Tapasin baarissa espanjalaisen naisen
Minä. Urpo. Tultiin kuitenkin juttuun tosi hyvin ja pyysin treffeille. Mimmi suostui. Ja nyt ei ole kyse mistään parikymppisestä tytöstä, vaan oman ikäisestäni 35-40 vuotiaasta naisesta. En nyt oikein tiedä mitä tehdä tämän kanssa.
Eli mihinkä tässä pitäisi viedä ja minkälaista pitäisi olla? Normi raflaan syömään kuulostaa jotenkin suomalaiselta ja tyhmältä. Ei ollut mikään hieno ravintola missä tavattiin, vaan oikeastaan normi juottola. Mutta kyseessä on kuitenkin ihan aikuinen espanjalainen nainen. Olen kujalla, tunnustan
Töihin siis oli päätynyt Suomeen tämä nainen.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 10:45"]Käytte vaikka museossa tai taidenäyttelyssä ja sitten syömään ravintolaan. Tässä tapauksessa daami odottaa varmasti että tarjoat kuten herrasmies. Hauskaa iltaa.
[/quote]
Eiköhän tämä ole selvää joo että minä tarjoan. Kun vielä pyysin treffeille.
Mitäpä jos suhtautuisit häneen ihan vain naisena?
.
Unohda kaikki ulkoinen ja kohtele Naisena! Ei siinä mitään sirkushuveja tai kevätjuhlaliikkeitä tarvita.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:55"]Vie museoon?
[/quote]
No ei se vielä niin vanha ole että se pitäisi laittaa museoon näytille!
Käytte vaikka museossa tai taidenäyttelyssä ja sitten syömään ravintolaan. Tässä tapauksessa daami odottaa varmasti että tarjoat kuten herrasmies. Hauskaa iltaa.