Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko aloittaa suhdetta miehen kanssa, jolla...

Vierailija
07.04.2015 |

olisi ollut suhde naispuolisen ystäväsi kanssa? Eli siinäpä se kysymys tulikin. Elämääni on siis tullut mies, joka ollaan tavattu juurikin tämän ystäväni kanssa eräässä illanvietossa. Miehelle ja tälle ystävälleni kehkeytyi seksisuhde joksikin aikaa jossain vaiheessa... Mies on kiinnostunut minusta ja minä hänestä, mutta itselleni ajatus tuosta heidän välillään olleesta seksisuhteesta taitaa olla liikaa... :( 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinto kuolisi hetkessä. Olen itse todella tarkka siitä kenet huolin seksipartneriksi ja tätä piirrettä arvostan myös miehessä. Vaikka rakastan ystäviäni niin siitä huolimatta (tai sen takia) miehet ovat yksi harvoista asioista mitä emme jaa.

Vierailija
22/22 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:36"]

Voisin. Pienissä kaupungeissahan se on lähes väistämätöntä, kun kaikki tuntevat toisensa jne.

[/quote]

Pienellä paikkakunnalla tätä tosiaan on huomattavasti enemmän ja siellä seurustelukuvioita pyörittävän onkin melkein pakko hyväksyä tällainenkin parinmuodostus.

Oli muuten itselleni yksi niistä suurimmista syistä, jonka vuoksi nostin kytkintä 5 000 asukkaan kotikaupungistani aikoinani.
[/quote]

Asumme kohtalaisen isossa kaupungissa, joten ns.valinnanvaraa kyllä riittäisi. Sydän ja tunteet tässä vaan nyt heittävät kuperkeikkaa... Harmittaa koko tilanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi