Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas naiset tähän noloja panoja

Vierailija
07.04.2015 |

Tai melkein-panoja. Tulee mieleen tässä eräänä päivänä oli ovulaatio, niin ja olin huppelissa, meinasin panna yhtä todella vittumaista ja tyhmää, epäviehättävää laihaa kaljua. Onneksi ei kuitenkaan tehty mitään. Huh, nolottaa silti.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka ja vika yhdenyön juttu.baarista hotelliin, vaatteet pois ja miehellä pikkurillin kokoinen muna. kohteliaasti vedin kunnialla loppuun...

Vierailija
2/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllästynyt siihen että olin jo 27 ja neitsyt. Häpesin asiaa valtavasti. Eräänä iltana ottaessani vähän viiniä kotona kalsarikännityyliin, päätin että tänään jumalauta lähtee neitsyys. Kännisessä päässäni järkeilin, että otan sellaisen miehen jota ei ikinä toiste tarvi tavata ja joka ei varmasti jää roikkumaan. Lähdin taksilla yökerhoon ja sieltä pokasin isäni ikäisen, melko hampaattoman miehen. Lähdettiin kämpilleni aika suoraan ja hoidettiin neitsyysasia pois päiväjärjestyksestä. Mies kiitteli kovasti, ja syytä olikin, eipä sellainen käppänä varmaan usein niin nuorta naista saa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pahin oli ihastus josta olin jo kauan haaveillut. Kännissä sitten pantiin ja oli semmoinen pupupanija. Hirveä jyystö tosi nopealla tahdilla ja ei muuta. Ihan kamalaa. Ihastus karisi siinä pään naputtaessa sängyn päätyyn. Ei kestänyt onneksi kauaa.:D

Vierailija
4/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:35"]

Olin kyllästynyt siihen että olin jo 27 ja neitsyt. Häpesin asiaa valtavasti. Eräänä iltana ottaessani vähän viiniä kotona kalsarikännityyliin, päätin että tänään jumalauta lähtee neitsyys. Kännisessä päässäni järkeilin, että otan sellaisen miehen jota ei ikinä toiste tarvi tavata ja joka ei varmasti jää roikkumaan. Lähdin taksilla yökerhoon ja sieltä pokasin isäni ikäisen, melko hampaattoman miehen. Lähdettiin kämpilleni aika suoraan ja hoidettiin neitsyysasia pois päiväjärjestyksestä. Mies kiitteli kovasti, ja syytä olikin, eipä sellainen käppänä varmaan usein niin nuorta naista saa :D

[/quote]Ihana:DD. No olihan sekin kokemus...  -ap

Vierailija
5/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pikkujoulujen jälkeen annoin säälistä erittäin lihavalle, umpiujolle nörtille työkaverille. Raukka vähän pelkäsikin minua kun olin niin päällekäyvä eikä hänellä ollut ennestään kokemusta naisista. Mutta vähään juomia saatuaan oli kyllä täysillä mukana. Harmi vaan että tyyppi ihastui minuun valtavasti ja jäi roikkumaan. Ei millään tahtonut uskoa että se oli vain 1 ilta ja siinä se. Lähetteli rakkaus-sähköposteja ja tuijotti vaivaannuttavasti. Pakko oli vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
6/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen pikapano nyrkkikyllikin kanssa.

Mies17

Vierailija
7/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:39"]

Työpaikan pikkujoulujen jälkeen annoin säälistä erittäin lihavalle, umpiujolle nörtille työkaverille. Raukka vähän pelkäsikin minua kun olin niin päällekäyvä eikä hänellä ollut ennestään kokemusta naisista. Mutta vähään juomia saatuaan oli kyllä täysillä mukana. Harmi vaan että tyyppi ihastui minuun valtavasti ja jäi roikkumaan. Ei millään tahtonut uskoa että se oli vain 1 ilta ja siinä se. Lähetteli rakkaus-sähköposteja ja tuijotti vaivaannuttavasti. Pakko oli vaihtaa työpaikkaa.

[/quote]Mitä opimmekaan: Don't shit where you eat. :D -ap

Vierailija
8/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen siinä nolossa panossa ollut naisena mukana, niin kaiketi myös minä nolo olisin. ;)

Seksin saralla kaikki on tervetullutta kenttätutkimusta. :)

T: Nainen

Vierailija
9/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:42"]

Jos minä olen siinä nolossa panossa ollut naisena mukana, niin kaiketi myös minä nolo olisin. ;) Seksin saralla kaikki on tervetullutta kenttätutkimusta. :) T: Nainen

[/quote]No itse asiassa, ymmärrän tämänkin näkökannan, ja komppaan :D -ap

Vierailija
10/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Reps! Aivan loistava juttu! Kaikkee sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
11/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kaikkihan nämä stoorit ovat fantasiaa, enkä ihan ymmärrä että mikä pointti siinä on.

