuun kahden perheen hyvinvoinnista ja perheiden kohtalosta vaikka tämä asia oikeasti onkin näiden kahden kuksineiden ihmisen vastuulla,ei ap:n.
Mutta väliäkö sillä hajoaako perheet kunhan se totuus saadaan julki, nimenomaan ap: toimesta ja ap voi myhäillä tyytyväisenä kun paha saa palkkansa ja totuus saadaan julki. Kannattaa nauttia tunteesta niinkauan kuin voit ap. , veikkaan että se onni ei kestä kauan.

Vierailija
37/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin äsken pitkään isäni kanssa. Siitäkään paljon hyötyä ollut. Vänkäsi vain sitä että kyse on pelkästä seksistä. Kumpikaan ei kuulemma saa kotona mitä tahtoo. Isän kyllä helvetti pitäisi tajuta että äidin raskaus ei ole ollut kaikkein helpoimpia. Että tuskin aina on seksi mielessä. En tosiaan tiedä mitä teen. Kerronko kuitenkin vasta myöhemmin kun synnytys on ohi. Nyt avaan tyttöystäväni kanssa viinipullon ja menemme parvekkeelle katselemaan myrskyä. Ja olemme onnellisia ettei me tarvita miehiä sotkemaan elämäämme.

Vierailija
38/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan 10 vuoden päästä ja sitten katsotaan ootko edelleen sama mieltä että he ovat kusipäitä. Pettäminen kuluu valitettavasti elämään. Vaikka se ei kiva ole.

Vierailija
39/39 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan sitten viinipäissäs rupee parantaan maailmaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä