Kertokaas naiset tähän noloja panoja
Tai melkein-panoja. Tulee mieleen tässä eräänä päivänä oli ovulaatio, niin ja olin huppelissa, meinasin panna yhtä todella vittumaista ja tyhmää, epäviehättävää laihaa kaljua. Onneksi ei kuitenkaan tehty mitään. Huh, nolottaa silti.
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 06:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 01:46"]On aika hassua miten moni nainen ei ymmärrä että kortsun päälle ropaaminen voi viedä mieheltä fiilikset. Tiedän että Ruotsissa seksuaalivalistusvideoissa tästäasiasta puhutaan ihan avoimesti. Suomessa ei näemmä vieläkään. Terskaan suuntautuva limakalvokontakti on useimmille miehille kiihottumisen a ja o, ainakin niissä uusien partnerien kanssa suoritettavissa akteissa joissa voi olla hieman suorituspaineitakin mukana. Älkää siis haukkuko miehiä näissä tilanteissa lerppakulleiksi ennen kuin olette ottaneet siltä kunnolla suihin. Mikäli paljaan munan suuhun ottaminen ei onnistu niin levittäkää se jalkovälinne miehen naaman eteen työstettäväksi ja vempatkaa munaa samanaikaisesti kädellä. Tämäkin auttanee useimmiten sillä silloin mies haistaa pillun ja kiihottuu. [/quote] Vinkki naisille: Älä ryhdy mihinkään miehen kanssa ellei hänellä seiso kunnolla ihan itsekseen. Varmista etukäteen - siis ennen tapaamista - että hän haluaa ja pystyy suoriutumaan kortsun kanssa. Näin sinulla on suuri mahdollisuus panna miehen kanssa, jota ei tarvitse imuttaa tai kädettää, jotta hän pystyy yhdyntään. Totaalinen turn off, jos pelit ja vehkeet eivät toimi kunnolla.
[/quote]
Tai sitten nainen on sen näköinen ettei ole syytä kiihottua/kovettua.
HAH HAH, aloittaja haukkuu jotain tyhmäksi. Voi v1ttu hänen kirjoituksestaan (väärin) oikein huokuu hänen oma plondiutensa.
Olin baarissa ja tapasin siellä erään miehen, jonka kanssa oli jo pari kertaa aikaisemmin ollut pientä flirttiä. Tosi mukavan oloinen tapaus, osasi tanssia ihan kivasti, flirttaili todella hyvin ja oli se ihan hyvän näköinenkin.
Yhdessä tuumin sitten lähdettiin mun kämpille (auts mikä virhe!). Lämmittelyt sujui ihan mukavasti, mutta sitten lähti vaatteet pois. Kuumien Calvin Kleinien alta paljastui pienin koskaan näkemäni nakki, varmasti alle kymmensenttinen. Yritä siinä sitten pitää pokka (koska olin ollut jo melkein viikon ilman seksiä, sitä oli saatava) ja näyttää siltä, että katkaravulla saisi jotain aikaakin.
No, mies sitten tuli päälle ja alkoi jäätävän huonon jyystämisen. Yritin siinä eri asentoja vaihtaa, jos tuntuisi jossain mutta eieiei... Luojan kiitos jäbylä tuli suhteellisen nopeasti ja alettiin siinä sitten nukkumaan. Aamulla tyyppi halusi ottaa uusiksi ja päätin antaa mahdollisuuden, koska kelasin vielä että jos vaan olin ollut liian humalassa ja siksi ei tuntunut yöllä. Hell no...
Mies ei meinannut millään lähteä, vasta alkuillasta sain sen ulos kämpiltäni. Sitten se alkoikin tekstaamaan ja ehdottamaan uutta tapaamista ja kehui miten mahtavaa seksiä meillä oli ollut, sanoin että halusin vain seksiä, en suhdetta. Ei uskonut ja muutaman päivän päästä se seisoi mun oven takana. Loppujen lopuksi sanoin ihan suoraan että pieni kalu, ei mahdollisuuksia.
n19
Apua, en olekaan yksin! Vähänkö nauratti kun luin näitä kokemuksia. Voin toki antaa panokseni jakamalla myös kokemuksen, jossa oli nauru kaukana. Nyt voin nauraa jo asialle.
Kyseessä oli kotibileet joissa oli meitä abeja joku parisenkymmentä. Miehiä noin 3/4. Alkoholia oli reippaasti ja herkkuja pöydät notkollaan. Oltiin jonkun söden pojan kotona kun sen vanhemmat olivat mökillä viikonlopun. Biletettiin rankasti ja joskus aamuyöstä sinne tuppautuu lisää väkeä naapurista. Iskin silmäni komeaan mieheen joka oli itseäni reippaasti vanhempi. Myöhemmin selvisi että kyseessä oli naapurin ukkomies, joka oli tullut "tarkastamaan" isäntänä toimineen pojun vanhempien pyynnöstä että kaikki on ok eikä mitään rikota.
Tämä naapurin mies oli itsekin ottanut hieman juomaa ja otti lisää. Siinä sitten biletettiin ja naurettiin että kaikki on ok. Sitten on hieman epäselvää, mutta jossakin vaiheessa havahdun kun olen tämän naapurin miehen kanssa bilepaikan kylppärissä. Suudeltiin ja hierottiin toisiamme. Himot veivät molempia ja aloimme riisua toisiltamme vaatteita. Sieltä vaatteiden alta paljastui aivan tajuttoman naurettava prinssinakki. Vaikea arvioida mittoja mutta aika lähelle omaa keskisormea sekä pituus että paksuus. Suihinotossa vielä kuvittelin että tästä tämä kasvaa kunnolla mutta eipä kasvanut. Ilman kumia tämä komistus lykki minua mutta ei tuntunut miltään. Ilmeisesti sitten hiljaisuuteni vei mieheltäkin halut kun erektio lopui. Suihin taas ja tällä kertaa peppuun. Nyt tuntui ihan kivalta mutta tämä sankari tuli muutaman vedon jälkeen. Siitä sitten pöntölle ulostamaan spermat pois. Vaatteet päälle ja takaisin bileisiin. Osa oli jo sammahtanut mutta osa jatkoi juhlimista. Itse tartuin juomaan ja kun olin antamassa tälle naapurillekin juomaa niin herra paineli pois talosta. Ilmeisesti kotiinsa perheensä luokse.
Jälkikäteen oli kyllä todella mitätön olo, mutta onneksi aamupäivällä isäntänä toiminut poika osasi hommat ja tuolla kertaa oli varustelukin jo ihan toisenlaista.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:01"]
Toi klingonia puhuva trikoonörtti oli ihan paras. Nauran ääneen täällä. xD
[/quote]
Voivoi kun saisin itsekin tuollaisen miehen. Ei muita nörttijuttuja kiitos, mutta minut saisi hurmattua pukeutumalla Mr. Spockiksi. En tätä ikiniä voisi missää julkisesti myöntää t. kaappitrekkeri...
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:35"]
Olin kyllästynyt siihen että olin jo 27 ja neitsyt. Häpesin asiaa valtavasti. Eräänä iltana ottaessani vähän viiniä kotona kalsarikännityyliin, päätin että tänään jumalauta lähtee neitsyys. Kännisessä päässäni järkeilin, että otan sellaisen miehen jota ei ikinä toiste tarvi tavata ja joka ei varmasti jää roikkumaan. Lähdin taksilla yökerhoon ja sieltä pokasin isäni ikäisen, melko hampaattoman miehen. Lähdettiin kämpilleni aika suoraan ja hoidettiin neitsyysasia pois päiväjärjestyksestä. Mies kiitteli kovasti, ja syytä olikin, eipä sellainen käppänä varmaan usein niin nuorta naista saa :D
[/quote]
Miten kauan tuosta on? :D
[/quote]
13 vuotta jo. Oli muuten vielä mamu, Kosovon albaani, tuo ukko :D Ajattelin että semmoinen ei ainakaan jää roikkumaan eikä mun tarvi ikinä sitä enää tavata, kun oli vielä toisen paikkakunnan vastaanottokeskuksesta kotoisin kuin missä asuin. Muistaakseni Punkalaitumelta kun minä asuin Turussa.
[/quote]
Hyi saatana!
En tiedä oliko tämä ennemmin nolottava kuin nolottavaa sekstailua, mutta olimme varanneet huoneen hotellista ystävättäreni kanssa tarkoituksena tulla katsomaan jotakin bändiä ja bailaamaan. Ystäväni meni suht aikasin nukkumaan.
Minä tapasin erään miehen ja kun en halunnut viedä häntä huoneeseemme sekstailtiin hotellin käytävässä, yritettiin kyllä suojautua näkymiltä. Huh, kyllä hävetti, jos valvontakameroista huomattiin. No, ehkäpä emme olleet ainoita.
Nimeltämainitsemattomassa ammattikoulussa, vuosia sitten, opiskeli eräs nuori tyttönen. Sanotaan häntä vaikka Kirsiksi. Kirsi asui viikot kyseisen koulun asuntolassa. Kirsi ei ollut mikään missi, muttei mikään karmein petolintukaan. Kirsi tykkäsi pojista (sinänsä terve piirre nuoressa naisessa) ja tiesi myös mistä pojat tykkäävät. Kirsi ei ollut todellakaan turhan tarkka tavarastaan, vaan antoi sitä mielellään, jos pyysi ja välillä vähän pyytämättäkin.
No, eräänä iltana, lukemattomien yhteensattumien summana ko. asuntolassa oli paljon p*llun kipeitä nuoria miehiä ja Kirsi. Kirsi piti "vastaanottoa" eräässä asuntolan huonessa ja oven ulkopuolella oli jonossa kärsimättömiä miehenalkuja.
Sattuikin niin, että kesken vastaanoton, Kirsin vatsa alkoi mennä sekaisin (muistammehan nuo ammattikoulujen ruuat) Eikä jatkuva päällä junttaaminen ainakaan rauhoittanut vatsaa. Eipä kyseisessä tilanteessa oikein sopinutkaan sanoa, että "mun pitäisi päästä vessaan". Tämän iltaisen vastaanoton asiakas numero kahdeksan ( 8 ), oli tämä "onnellinen" jonka kohdalla Kirsin sulkijalihas heitti vapaalle....
Enempää tarina ei kerro. Jokainen voinee päätellä lopputuloksen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:50"]
Apua, en olekaan yksin! Vähänkö nauratti kun luin näitä kokemuksia. Voin toki antaa panokseni jakamalla myös kokemuksen, jossa oli nauru kaukana. Nyt voin nauraa jo asialle.
Kyseessä oli kotibileet joissa oli meitä abeja joku parisenkymmentä. Miehiä noin 3/4. Alkoholia oli reippaasti ja herkkuja pöydät notkollaan. Oltiin jonkun söden pojan kotona kun sen vanhemmat olivat mökillä viikonlopun. Biletettiin rankasti ja joskus aamuyöstä sinne tuppautuu lisää väkeä naapurista. Iskin silmäni komeaan mieheen joka oli itseäni reippaasti vanhempi. Myöhemmin selvisi että kyseessä oli naapurin ukkomies, joka oli tullut "tarkastamaan" isäntänä toimineen pojun vanhempien pyynnöstä että kaikki on ok eikä mitään rikota.