Vierailija
12/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten kauan tuosta on? :D

Vierailija
13/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetän uskoni teihin naiset ja haluaisin uskoa, että ette kaikki ole tuollaisia, mutta usko on koetuksella, kun selailee av-palstaa :(

Vierailija
14/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nolojen panojen mestari. Ja asiaa pahentaa se, että jokainen nolo pano on johtanut vuosien parisuhteeseen niiden nolojen miesten kanssa, koska olen jotenkin niin hellämielinen etten pysty loukkaamaan jättämällä toista, jos hän kerran minusta tykkää :-\ En silti, vaikka itse tietäisin satavarmasti, että ei meistä paria tule. Nykyään en ole enää vuosiin  uskaltanut harrastaa seksiä ollenkaan, koska pelkään että taas sen myötä jään kiinni johonkin väärään mieheen. 

Mutta niin, 4 seksikumppania mulla on ollut ja tässä komea lista:

- 18-vuotiaana minulle flirttaili paikallisessa vastaanottokeskuksessa asuva mamu. Olin rumahko ja kiusattu tyttö, joten miehen huomio oli minusta tosi hienoa. Silti, vaikkka mies oli minua 20 vuotta vanhempi ja ihan yksinkertaisen oloinen. Mutta petiin sitä lopulta päädyttiin, ja 2 vuodeksi parisuhteeseen. 

- Seuraava tapaus opiskeluaikana. Eräs tietojenkäsittelyä opiskeleva mies ihastui minuun ja vaikutti kovin romanttiselta. En tuntenut häneen mitään vetoa selvinpäin, mutta kännissä olen aina kiimainen kuin mikäkin, joten sänkyyn päädyttiin kun mentiin kerran yliopiston läheiseen pubiin juomaan "muutama". Tästä seurasi 4 vuoden suhde ihan täysin kummallisen ja itselleni sopimattoman miehen kanssa. Miehen erikoisin harrastus: käyttää kotioloissa kireitä Star Trek-trikoita. Osasi myös puhua klingonia sekä oli muuttanut toisen ja kolmannen nimensä saadakseen nimikirjaimensa vastaamaan tiettyä it-alan lyhennettä.

- Tämän jälkeen sitten löytyi baarista ihan vaan kertapanoksi tarkoitettu mies. Ihan kivan näköinen ja vaalea pitkä mies. Mutta taas kävi niin että seksin myötä kiinnyin kauheasti ja hänkin ihastui. Joten olin miehen kanssa 2 vuotta, vaikka hän paljastui olevan huumeidenkäyttäjä ja diileri. 

- Viimeisin, minkä jälkeen en ole uskaltanut enää seksiä ollenkaan. Työkaverilla oli parisuhdevaikeuksia ja kaipasi kovasti kuuntelijaa. Joskus käytiin yhdessä kaljalla ja hän niitä minulle tilitti. Hommassa vaan kävi lopulta klassisesti, ja minun jonka piti auttaa häntä parisuhdevaikeuksien yli, muutuinkin parisuhteen lopulliseksi rikkojaksi kun mies ihastui minuun seksin jälkeen. Yritin sanoa niin itselleni kuin miehelle, että en hyväksy tällaista varatun kansa seksiä ja sitä että olen rikkonut avioliiton ja lapsen kodin, mutta taas en saanut sanottua sitä riittävän pontevasti, ja niin mies lähti ja alkoi olla minun kanssani. Mies osoittautui täysin vääräksi minulle ja olihan sekin outoa että olin nuorempi kuin hänen tyttärensä. Lopulta mies jätti minut tosin vielä nuoremman ulkomaalaisen naisen takia.

