Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas naiset tähän noloja panoja

Vierailija
07.04.2015 |

Tai melkein-panoja. Tulee mieleen tässä eräänä päivänä oli ovulaatio, niin ja olin huppelissa, meinasin panna yhtä todella vittumaista ja tyhmää, epäviehättävää laihaa kaljua. Onneksi ei kuitenkaan tehty mitään. Huh, nolottaa silti.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu millaisia lorttoja tässä ketjussa

Vierailija
22/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi klingonia puhuva trikoonörtti oli ihan paras. Nauran ääneen täällä. xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:35"]Olin kyllästynyt siihen että olin jo 27 ja neitsyt. Häpesin asiaa valtavasti. Eräänä iltana ottaessani vähän viiniä kotona kalsarikännityyliin, päätin että tänään jumalauta lähtee neitsyys. Kännisessä päässäni järkeilin, että otan sellaisen miehen jota ei ikinä toiste tarvi tavata ja joka ei varmasti jää roikkumaan. Lähdin taksilla yökerhoon ja sieltä pokasin isäni ikäisen, melko hampaattoman miehen. Lähdettiin kämpilleni aika suoraan ja hoidettiin neitsyysasia pois päiväjärjestyksestä. Mies kiitteli kovasti, ja syytä olikin, eipä sellainen käppänä varmaan usein niin nuorta naista saa :D
[/quote]

En sitten tiedä miltä näytät tai miten suhtaudut itseesi... Ällöttävä tarina kuitenkin. :/

Oksu.

Vierailija
24/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:01"]

[/quote]

Lisäyksityiskohta: mies kiihottui siitä, että sanoin hänelle mahdollisimman kylmällä äänellä: "RESISTANCE IS FUTILE. YOU WILL BE ASSIMILATED". Sekin oli kai jostain tieteisleffasta peräisin. Tuntui aika tyhmältä esileikkinä joutua leikkimään jotain robotti-bitchiä ja puhua konemaisella äänellä tuollaisia :D 

Vierailija
25/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:01"]

[/quote]

Lisäyksityiskohta: mies kiihottui siitä, että sanoin hänelle mahdollisimman kylmällä äänellä: "RESISTANCE IS FUTILE. YOU WILL BE ASSIMILATED". Sekin oli kai jostain tieteisleffasta peräisin. Tuntui aika tyhmältä esileikkinä joutua leikkimään jotain robotti-bitchiä ja puhua konemaisella äänellä tuollaisia :D 

[/quote]

SE ON BORG! Apua mä kuolen nauruun!

Vierailija
26/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:51"]Menetän uskoni teihin naiset ja haluaisin uskoa, että ette kaikki ole tuollaisia, mutta usko on koetuksella, kun selailee av-palstaa :(
[/quote]

Mihin menetät ja mitä?

Naiset eivät ole uskon asia. Ovat ihan vain yksilöitä.

Ja ne yksilöt, voivat olla ihan mitä tahansa. :)

Vierailija
27/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää kaikki tarinat saman henkilön keksimiä? Ihan samanlaiset kirjotustyylit, mitä vittua ap?

Vierailija
28/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:35"]

Olin kyllästynyt siihen että olin jo 27 ja neitsyt. Häpesin asiaa valtavasti. Eräänä iltana ottaessani vähän viiniä kotona kalsarikännityyliin, päätin että tänään jumalauta lähtee neitsyys. Kännisessä päässäni järkeilin, että otan sellaisen miehen jota ei ikinä toiste tarvi tavata ja joka ei varmasti jää roikkumaan. Lähdin taksilla yökerhoon ja sieltä pokasin isäni ikäisen, melko hampaattoman miehen. Lähdettiin kämpilleni aika suoraan ja hoidettiin neitsyysasia pois päiväjärjestyksestä. Mies kiitteli kovasti, ja syytä olikin, eipä sellainen käppänä varmaan usein niin nuorta naista saa :D

[/quote]

Miten kauan tuosta on? :D

[/quote]

13 vuotta jo. Oli muuten vielä mamu, Kosovon albaani, tuo ukko :D Ajattelin että semmoinen ei ainakaan jää roikkumaan eikä mun tarvi ikinä sitä enää tavata, kun oli vielä toisen paikkakunnan vastaanottokeskuksesta kotoisin kuin missä asuin. Muistaakseni Punkalaitumelta kun minä asuin Turussa.

