Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas naiset tähän noloja panoja

Vierailija
07.04.2015 |

Tai melkein-panoja. Tulee mieleen tässä eräänä päivänä oli ovulaatio, niin ja olin huppelissa, meinasin panna yhtä todella vittumaista ja tyhmää, epäviehättävää laihaa kaljua. Onneksi ei kuitenkaan tehty mitään. Huh, nolottaa silti.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 03:35"]

Kertokaa miehetkin jotain mitä naiset on toheltanut! Varmasti löytyy niitäkin :D

Ei jaksa, te vedätte vain niistä herneet nenään. Jos tietäisitte miten sekopäisiä ja noloja naisia on olemassa, niin teidän mielenne järkyttyisi liikaa.

Tämä. Jos joku nainen kertoo jotain, että oli nysämuna, jolla ei edes seissyt, niin se saa paljon peukkuja. Jos mies kertoisi, että päätyi ämpäripillun kanssa touhuamaan, niin se saisi pelkkiä alapeukkuja.

Vierailija
122/125 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todellinen mes voikoskaan olla naisen puolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinlaivalla löysin itseni hytistä erittäin kehopositiivisen naisen kainalosta. Tuhannen humalassa ei nakki muutenkaan olisi toiminut, mutta naisen höpötykset parisuhteensa onnettomasta tilanteesta vei loputkin.

Nolointa oli kun naispuoliset työkaverit oli nähneet hyttiin johtaneet tapahtumat, joista itsellä ei ole mitään muistikuvaa. Kuittailu jatkui piinaavan pitkään. 

Vierailija
124/125 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän on ihan turhaa edes yrittää ollamiehen ystävä, saatimuuta.Sääli!Itse rakastan miehiä, rakastanut aina, ja yllättynytpalstalla miesten halveksuvasta ja inhottavasta asenteesta naisiin. Silti vonkaavat.. ihan outoa.

Vierailija
125/125 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan noloa tämäkin, tosin ehkä itselleni eniten.

Aikoja sitten Pyhätunturin afterskilumoissa tykästyimme kivan miehen kanssa. Hänellä oli myös hulvatonta seuraa ja päätimme omien ystäviemme kanssa viettää loppuiltapvä ja iltakin heidän kutusumanaan  yhdessä. Illallisen ja yökerhorällästämisen päätteeksi lähdin miehen mukaan heidän mökilleen ja toki mielessä seksi.  Johonkin se itsevarmuus ja miehekkyys katosi, kun pääsimme hänen vuoteelleen. Jutut oli melkoista esitystä ja räpellystä, housuista ei paljastunut se ronskien aiemmin päivällä naurattanut ja omien puheittensa  ' kunnon aisa, jota minunkin pitäisi saada kerran eläessäni koittaa' vaan jotain ihan muuta. Sekään nuppula ei ilman työstöä jaksanut edes seistä. Hemmo ähräsi kunnioitettavan ajan ja yritti saada nauttimaan, enimmäkseen huvitti ja vähän sattuikin se kömpelö sormin rusikoiminen. Jossain vaiheessa päätin kohteliaasti sanoa, että jatketaan vaikka aamulla, nukutaan vain nyt. Hän nukahti ja hiippailin siitä sohvalle lepäilemään.

Havahduin kavereinsa tuloon ja hetken keskustelun jälkeen hän tajosi drinkin ja tarjoutui antamaan sänkynsä minulle ja nukkumaan sohvalla. Lopulta menimme yhdessä hänen sänkyynsä ja seksiin meni. Naimme, rakastelimme ja nautimme kunnolla - hän ei edes alunpwrin yrittänyt mitään vaan homma vaan klikkasi jostain syystä.

Aamulla kuulin oven läpi miten tämä hra1 kehuskeli kovaan ääneen kämpässä majailleille kahdelle muulle herralle, 'miten oli pannut minua kunnolla ja miten 'se' mamma vikui haluissaan lisää'.  Ilme oli kaikilla kovin vaivaantunut, kun naama peruslukemilla hiippailin pois toisesta makuuhuoneesta ja menin matkoihini....luuli kai että olin häipynyt mökillemme jo yöllä hänen sammuttuaan. Vaivautuneen moikkauksen sain kohdatessamme seur päivänä ja melkista naururämäkkää hänen kaveriltaan kuului.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi