Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas naiset tähän noloja panoja

Vierailija
07.04.2015 |

Tai melkein-panoja. Tulee mieleen tässä eräänä päivänä oli ovulaatio, niin ja olin huppelissa, meinasin panna yhtä todella vittumaista ja tyhmää, epäviehättävää laihaa kaljua. Onneksi ei kuitenkaan tehty mitään. Huh, nolottaa silti.

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:35"]

Olin kyllästynyt siihen että olin jo 27 ja neitsyt. Häpesin asiaa valtavasti. Eräänä iltana ottaessani vähän viiniä kotona kalsarikännityyliin, päätin että tänään jumalauta lähtee neitsyys. Kännisessä päässäni järkeilin, että otan sellaisen miehen jota ei ikinä toiste tarvi tavata ja joka ei varmasti jää roikkumaan. Lähdin taksilla yökerhoon ja sieltä pokasin isäni ikäisen, melko hampaattoman miehen. Lähdettiin kämpilleni aika suoraan ja hoidettiin neitsyysasia pois päiväjärjestyksestä. Mies kiitteli kovasti, ja syytä olikin, eipä sellainen käppänä varmaan usein niin nuorta naista saa :D

[/quote]Mukavasti ilmeisesti itselläsikin vientiä omanikäistesi, kuumien miesten taholta:) 27v neitsyt ja pitää joku vanha kosovolainen sisään ottaa:)

Vierailija
62/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:51"]

Menetän uskoni teihin naiset ja haluaisin uskoa, että ette kaikki ole tuollaisia, mutta usko on koetuksella, kun selailee av-palstaa :(

[/quote]

Hommaahan sinäkin nainen aasiasta tai venäjältä. Kun käy vanhaksi ja narisevaksi vaiha uuteen. Suomalainen feministinainen on tälläinen mitä AV foormumi edustaa. Surkeaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sen ihmeellisempää, kuin että stondannut tarpeeksi, ei pystynyt. Pokasin baarista siis hieman tukevamman naisen ja kun puuhiin olisi pitänyt alkaa niin homma ei toiminutkaan. Kyllähän se hävetti. Aina on ennen ja jälkeen hoidettu homma kotiin.

Vierailija
64/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:26"]Kylläpäs näitä noloja oksettavia lorttoja näemmä riittää. Hyi helvetti. [/quote] Hahahaa :D Pelkäätkö löytäväsi itsesi jonkun tarinasta? Vai oletko kokematon?

[/quote]

Teette miehille nauramisesta normaalia? Mikä siinä on pointti?
[/quote] Me nauretaan teille päiväkodista asti eikä siinä oo mitään vakavaa. Itsekö et ikinä naura naisille? Relaa vähän.

Vierailija
65/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ja nolo, mutta tosi vaikea tilanne oli kun miehellä lerpahti kesken homman. Oli siis sisällä. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan, kortsulla ja väsymyksellä kyllä. Yritti paikata sitten tilanne sormettamalla ja nuolemalla. Olin niin hämilläni, että oma fiilis siitä meni nollaan. Otin mieheltä sitten suihin pitkään ja hartaasti. Lopulta hän laukesi päälleni. Ehkä ihan normi-meininkiä monille ja vähän vanhempi (yli 45v) mies kyseessä. Ei ehkä kuulosta niin pahalta loppujen lopuksi, mutta se HAUTAJAISTUNNELMA sen puolikovan kalun ympärillä...

Kaikkien aikojen ankein yhden yön juttu oli mies, joka halusi loputtomasti nuolla peppureikääni ja välilihan aluetta ja todella isolla kyrvällä jyystää takaa päin. Tuntikausia yöllä ja sama puuduttava meno jatkui aamulla. Olin niin kyllästynyt ja monta päivää perse hellenä siitä "hoidosta".

