Sinua viimeksi halanneen ihmisen koulutus ja/tai ammatti?
Otsikossa kysymys, siihen ei kuitenkaan mahtunut kaikki joten ko. tietojen lisäksi kertokaa myös halaajan sukupuoli ja oma sukupuolenne. Ei tarvitse kertoa omaa suhdettaan halaajaan, se ei nyt tässä ole olennaista. Ja jos halailette randomeita joista ette noita em. tietoja tiedä, kertokaa viimeisimmästä halaajasta jonka tiedot tiedätte.
Minua (nainen) halasi FT, poliisitoiminnan kehittäjänä toimiva nainen.
Kommentit (85)
Öh. Laivan perämies. Hän on nainen ja niin minäkin.
Olen utelias, miksi aloittajaa halasi poliisitoiminnan kehittäjä?
Sairaanhoitaja, nainen, koulutuspaikka yliopisto Etelä-Euroopassa.
Viimeksi halanut oli mies ja työtön, halattiin kun nähtiin pitkästä aikaa. Tuntuu, että Suomessakin on naisten halaaminen yleistynyt, monet miehet halaavat kun nähdään ja miehiä yleensä kätellään tai heitetään joku yläfemma.
Minusta ihan kiva juttu jos tässä jörököllien maassa halaamisesta tulisi maan tapa vaikkapa :)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:29"]
Olen utelias, miksi aloittajaa halasi poliisitoiminnan kehittäjä?
[/quote]
Meillä on yksi tutkimusprojekti menossa, olin menossa tapaamaan häntä ja juttelemaan aiheesta. Hän yleensä halaa aina kun nähdään. Olemme siis tuttuja jo monen vuoden takaa, ei hän ihan kaikkia tapaamiaan ihmisiä halaile :D
Olen nainen ja ystäväni sairaanhoitaja nainen halasi minua viimeksi :)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:24"]
Minua, naista halasi viimeksi nainen 5-v, ei koulutusta, eikä ammattia.
[/quote]
:D
Maanpuolustuskorkeakoulu, pv. Minä nainen, halaaja mies.
Olen nainen ja minua halasi sairaanhoitaja, nainen hänkin.
Edellinen kuntoutuja, ylioppilas nainen. Sitä edeltävä mies, ja en tiiä mitä tekee -nainen
Minä olen nainen, ja minua halasi miespuolinen hävittäjälentäjä. Koulutus lienee joku lentoupseeri.
Olen nainen, minua halasi ystäväni, mies, 20v, ylioppilas, ei toistaiseksi muuta ammattia, opiskelee DI:ksi.
KTM, mies ja itse olen siis nainen. :D
Olen nainen, minua halasi viimeksi hammaslääkäri (mies).
Viimeksi minua (naista) halasi kapteeni (mies). Lohdutti.
Olen nainen ja minua halasi palomies-mies (ei ole vaan valitettavasti VIELÄ oma mies)
Olen nainen. Minua halasi viimeksi kouluttamaton mies. Häntä ennen minua halasi liikennelentäjän ammattia harjoittava mies. Halaajat ovat sukulaisia keskenään, ja toinen heistä on myös minun sukulaiseni.
Kouluttamaton ja työtön lapseni (3v) halasi tuossa tunteroinen sitten kun meni nukkumaan♥
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:25"]Halaajallani ei ole vielä koulutusta. Hän on yksivuotias :)
[/quote[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:25"]Halaajallani ei ole vielä koulutusta. Hän on yksivuotias :)
[/quote]
Niin ja naispuolisia olemme kummatkin.