[/quote]

mahdat olla ruma nainen jos vasta tuon ikäsenä sait hoidettua neitsyytes pois ja vieläpä kauhean ukon kanssa.. eikl sulla oo itsekunnioitusta?

[/quote]

No jaa, ehkä en vaan ota seksiä niin vakavasti. Lapsena ja teininä olin kyllä kiusattu, ja myöhemmin vaan erakko. Ei ollut mitään poikakavereita löytynyt kun en ikinä käynyt missään eikä mulla ollut kavereita. Pidin myös kyllä itseäni jonkun verran rumana ja omituisena. Mutta tosiaan, en mitenkään ajatellut neitsyydestä tai seksistä kovin vakavasti, paitsi että se oli minusta häpeä joutua vielä siinä iässä "tunnustamaan" jollekin tuollainen asia, joka paljastaisi epäsuosittuuteni. Joten mieluiten tunnustin sen jollekin jolla ei ole niin väliä eikä tarvi nähdä enää koskaan panon jälkeen. 

Eikä mua ole ikinä tuo asia mitenkään kaduttanut. Minä sain mitä halusin ja mies oli kuin Naantalin aurinko kiitellessään siitä mitä itse sai :D Ei järvi soutamalla kulu ja niin edelleen. Tuon jälkeen en ole kyllä erityisen lortto ollut, kerran oli parin vuoden seurustelu ja sitten löysinkin jo aviomieheni jonka kanssa olen ollut jo naimisissa vuosia. Muita seksikumppaneita ei ole kuin nuo 3, jostain syystä vaikken koskaan ole ollut tiukkis noissa asioissa.

Vierailija
29/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:01"]Hyi vittu millaisia lorttoja tässä ketjussa
[/quote]

perustelut?:D

Vierailija
30/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:51"]Menetän uskoni teihin naiset ja haluaisin uskoa, että ette kaikki ole tuollaisia, mutta usko on koetuksella, kun selailee av-palstaa :(
[/quote]

Mihin menetät ja mitä?

Naiset eivät ole uskon asia. Ovat ihan vain yksilöitä.

Ja ne yksilöt, voivat olla ihan mitä tahansa. :)
[/quote]

Hyvin sanottu. :)

Vierailija
31/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:08"]

Onko nää kaikki tarinat saman henkilön keksimiä? Ihan samanlaiset kirjotustyylit, mitä vittua ap?

[/quote]Ai, mun kirjoittama on vain alotus ja kommentoinnit olen myös merkannut. -ap

Vierailija
32/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapailemani mies oli täys katastrofi sängyssä. Oli pitkään kehunut isolla munalla ja seksitaidoillaan. Jätkä yritti esileikin aikana sormittaa mutta laittoi vaan sormet sisään ja jätti sinne samalla kun pussaili. Ylös se ei saanut millään, jossain vaiheessa lukuisten suihinottojen jälkeen se lopulta sai puolikovan pienen munansa sisään jonka jälkeen alkoi kummallinen ähinä. Ehti panna varmaan 4 minuuttia johon sisältyi oudot ähinätauot kunnes se sitten tuli ja ähisi taas hulluna. Jätkä halusi uusinnan ja sama homma toistui. yritti aika pitkään sopia treffejä tuon jälkeen mutta en vaan kestänyt ajatusta koko tyypin näkemisestä enää ikinä. kysyi myös monta kertaa että kai mäkin tulin... Tämä oli kyllä myös oma moka kun en vaivautunut neuvomaan seksin aikana. Olin aivan paniikissa koska edelliset miehet oli aina tiennyt miten hommat sujuu eikä heillä ollut erektion tai liian nopean tulemisen kanssa ongelmia

Vierailija
33/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:26"]Kylläpäs näitä noloja oksettavia lorttoja näemmä riittää. Hyi helvetti.
[/quote]

Ei ole sulta pois:DD Hauskaa on ollut, eikä sen tulevan aviomiehen tarvitse tietää;)

Vierailija
34/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:26"]Kylläpäs näitä noloja oksettavia lorttoja näemmä riittää. Hyi helvetti.
[/quote]

Hahahaa :D Pelkäätkö löytäväsi itsesi jonkun tarinasta? Vai oletko kokematon?