Tämä naapurin mies oli itsekin ottanut hieman juomaa ja otti lisää. Siinä sitten biletettiin ja naurettiin että kaikki on ok. Sitten on hieman epäselvää, mutta jossakin vaiheessa havahdun kun olen tämän naapurin miehen kanssa bilepaikan kylppärissä. Suudeltiin ja hierottiin toisiamme. Himot veivät molempia ja aloimme riisua toisiltamme vaatteita. Sieltä vaatteiden alta paljastui aivan tajuttoman naurettava prinssinakki. Vaikea arvioida mittoja mutta aika lähelle omaa keskisormea sekä pituus että paksuus. Suihinotossa vielä kuvittelin että tästä tämä kasvaa kunnolla mutta eipä kasvanut. Ilman kumia tämä komistus lykki minua mutta ei tuntunut miltään. Ilmeisesti sitten hiljaisuuteni vei mieheltäkin halut kun erektio lopui. Suihin taas ja tällä kertaa peppuun. Nyt tuntui ihan kivalta mutta tämä sankari tuli muutaman vedon jälkeen. Siitä sitten pöntölle ulostamaan spermat pois. Vaatteet päälle ja takaisin bileisiin. Osa oli jo sammahtanut mutta osa jatkoi juhlimista. Itse tartuin juomaan ja kun olin antamassa tälle naapurillekin juomaa niin herra paineli pois talosta. Ilmeisesti kotiinsa perheensä luokse.
Jälkikäteen oli kyllä todella mitätön olo, mutta onneksi aamupäivällä isäntänä toiminut poika osasi hommat ja tuolla kertaa oli varustelukin jo ihan toisenlaista.
[/quote]
Tälle repesin! Voi Jeesus! Voin niin kuvitella tän naapurin sedän..
Menetin neitsyyteni humalassa suihkulähteen takana keskellä lämmintä kesäyötä. Olin ollut hirveä siveydensipuli aikaisemmin seksin suhteen ja erään kerran himot yltyivät järkeä suuremmiksi ja päädyin komean kaverimiehen kanssa panemaan puistoon. Hukkasin ajokorttini seksitemmellyksissä ja säikäytin miehen verellä, kun ei tiennyt minun olevan neitsyt. Jos kukaan uskoo, niin se oli aika hyvää seksiä :D Ei tällä kehua voi, mutta se oli ensimmäinen ja ainoa "yhden yön" juttuni.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:14"]
Tuo koko painolla päällä jyystäminen on niin hirveetä!
Onneksi olen kokenut vain kerran, mutta tuntui, että kuolen tukehtumalla. Kertakaikkiaan ilmat pihalla.
Jätkä oli muutenkin ihan hirveä. Oli eron jälkeen ensimmäinen uusi mies. Sen jälkeen olikin taas yli 6kk kuivaa kautta ihan omasta tahdosta.
[/quote]
ai, minä nautin siitä.
[/quote]
Useampi nainen on pyytänyt minua panemaan nimenomaan koko painolla, joten et ole ainoa. Makuja on erilaisia. Hieman aina kauhistuttaa niin tehdä aluksi, mutta kun toinen selvästi nautii niin totta kai siten mennään. Vain pyytäessä toki :)
Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan että naiset ne vasta huoria on.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:23"]
[/quote]
Mistä näitä katkeroita aina tänne tunkee muita kritisoimaan ja haukkumaan. Oletko mies joka ei koskaan saa naista vai mistä kiikastaa? Nainen on seksuaalinen olento aivan samalla tavalla kuin mieskin ja hakee täyttymystä siinä missä mieskin. Joskus menee hieman "pieleen", joskus ei. Ei siinä mitään huoramaista ole kun ihminen ilmaisee seksuaalisuuttaan. Minusta näitä on hauskaa ja valaisevaa lukea. Lisää vaan kokemuksia kertomaan. T. Mies
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:23"]
[/quote]
Mistä näitä katkeroita aina tänne tunkee muita kritisoimaan ja haukkumaan. Oletko mies joka ei koskaan saa naista vai mistä kiikastaa? Nainen on seksuaalinen olento aivan samalla tavalla kuin mieskin ja hakee täyttymystä siinä missä mieskin. Joskus menee hieman "pieleen", joskus ei. Ei siinä mitään huoramaista ole kun ihminen ilmaisee seksuaalisuuttaan. Minusta näitä on hauskaa ja valaisevaa lukea. Lisää vaan kokemuksia kertomaan. T. Mies
[/quote]
Se on varma merkki, että pillua ei saa (ainakaan tarpeeksi) jos aletaan huorittelemaan
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:51"]
Menetän uskoni teihin naiset ja haluaisin uskoa, että ette kaikki ole tuollaisia, mutta usko on koetuksella, kun selailee av-palstaa :(
[/quote]
Älä huoli, tänne nyt tullaan vaan kertomaan niitä hauskimpia ja hurjimpia juttuja, mitä sitä huutelemaan silloin kun on seksikumppaneita vain pari ja nekin kaikki pidempiaikaisia poikaystäviä, kuten allekirjoittaneella.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:14"]
Tuo koko painolla päällä jyystäminen on niin hirveetä!
Onneksi olen kokenut vain kerran, mutta tuntui, että kuolen tukehtumalla. Kertakaikkiaan ilmat pihalla.
Jätkä oli muutenkin ihan hirveä. Oli eron jälkeen ensimmäinen uusi mies. Sen jälkeen olikin taas yli 6kk kuivaa kautta ihan omasta tahdosta.
[/quote]
ai, minä nautin siitä.
[/quote]
Useampi nainen on pyytänyt minua panemaan nimenomaan koko painolla, joten et ole ainoa. Makuja on erilaisia. Hieman aina kauhistuttaa niin tehdä aluksi, mutta kun toinen selvästi nautii niin totta kai siten mennään. Vain pyytäessä toki :)
[/quote]
Tässä ei varmaan tarkoitettu, että pohjaan asti vaan ihan sitä, että iso mies makaa koko elopainollaan neidon päällä:(
Kerran näin baarissa hyvännäköisen miehen. Kysyin miks hän yksin tanssii ja sanoi et hänellä on tyttöystävä. No ei mitää jatkoin matkaa. Pari kertaa tän jälkeen näin miehen samassa,baarissa ja meil oli jotai silmäpeliä sina. Noh sit yks kerta varmaan puol vuotta eka tapaamisesta nii tää tuliko juttelemaan. Ja oli tosi kiva jne. Ei ollu ät enää tyttöystävää. No jotenki siitä sitten ajauduin tän tyypin asunnolle, jossa oli myös hänen serkku, joka teki meille yöllä ruokaa. Sen jälkeen sit pitiki alkaa petipuuhiin. Mua ei enää tässä vaiheessa panettanut ollenkaan ku tuntu enemmän kaverilta mut ajattelin et eiköhän se siit fiilis nouse. No ei noussut kun aloin sitä löysää pientä pippeliä imemään. Tai yritin ja yritin ja aina kun se saatiin kovaksi ja ois pitäny kortsu saada päälle nii se oli löysä taas. Olin siin et ei se mitää ei meidän tartte panna ja tää vaan halus. Selitti kyllä et ei tykkää kortsuosta. No jossain vaiheessa sä sen kuoren siihen nakin päälle. Mut sit ku yritti sisää nii eihän se lerppu sinne menny. Varsinkaan kun kortsun päähän oli jääny ilmaa nii et siin oli kauhee ilmakupla sen löysän nakun päässä. Se oli kamala hetki ku meinasin alkaa nauramaan ja olin jo ihan et voi luoja millon tää on loppu. Lopulta tää kaveri katto mun pillua ja runkkas nii et tuli vihdoin ja mä esitin kunnialla loppuun et oli kivaa. Pahinta oli ku se kaveri oli muuten ihan kiva. Ja mun piti nukkua sen vieressä yö kun aamulla vasta pääsin kotiin. Aamulla tää kaveri ois halunnu uusinta session. Oli niin huono sormettamaankin et pilluun saattui vaan.ei enää koskaan baarista suoraan jonkun luo...