Inhottavia on ollut myös ne yhden yön jutut kun on joku tullut raahattua mukaan ja sitten ei ole oikein ollut fiilistä ja en ole oikeasti kiihottunut. Sitten vaan on pitänyt kohteliaisuudesta hoitaa perussetti. Näitä ei ole kyllä ollut vuosiin. Onnneksi.

Vierailija
66/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun sivusuhteiden kanssa ei oo oikein homma pelittäny.

Ensimmäinen pienimunanen, eikä mienannu laueta millään. Nussittiin kaikenkaikkiaan ehkä joku kymmenkunta kertaa ja varmaan puolina kerroista mies ei lauennut olenkaan. Oli kuulemma hälle ihan normaalia. Hiukan turhauttavaa kun pieni vehje ei oikein tuntunut miltään muutoin kun itse päällä ollessa ja sitä jyystöä sitten kuitenki kesti ja kesti... Suustaan oli ihan pätevä.

Toinen ei saanu seisomaan hinkkaantu ja hankaantu siinä mun päällä ja hoki et oota nyt , kyllä se kohta. Sit ku vähä sai stondaamaan ja rupes laittaan kumia päälle niin laikes siihen! :o Tapasin tätäki sankaria kuitenki vielä uudestaan (älkää kysykö miks!) Tokallaki kerralla ongelmia seisokin kanssa, ja se vähänenki meinas laskee ku näki kumin. Annoin idiootti panna paljaalla...  No seuraaviin tapaamisiin oli äijä hankkinu sinisiä pillereitä ja sit "saatiinki" nussia tuntitolkulla. Huoh. Esileikki käsitti tällä nännien kovakourasta imemistä/puremista. Pilluu ei koskenu kädellä ku vähä ja vahingossa, suuseksistä ei halunnu kuulla puhuttavankaa. Muuten kuin toki niin et hän on saavana osapuolena. Nussiminen oli sitä et makas koko painollaan päällä ja hyvä itellä henki kulki. En voi käsittää et tonki kans kuitenki useemman kerran tapaamisia sovittua...

Noista ois voinu tietty vetää johtopäätöksen ettei syrjähyppely kannata, mut onneks en luovuttanu!Nyt mulla on helmi <3 

Vierailija
67/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä välttämättä noloin, mutta aika paha silti: Ulkomailla, hotellin saunaosastolla (en edes muista, oliko kyseessä naisten vai miesten puoli) panin pari tuntia aikaisemmin tapaamaani miestä. Erittäin komea hän oli ja seksi ihan hyvää, mutta keskeytyi hotellin työntekijän koputellessa ovelle ja muistutellessa huomioimaan, että naisten ja miesten puolet ovat erikseen. Olen varsinkin humalassa hyvin äänekäs, joten ei varmasti jäänyt epäselväksi, mitä siellä teimme.

Vierailija
68/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:17"]

Ei ehkä välttämättä noloin, mutta aika paha silti: Ulkomailla, hotellin saunaosastolla (en edes muista, oliko kyseessä naisten vai miesten puoli) panin pari tuntia aikaisemmin tapaamaani miestä. Erittäin komea hän oli ja seksi ihan hyvää, mutta keskeytyi hotellin työntekijän koputellessa ovelle ja muistutellessa huomioimaan, että naisten ja miesten puolet ovat erikseen. Olen varsinkin humalassa hyvin äänekäs, joten ei varmasti jäänyt epäselväksi, mitä siellä teimme.

[/quote]:D 

Vierailija
69/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 18-vuotias ja samanikäisen kaverini pikkuveli piti kotibileet. Siellä tietysti oli tämän pari vuotta meitä nuorempia kavereita, ja jotenkin yön pimeinä tunteina päädyin johonkin kimppasessioon kaverini ja parin 16-vuotiaan pojan kanssa. Tuosta on jo yli 10 vuotta ja olin autuaan unohtanut koko asian, kunnes pamahti mieleen tämän ketjun ansiosta. Apua!

Vierailija
70/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysässä on liha suomitytöllä..

Vierailija
71/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä käy alapeukuttamassa jokaisen viestin? :D Hieman puutetta ilmassa kenties? ;)

Vierailija
72/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten ulkomailla asuessani menin kuuntelemaan levyjä uuden tuttavani luokse tietämättä, mitä muuta "levyjen kuunteleminen" siellä päin maailmaa tarkoitti. Jälkeenpäin ajatellen ei ollut ihme, että kutsuja oli innoissaan. Hän (23 v.) oli järjestänyt vanhempansa pois kotoa ja kävi ajan loppumisen pelossa suoraan asiaan vaatteet päällä. Hän nylkytti kuin viimeistä päivää ja hoki "is it in, is it in" alusta loppuun asti. Olin asialla ensimmäistä kertaa, joten en osannut ollenkaan sanoa, oliko se vai eikö ollut. Melko varmasti ei ollut, koska minä en tuntenut yhtään mitään. Kun levymies oli äänestä päätellen lopettamaisillaan, ovi aukesi ja joku kysyi, halusimmeko vähän iltateetä ja miksei meillä ollut valoja. Kysyjä oli perheen mummo, jonka piti olla siihen aikaan jo nukkumassa. Sitten istuttiin kolmestaan teellä sekavin ajatuksin.

Toinen tapaus oli helsinkiläisestä baarista löytämäni ihan kiva mutta liikaa juonut aussimies, joka oli kadottanut kotiavaimensa ja lompakkonsa, vaatetuksenakin oli vain T-paita, farkut ja sandaalit. Olin menossa tyttökaverini luo yöksi, ja yhdessä tuumin veimme aussin hänen sohvalleen, minä nukuin toisella sohvalla. Yöllä aussi kävi pyrkimässä saman peiton alle, mutta en sentään toisen kotona huolinut. Aamukahvien jälkeen lähdin kotiin ja lupasin hoitaa aussin omaan kotiinsa. Tuo taitaa olla ainut kerta, kun olen harhautunut säälipanoon. En kerta kaikkiaan raaskinut kieltäytyä, kuin toinen niin surkeasti aneli. Häneltä löytyi heti taskusta kondomi, jonka hän sujautti paikoilleen ja alkoi nylkyttää (noloon panoon näyttää usein kuuluvan tämä nylkytys). Kondomi ei pysynyt puoliveltoksikin hyvin pienen elimen päällä eikä elin minun sisälläni ja minä yritin jo hillitä miesparkaa, mutta hän ei antanut periksi. Lopputulos oli vain muutaman sentin auki rullautunut kondomi, spermatahrainen päiväpeite ja surkea mies, joka selitti että tyttöystävä oli heittänyt hänet ulos ja tämä pano oli kosto. Mies lähti kävellen kotiinsa, vaikka olisin minä hänelle myötätunnosta ja farssin kunniaksi bussirahankin antanut (en sentään palkaksi). Myöhemmin kaverini sanoi, että aussi oli yöllä käynyt yrittämässä myös hänen petikaverikseen, mutta hän oli kieltäytynyt siitä syystä, että aussilla oli niin likaiset varpaat.

Tuosta on kyllä jo niin pitkä aika, että helsinkiläiset aussien tyttöystävät voivat olla aika varmoja siitä, että heidän kultansa ei käynyt luonani kostoretkellä. :)

Sille miehelle, joka paheksui tuolla ylempänä näitä noloin pano -ketjuja: nämä jututhan ovat noloja kummallekin osapuolelle, joten ei tässä pelkästään miehille naureskella vaan itsellemme myös. Ja jos yksikin mies oppii näiden juttujen myötä olemaan nylkyttämättä, hyötyäkin tästä on.

Vierailija
73/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koko painolla päällä jyystäminen on niin hirveetä!