Vierailija
35/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!! Lisää näitä

Vierailija
36/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo muutama vuosi aikaa, mutta tapailin yhtä kivaa miestä, joka laittoikin yllättäen bootycall-viestin keskellä yötä. Olin itse kotona nukkumassa, ja suostuin että jätkä ottaa taksin luokseni ja tulee nukkumaan. Eihän se nukkumiseksi mennyt vaan päädyttiin ekaa kertaa sänkyyn. Ei antanut koskea itseensä eikä halunnut mitään esileikkejä vaan halusi että pyllistän ja hän tunkee naamansa peppuuni ja runkkaa.. Pidin tätä hieman erikoisena mut totesin että mikäpä siinä jos toi on hänen tapa kiihottua. Sitten tuli seksin aika. Kun käännyin katsomaan pyllyrunkkauksen jälkeistä "juhlakuntoa" huomasin ettei hänellä seisonut käytännössä ollenkaan. Muna kuulemma siitä koventuisi joten päätettiin jatkaa. Kauhealla ähinällä hän sai kortsun päälleen ja laitettua itsensä sisääni. Sitten alkoi paneminen. Löysä penis ei pysynyt sisälläni kuin hetken mutta jätkä jatkoi vaan panemisliikettä senkin jälkeen kun penis ei enää ollut sisälläni :D Odotin ehkä minuutin kunnes uskalsin kysyä, aikooko hän jatkaa tätä vielä kauan. Käännyin ja totesin, että ehkä meidän on parempi jättää koko homma väliin ja nukkua. Sen jälkeen tää kysyi "No jos ei kelpaa ni voisitko kuitenki pyllistää ni runkkaan sun perseelle". Kieltäydyin ja osoitin Mr.Oudolle ovea eikä enää tuon jälkeen käyty treffeillä.

Vierailija
37/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini piti joskus nuorempana bileet, jonne moni vieras jäi sitten yöksi. En saanut unta ja pyysin yhden pojan viereeni nukkumaan. Ensin vaan maattiin vierekkäin ja hän tokaisi että enkö muka kiihotu jos makaan pojan vieressä. Hän ilmeisesti oli jo kiihottunut. No siinä sitten alettiin pussailemaan ja pian alkoi räpellys alapäässäni. Ei tiennyt yhtään mitä tehdä. 5 sekunnin jälkeen kysyi tulinko. Sama jatkui ja kyseli taas. En tullut. Sitten alkoi laittaa kondomia ylleen ja saamaan penistään sisääni, mutta seisokki oli lopahtanut, eikä saanut millään enään seisomaan. Ehdotin, että jos vain nukkuttaisiin. Niin tehtiin.

Vierailija
38/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin tyypin baarista kotiin. Oltiin siellä humalapäissämme sovittu, että hän panee multa aivot pihalle. No mutta...

Sitten mun luona alkaa Se omituinen räpellys. Onko sulla leluja? No ei, kuka tollasta ekana kysyy?? Sitten tyyppi pyytää mua kumartumaan, odotan kullia takaapäin, mutta tyyppi nuolaisee mun persereikää:D:D Huudan HYI!!! Ja ampaisen pystyyn. Nyt päätän itse ottaa ohjat käsiin ennen kuin mitään outoa tapahtuu lisää, vaikka haluaisinkin vaan koko tyypistä jo eroon. Hommat ohi about 5 min.

Vierailija
39/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joskus eksyin kotibileissä yläkertaan panemaan eksäni kanssa ja huoneeseen tunki tämän jätkän kaveri katsomaan meidän puuhia. :D ne hommat jäi kyllä sitten siihen. jotenkin oon onnistunut monta kertaa päätymään sänkyyn tän samaisen herran kanssa ( aina kännissä ) ja melkein joka kerta joku on tullut huoneeseen kesken kaiken. muuten noissa ei sinänsä olisi mitään noloa. t. kiinnijäämisen maailmanmestari

Vierailija
40/125 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Panin" erästä omasta mielestään hyvin komeaa ja fiksua silloin media alaa opiskelevaa miestä. Jotenkin vaan päädyttiin siihen tilaan. Räkäsin käteen ja mies luuli panevansa mua. Ostettiin viel jälkiehkäisy.... Ihan vaan kun en viittiny sille sekavalle mihelle sanoa miten juttu meni. 

Tiedän, tyhmää säälittävää ja paljon muuta... Todella ällöä ja kadun ikäni tätä surkeinta tapahtumaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä