Sinua viimeksi halanneen ihmisen koulutus ja/tai ammatti?
Otsikossa kysymys, siihen ei kuitenkaan mahtunut kaikki joten ko. tietojen lisäksi kertokaa myös halaajan sukupuoli ja oma sukupuolenne. Ei tarvitse kertoa omaa suhdettaan halaajaan, se ei nyt tässä ole olennaista. Ja jos halailette randomeita joista ette noita em. tietoja tiedä, kertokaa viimeisimmästä halaajasta jonka tiedot tiedätte.
Minua (nainen) halasi FT, poliisitoiminnan kehittäjänä toimiva nainen.
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:48"]
Viimeksi halasi pieni piika, sitä ennen pieni tyttö ja sitä ennen miespuolinen insinööri. Olen nainen.
[/quote]POIKA! :D
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:48"]
Viimeksi halasi pieni piika, sitä ennen pieni tyttö ja sitä ennen miespuolinen insinööri. Olen nainen.
[/quote]POIKA! :D
[/quote]
:DD Mää jo mietinki!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:48"]
Kouluttamaton ja työtön lapseni (3v) halasi tuossa tunteroinen sitten kun meni nukkumaan♥
[/quote]
:D
Ranskalainen kauppatieteiden maisteri. Mies.
Olen nainen, ja minua halasi poika/nuori mies, abiturientti.
Tätä akkaa halasi oma rakas 3 vuotias tyttö joka kävi sanomassa hyvät yöt jo ties monettako kertaa. :P
Halailutieteen tutkija. Lisensiaatti.
Tänään minua halasi pankkialalla työskentelevä tradenominainen, eilen merikapteenimies. Tämän päiväinen oli tyypillinen kaverin kanssa tervehdyshali, eilinen intensiivisempi.
Oikein rikas ja koulutettu roopeankka.
Olen nainen ja minua halasi viimeksi naispuolinen peruskoulun neljännellä luokalla oleva ihminen, joka opiskelee myös musiikkia.
Olen nainen ja minua halasi miespuolinen lentäjä viimeksi
Elämän koululainen,ei päivääkään töitä tehnyt mutta silti niin rakas
Uskokaa tai älkää, minua halasi viimeksi Jimmy Fallon. Reilu viikko sitten teatterissa New Yorkissa. Hän on maailmankuulu talk show-isäntä, koomikko, monilahjakkuus ja muusikko. Tuota halia en ihan hevillä unohda :)
Utelutieteilijä. Aiheesta: "pitkänenäisyyden ja hörökorvaisuuden yhtey utelun määrään ja laatuun" väitellyt tohtoristason henkilö.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:04"]Uskokaa tai älkää, minua halasi viimeksi Jimmy Fallon. Reilu viikko sitten teatterissa New Yorkissa. Hän on maailmankuulu talk show-isäntä, koomikko, monilahjakkuus ja muusikko. Tuota halia en ihan hevillä unohda :)
[/quote]
Oliko sillä se osaksi suomalainen vaimo?
Olen nainen ja miespuolinen lääkäri halasi.