Onneksi olen kokenut vain kerran, mutta tuntui, että kuolen tukehtumalla. Kertakaikkiaan ilmat pihalla.

Jätkä oli muutenkin ihan hirveä. Oli eron jälkeen ensimmäinen uusi mies. Sen jälkeen olikin taas yli 6kk kuivaa kautta ihan omasta tahdosta.

Vierailija
74/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onha noita joskus ollut, niin kun varmaan usealla muullakin. Yleensä alkomahooli on se seikka, jolloin noita tapahtuu.

Vierailija
75/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:39"]

Työpaikan pikkujoulujen jälkeen annoin säälistä erittäin lihavalle, umpiujolle nörtille työkaverille. Raukka vähän pelkäsikin minua kun olin niin päällekäyvä eikä hänellä ollut ennestään kokemusta naisista. Mutta vähään juomia saatuaan oli kyllä täysillä mukana. Harmi vaan että tyyppi ihastui minuun valtavasti ja jäi roikkumaan. Ei millään tahtonut uskoa että se oli vain 1 ilta ja siinä se. Lähetteli rakkaus-sähköposteja ja tuijotti vaivaannuttavasti. Pakko oli vaihtaa työpaikkaa.

[/quote]

Nyt se puhuu jossain, miten kaikki naiset on sikoja

Vierailija
76/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:14"]

Tuo koko painolla päällä jyystäminen on niin hirveetä!

Onneksi olen kokenut vain kerran, mutta tuntui, että kuolen tukehtumalla. Kertakaikkiaan ilmat pihalla.

Jätkä oli muutenkin ihan hirveä. Oli eron jälkeen ensimmäinen uusi mies. Sen jälkeen olikin taas yli 6kk kuivaa kautta ihan omasta tahdosta.

[/quote]

ai, minä nautin siitä.

Vierailija
77/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tarinoita on miehenä todella hauska lukea. Voi jopa jotain oppiakin :) Rakastan naisia entistä enemmän näitä lukiessani. Nuorena miehenä oli useita noloja tilanteita ja varmasti syylistyin "nylkyttämiseen" ym. kuvattuihin ähinöinteihin, mutta onneksi otin opikseni melko nopeasti. Ryhdyn hommiin vain jos ja kun molemmat osapuolet ovat vamasti syttyneet kunnolla ja ei ole epäilystäkään että kaikki pelittää. Jos näin ei ole, kannattaa sessiota lykätä ja antaa halujen kasvaa. Lasillinen viiniä naisen kanssa keskustellen on parempaa kuin huono pakollinen "setti". Mitä yleisesti ottaen tulee alkoholiin, olen aina pyrkinyt välttämään alkoholin ja seksin yhdistelmää. Jotenkin ne eivät vaan sovi yhteen. Maksimissaan kasi lasia viiniä, mieluiten yksi. Kalja tuhoaa potenssin ja herkkyyden illan osalta hyvin nopeasti ja sopii vain poikien iltoihin. Seksi tuntuu parhaalta kun on kaikki aistit kunnolla vireessä ja kivenkova erektio herkässä. Omalla kohdallani noloimmat jutut ovat tapahtuneet kun humalainen nainen, joka selvinpäin on siveyden perikuva, on puoliväkisin raahannut minut sänkyyn viinalta haisten ja hampaillaan kaluani jäytäen saanut kaikki haluni ja erektion mahdollisuudetkin katoamaan taivaan tuuliin. Silloin on ollut pakko keksiä kaikenlaisia tekosyitä, ettei toista loukkaisi tai itsetuntoa kolhaisisi. Mutta näitä satttuu kaikille ja ketään tuomitsematta on hauska lukea näitä tarinoita. Naurakaa naiset ihmeessä miehille ja päinvastoin. Ei tämä niin vakavaa touhua ole. Ihan parhaat tarinat oli kyllä se Klingon tyyppi sekä sen vanhan Albanialais ukon onnenpäivä tarinat :D

Vierailija
78/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toivoi noloja tarinoita naisista. Kyllä nämä on itseänikin hävettänyt, mutta tässä tulee.

