Sinua viimeksi halanneen ihmisen koulutus ja/tai ammatti?
Otsikossa kysymys, siihen ei kuitenkaan mahtunut kaikki joten ko. tietojen lisäksi kertokaa myös halaajan sukupuoli ja oma sukupuolenne. Ei tarvitse kertoa omaa suhdettaan halaajaan, se ei nyt tässä ole olennaista. Ja jos halailette randomeita joista ette noita em. tietoja tiedä, kertokaa viimeisimmästä halaajasta jonka tiedot tiedätte.
Minua (nainen) halasi FT, poliisitoiminnan kehittäjänä toimiva nainen.
Kommentit (85)
En muista siitä on niin kauan ja sekin on ollut joku varmaan jokin tädin valmistujais halaus :'(
M23
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:04"]Uskokaa tai älkää, minua halasi viimeksi Jimmy Fallon. Reilu viikko sitten teatterissa New Yorkissa. Hän on maailmankuulu talk show-isäntä, koomikko, monilahjakkuus ja muusikko. Tuota halia en ihan hevillä unohda :) [/quote] Oliko sillä se osaksi suomalainen vaimo?
[/quote]
juu, kyllä.
Minua (nainen) halasi 12v tyttäreni
Minua (nainen) halasi avomieheni ja tuleva aviomieheni joka leipuri ammatiltaan. Ei kyllä niitä hommia tee nykyään.
Olen nainen. Minua halasi viimeksi eskarilainen tyttöni.
Nainen olen ja minua halasi lastentarhanope, kasvatustieteen kandi, mieheni siis.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:48"] Viimeksi halasi pieni piika, sitä ennen pieni tyttö ja sitä ennen miespuolinen insinööri. Olen nainen. [/quote]POIKA! :D [/quote] :DD Mää jo mietinki!
[/quote]Parasta tuossa oli se, että luin tuon tekstin ja mietin, että joku on kirjoittanut, että häntä on alannut pieni piika. Mietin, että oikeastiko kutsuu jotain ihmistä piiaksi! Outo tyyppi... Sitten tajusin, että hitot oma kirjoitus! :D
ammatti tuleva palomies nyt päiväkotilainen 3-v poika (ei oma)
USAlainen kaverini, koulutukseltaan musiikkiterapeutti. Suomessa ei tule paljon halailtua kun jotenkin tuntuu niin omituiselta :D
Äsken kävi aviomies suihkunraikkaana alasti halaamassa ennen nukkumaanmenoa, opiskelee lääkäriksi. Itse siis olen nainen.
Dementoitunut ihminen töissä, ammatilla ei merkitystä. Halaus aito.
2-vuotias tyttäreni.
Sitä ennen, ööh... Taisi olla naispuolinen kaverini, koulutukseltaan artesaani, nyt insinööriopiskelija. 24-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:18"]
Dementoitunut ihminen töissä, ammatilla ei merkitystä. Halaus aito.
[/quote]Hyvä kun mainitsit. Nyt ymmärrän, että lapseni halaus ei ollut läheskään yhtä aito.
Mnua halasi viimeksi työkaveri, sijainen, kiitettiin toisiamme mukavasta työvuorosta, sitä ennen halasin vanhusta, joka auttaessani häntä nukkumaan sanoi, halaa minua ja minähän halasin kyyneleet silmissä ja lupaisn muistaa halata useammin.
Naispuolinen eskarilainen. Sitä ennen naispuolinen 4-luokkalainen.
Töihin ku tulin tuli aamulla ja menin tarhanpihalle, 5 muksua säntäs portille vastaan ja halaamaan :)
Minua halasi alalleen koulutettu siivooja viime vuonna, kun yyteet toivat minulle potkut.