Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alalla työskentelette te, jotka eivät halua koskaan työkavereistaan ystäviä?

Vierailija
02.08.2024 |

Kertokaa. T. Psykologi

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastoalalla. 8 tuntia päivässä riittää. 

M31

Vierailija
2/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR. Ihan oikeasti sitä, "miksi en saanut palkanakorotusta" vikinää ei jaksaisi kuunnella vielä vapaallakin. Ja ihan kuin minä sen edes päättäisin.. itkisivät sille esihenkilölleen. En ole missään sosiaalisessa mediassakaan yhdenkään työkaverini kanssa kaveri tai seuraa heitä tai he minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala

Vierailija
4/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esihenkilönä ja varsin turbulentissa ympäristössä. Olisi hankalaa joutua tilanteeseen, jolloin hyvä ystävä tulee alaisekseni tai esihenkilökseni. Kaikkein kurjinta olisi joutua antamaan ystävälle potkut. Näitäkin olen nähnyt.

Vierailija
5/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on työkavereita ei ystäviä.

Vierailija
6/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

It.

Vierailija
7/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilönä sosiaalialalla. En halua edes pientä riskiä, et työasioista tulis vapaa-aikana puhetta. 

Vierailija
8/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä alalla jotain merkitystä? Työ on pakollinen paha, enkä halua sitä millään tavalla tuoda vapaa-aikaani, edes työkaverien muodossa. Käyn töissä saadakseni palkkaa, en ystäviä.

Vierailija
9/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette halua TYÖKAVEREISTANNE on oikein. HÄN ei halua työkavereistaan.

Vierailija
10/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijana (insinööripohjalta). Valitsin alan juuri sen takia, etten pidä ihmisistä. 

Vierailija
11/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan loistavia työkavereita joiden kanssa jutellaan ummet ja lammet henkilökohtaisistakin asioista työpäivän aikana.

Ei minulla kuitenkaan ole tarvetta vapaa-ajalla olla tekemisissä kyseisten loistotyyppien kanssa. Introverttina käytän lähes kaiken liikenevän vapaa-ajan joko perheen kanssa, tai mikä vielä parempaa -yksikseni.

Työskentelen vuorotyössä teollisuudessa.

Vierailija
12/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vietämme työpaikalla suuren osan ajastamme, on selvää, että myös työpaikan ihmissuhteet vaikuttavat mielialaamme. Tutkimusten mukaan vaikutukset voivat ulottua myös psyykkiseen ja fyysiseen terveyteemme.

Vierailija
13/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen esihenkilönä ja varsin turbulentissa ympäristössä. Olisi hankalaa joutua tilanteeseen, jolloin hyvä ystävä tulee alaisekseni tai esihenkilökseni. Kaikkein kurjinta olisi joutua antamaan ystävälle potkut. Näitäkin olen nähnyt.

Hyvä asenne, kunpa kaikki esihenkilöt ymmärtäisivät tämän.

Vierailija
14/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas sektori.

Ensinnäkin minulla on jo riittävästi ystäviä. Enkä halua että työasiat valuu vapaa-ajalle.

Vierailija
15/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. En ylipäätään etsi kavereita, en jaksa sitä ainoatakaan nähdä koskaan.

Vierailija
16/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilönä kannattaa pitää tiettyä etäisyyttä. Se on kaikkien etu jos tulee joku kriisi.

Vierailija
17/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ei ole ystäviä, eikä perhettä. Ne on vain työkavereita. Töissä ei kannata koskaan ystävystyä, siellä kaikki ajavat vain omaa etuaan. Ystävysty työkaverin kanssa jos haluat puukkoa selkään ja syvälle. Ystävät haalitaan ihan muualta kuin töistä. LinkedInissä on ollut keskustelua aiheesta, kun eräs nainen sai potkut pomoltaan jonka kanssa oli ollut ystävä jo pitkään. Tohon ne työystävyydet johtaa.

Vierailija
18/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää että olen työkevereiden kanssa tekemisissä 37,5 h/viikko. En tahdo nähdä heitä sen enempää vaikka suurin osa ihan normaaleja ja mukavia onkin.

Keksi itsellesi joku harrastus arvon psykologi jos et työkavereista ystäviä saa.

Vierailija
19/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyö. Haluan pysyä erossa siitä hullunmyllystä vapaa-ajalla.

Vierailija
20/76 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään ystävää töistä löytänyt, ehkä syy on useimpien kiireellinen lapsiarki, joten heihin ei ehdi tutustua. Työpaikan illanvietot pyörivät alkoholin ympärillä, ja niissä muutenkin keskustellaan kovaäänisimmän idiootin ehdoilla.