Miten akateeminen mies eroaa duunarimiehestä?
Kommentit (426)
Olen tekniikan tohtori ja maalla kasvanut.
Kaikki hommat sujuu talonrakentamisesta säätäjien suunnitteluun.
Tekniikan puolella yleensä osataan vähän kaikkea, humanistisella puolella on niitä jotka ei edes perunoita saa maasta ylös.
Mutta himoitsevat putkimiestä....sekä rahtaria kun se ajaa " kelillä kuin kelillä " tavaraa kin tavaraa antaumuksella niin siinä tytteli tuntee saavansa kunnon "kyytiä" eikä mitään diplomin tyttömäistä hiplausta.
t, rakastaja Nylkynen
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen on usein käytännön hommissa ns. kädetön.
Rahattomuus tekee onnelliseksi ja taiteelliseksi. Rikkaus tekee onnettomaksi ja kyvyttömäksi ymmärtää tunteita. Köyhä antaa viimesen roponsa kaverille, eikä koskaan vie keneltäkään mitään, mikä on toisen omaa. Ei viivyttele tauoilta tullessa, eikä lähde liian aikaisin työpisteeltä vaihtamaan vaatteita tai ruokatunnille. Ei käytä myöskään työnantajalle myytyä aikaansa kännykällä pelaamiseen, omien hommien ja asioiden hoitoon, koska haluaa noudattaa työehtosopimusta pilkulleen. Ammattikoulutettu henkilö osaa joka alan hommat kuin vettä vaan, koska on käytäntösuuntautunut. Lähihoitaja osaa oman ammattinsa lisäksi suvereenisti vähintään rakennusalan, sähköasennukset ja putkityöt puhumattakaan siitä, että ompelee perheelle vaatteet, tekee käsitöinä ryijyt, raanut, säilöö ja leipoo hienot kakut ja pikkuleivät. Käytännön koulutus antaa hienot eväät pärjätä!
Vierailija kirjoitti:
Olen tekniikan tohtori ja maalla kasvanut.
Kaikki hommat sujuu talonrakentamisesta säätäjien suunnitteluun.
Tekniikan puolella yleensä osataan vähän kaikkea, humanistisella puolella on niitä jotka ei edes perunoita saa maasta ylös.
Mutta minä olen kalastaja ja osaan panna siementä "vakoon" ja " soutaa " vieraillaki vesillä......XD
Asianmukainen avioerohakemus käsittääkseni hoitaa homman. Jos vain avoliitossa, niin sitäkään ei tarvita.
Ja noilla asioilla ei ole mitään merkitystä, jos ei perheessä ole rakkautta ja lämpöä.