Vierailija
15/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään friendzonettanut erästä kovasti perääni olevaa jätkää ja sitten ajauduin kaikesta huolimatta hänen kanssaan seurustelemaan. Tämä oli aina kertonut kuinka tapaa "vedellä paljaalla" ja sitten vain jälkikäteen käy tk:ssa sukupuolitautitesteissä. Aina tuota olin hänelle paheksunut ja sitten kun oli aika meidän ryhtyä sänkypuuhiin, vaadin häntä käyttämään kondomia. No siinä pienissä sievissä sitten alettiin hänen luonaan ollessani puuhiin ja eihän siitä kondomin käytöstä meinannut hänellä tulla mitään ja kaiken huipuksi meinasin purskahtaa nauruun koska kyseisellä tyypillä oli melko pieni nakkimainen se penis. Siinä hetken sitten ähistiin ja kun hommasta ei tullut mitään, nousin pois sängystä. Siitä opin ainakin sen, että älä milloinkaan ikinä ajaudu sänkypuuhiin miehen kanssa, jonka alusta asti koet enemmänkin ystävänä. :D

Vierailija
16/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:49"]

[/quote]

Miten kauan tuosta on? :D

[/quote]

13 vuotta jo. Oli muuten vielä mamu, Kosovon albaani, tuo ukko :D Ajattelin että semmoinen ei ainakaan jää roikkumaan eikä mun tarvi ikinä sitä enää tavata, kun oli vielä toisen paikkakunnan vastaanottokeskuksesta kotoisin kuin missä asuin. Muistaakseni Punkalaitumelta kun minä asuin Turussa.

Vierailija
17/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:52"]

Mä olen nolojen panojen mestari. Ja asiaa pahentaa se, että jokainen nolo pano on johtanut vuosien parisuhteeseen niiden nolojen miesten kanssa, koska olen jotenkin niin hellämielinen etten pysty loukkaamaan jättämällä toista, jos hän kerran minusta tykkää :-\ En silti, vaikka itse tietäisin satavarmasti, että ei meistä paria tule. Nykyään en ole enää vuosiin  uskaltanut harrastaa seksiä ollenkaan, koska pelkään että taas sen myötä jään kiinni johonkin väärään mieheen. 

Mutta niin, 4 seksikumppania mulla on ollut ja tässä komea lista:

- 18-vuotiaana minulle flirttaili paikallisessa vastaanottokeskuksessa asuva mamu. Olin rumahko ja kiusattu tyttö, joten miehen huomio oli minusta tosi hienoa. Silti, vaikkka mies oli minua 20 vuotta vanhempi ja ihan yksinkertaisen oloinen. Mutta petiin sitä lopulta päädyttiin, ja 2 vuodeksi parisuhteeseen. 

- Seuraava tapaus opiskeluaikana. Eräs tietojenkäsittelyä opiskeleva mies ihastui minuun ja vaikutti kovin romanttiselta. En tuntenut häneen mitään vetoa selvinpäin, mutta kännissä olen aina kiimainen kuin mikäkin, joten sänkyyn päädyttiin kun mentiin kerran yliopiston läheiseen pubiin juomaan "muutama". Tästä seurasi 4 vuoden suhde ihan täysin kummallisen ja itselleni sopimattoman miehen kanssa. Miehen erikoisin harrastus: käyttää kotioloissa kireitä Star Trek-trikoita. Osasi myös puhua klingonia sekä oli muuttanut toisen ja kolmannen nimensä saadakseen nimikirjaimensa vastaamaan tiettyä it-alan lyhennettä.

- Tämän jälkeen sitten löytyi baarista ihan vaan kertapanoksi tarkoitettu mies. Ihan kivan näköinen ja vaalea pitkä mies. Mutta taas kävi niin että seksin myötä kiinnyin kauheasti ja hänkin ihastui. Joten olin miehen kanssa 2 vuotta, vaikka hän paljastui olevan huumeidenkäyttäjä ja diileri. 

- Viimeisin, minkä jälkeen en ole uskaltanut enää seksiä ollenkaan. Työkaverilla oli parisuhdevaikeuksia ja kaipasi kovasti kuuntelijaa. Joskus käytiin yhdessä kaljalla ja hän niitä minulle tilitti. Hommassa vaan kävi lopulta klassisesti, ja minun jonka piti auttaa häntä parisuhdevaikeuksien yli, muutuinkin parisuhteen lopulliseksi rikkojaksi kun mies ihastui minuun seksin jälkeen. Yritin sanoa niin itselleni kuin miehelle, että en hyväksy tällaista varatun kansa seksiä ja sitä että olen rikkonut avioliiton ja lapsen kodin, mutta taas en saanut sanottua sitä riittävän pontevasti, ja niin mies lähti ja alkoi olla minun kanssani. Mies osoittautui täysin vääräksi minulle ja olihan sekin outoa että olin nuorempi kuin hänen tyttärensä. Lopulta mies jätti minut tosin vielä nuoremman ulkomaalaisen naisen takia.

[/quote]:D -ap

Vierailija
18/125 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on muuten kaikki ihan helvetin hauskoja. Lisää näitä -ap

Vierailija
19/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nauratte miehille niin usein.

Vierailija