Yksi entinen tyttöystävä oli kyllä yksi huonoimpia suihinottajia. Kerran jopa nukahdin kesken suuhoidon. Okei olin juuri tullut intistä lomille rankalta leiriltä, mutta kertoo silti jotain. Herättiin myöhemmin illalla ja tunnelma oli hiukan vaivaantunut. Ei suhde tähän päättynyt, mutta eipä neiti tuon jälkeen suuhoitoja tarjoillut.

Yhdessä harrastukseeni liittyvässä viikonlopputapahtumassa löysin iloisen ja vauhdikkaan neidon seurakseni. Muilla oli yhteishuoneita, mutta olin onnistunut samaan oman huoneen. No päätimme käyttää tilaisuuden hyväksemme. Innokkaan suutelun lomassa vähensimme vaatteita kunnes tuli aika riisua neidon kireät farkut. Kun sain housut häneltä pois jalasta, niin huomasin hänen sammuneen siihen lattialle jossa olimme kiihkoissamme touhunneet. Jostain syystä en kehdannut itsekään nukkua huoneen ainoassa todella kapeassa sängyssä vaan nukuin tytön vieressä lattialla. Aamulla olikin sitten selkä jäykkänä, mutta onneksi sentään housuissa oli jäykkyys helpottanut. Nukuimme pommiin ja huoneeni ovi oli aulaan, joten valitettavan monelle kävi heti selväksi missä neito oli yönsä viettänyt. Liekö tässä syy miksei hän soitellut perään?

Vierailija
79/125 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/125 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina nolosta panosta jota ei koskaan tapahtunut.

Kerran vuosia sitten stadissa yökerhon ovella sulkemisaikaan, tapasin viehättävän brunetin joka kyseli mahdollisuutta jakaa taksi. Mehän jaoimme, minun asunnolleni. Siellä kumpikin totesi, että aamuseksi on parasta, eikä humalatilakaan auta nyt. Menimme sänkyyn nukkumaaan.

Tunnin pari nukuttuani herään siihen, että mimmi on hävinnyt. No, sattuuhan sitä, toivottavasti ei vienyt mitään mennessään. Päätin kuitenkin vilkaista paikat ja hakea lasillisen vettä keittiöstä. Ja tsadaa! Neiti seisoo alasti keskellä keittiötä ja tuijottaa varpaitaan - minä häntä. Alkaa sitten sekavasti selittämään, että kärsii mielenterveysongelmista ja lääkkeitä ei ole mukana. Alkoholi kuulemma peitti oireet aiemmin. En saa neitoa takaisin sänkyyn, tai lähtemään kotiin. Haluaa olla rauhassa - keittiössäni, alasti.

Nukun koiran unta vielä hetken, koska en viitsi ressukkaa rappukäytäväänkään pistää. Herättyäni keitän kahvit, jotka onneksi maistui molemmille. Neiti pukeutui tässä vaiheessa. Nyt kuitenkin alkaa henkisen romahduksen toinen vaihe. Neitokainen vuoroin riisuu kaikki vaatteet ja pukee ne taas päälleen, tämä kaava toistuu 5min välein. Alastomana kysyy aina: "Haluatko panna". Tunnin verran pukee, riisuu, pukee riisuu... sitten lopulta riisuu ja menee ruumisarkkuasennossa makaamaan sohvalle, ja sanoo: "Olen päättänyt, saat panna mua". En pannut.

Ihme kiemurtelun ja pyytelyn jälkeen saan daamille vaatteet päälle ja saatan ovelle. Viimeiseksi tämä kysyy, että voiko soittaa. Ei, parempi että minä soitan.

Olen kuitenkin hengissä kertoakseni tarinan. Harkitkaa pari kertaa niitä yökylään tulijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän