Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Revin kortin, jonka mieheni oli saanut

Vierailija
07.04.2015 |

Siivoilin kaappeja ja löysin sieltä postikortin mieheni entiseltä kaverilta, joka oli myös hänen ihastuksensa. Jouduin tunteiden valtaan ja revin sen riekaleiksi. Nyt iski kauhea morkkis. Pitäisikö kertoa vai olla vain hiljaa? En usko, että hän edes muistaa tuota korttia, jonka hän oli saanut seurustelumme alkuaikoina. Olen raskaana ja hormonit hyrrää.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on selvästi mielessä jotakin vilunkipeliä.  Aikoo äänestää jotakin naista vaaleissa,  eikä kerro minulle.  Miten pääsen katsomaan ja repimään vaalilipun ?

Vierailija
62/98 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:03"]

"Mä revin kortin koska raskaushormonit.." Tekosyitä riittää. Olisiko liian vaikea vaikka sanoa miehelle, että "Jostain syystä tuo kortti saa mut tosi mustasukkaiseksi nyt". Ehkä asiasta olisi voinut keskustella ja mies olisi ehkä jopa itse heittänyt kortin roskiin tai ainakin asiasta olisi voinut tulla jotain muuta kuin syyllisyyden värittämä aloitus av:lle. Avoin keskustelu jne.. 

[/quote]

Naiset on tunneihmisiä enemmän, hoidetaan me miehet järkiasiat. Ymmärrän siksi ap:ta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hiljaa ja unohdat koko jutun.

Vierailija
64/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs luule. Mitä miehesi saa rikkoa tunnekuohussa?

Vierailija
65/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerran selailin miehen valokuvia ja poistin yhden kuvan hänen entisestä ystävästään, johon oli rakastunut samaan aikaan, kun jo seurustelimme. En ole koskaan kertonut tätä hänelle.

Vierailija
66/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, sinulla oli täysi oikeus repiä se kortti. Oot raskaana ja pahoitit mielesi. Anna asian olla, turha kertoa miehelle.

Vierailija
67/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin muutossa pari viikkoa sitten vanhan kuvan mieheni ensimmäisestä tyttöystävästä. Revin sen ihan miehen edessä suutuspäissäni.

Vierailija
68/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoa. Miehet on tuntrettomia sikoja kun jemmaavat kaikki pikkareista lähtien ja ei saa hävittää jos kysyy lupaa.

Vierailija
69/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jostain existä/vanhoista ihastuksista ootte mustasukkaisuus?? Eikös ne ole syystä exiä ja mies on nyt sun kanssa?

Vierailija
70/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin miehelle mikää tärkeä kortti. Ja ihan hyvä päästä eroon asioista jotka liittyvät entisiin kummpaneihin/ihastuksiin. Hänellä on sinut, ei tarvitse haikailla muita enää. 

Vierailija
71/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisia, korjaus :)

Vierailija
72/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä oikeus? Omistatteko miehen menneisyyden, ajatukset, ystävät, tutut, tuttavat? Jos pää ei kestä, ei parisuhde sovi teille.

Vierailija
73/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin että rakkaus perustuu luottamukseen...

Vierailija
74/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:23"]

[/quote]

Hei cmon se oli vaan yks postikortti. Ei kenenkää elämä. En minä ainakaa suuttuis jos mun mies heittäisi jonku vanhan ihastukseb kortin menee, noi asiat kuuluu menneisyyteen. Jos ap nyt menee kertoo asian ja pahoittelee niin tuskin nyt mitää eroa luvassa

Vierailija
75/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:23"]

[/quote]

Miksi joku vanha kortti häiritsisi sitä luottamusta oli se kaapissa tai revitty?

Vierailija
76/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo minulle mikään iso juttu olisi, onhan noita kortteja ja muitakin juttuja jäänyt pölyttymään entisistä suhteista jonnekin, senkus repii nykyinen tyttöystävä jos niitä jostain löytää.

Vierailija
77/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:14"]

Höh, sinulla oli täysi oikeus repiä se kortti. Oot raskaana ja pahoitit mielesi. Anna asian olla, turha kertoa miehelle.

[/quote]

Antaako raskaus tosiaan täyden oikeuden tuhota toisen omaisuutta? Mitä muuta raskauden varjolla saa tehdä?

No joo, kyse oli vaan kortista, jota mies tuskin edes muistaa, mutta silti. Ei toisten tavaroita, niitä korttejakaan saa repiä vain koska raskaus sekoittaa pään. Hieman kunnioitusta sitä omaa puolisoa kohtaan. Hänelläkin on oikeus itse päättää mitkä kortit revitään ja mitkä ei. Tuskin säkään tykkäisit jos miehesi alkais rikkoa sun tavaroita.

Vierailija
78/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei ole sairaus

Vierailija
79/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:14"]Höh, sinulla oli täysi oikeus repiä se kortti. Oot raskaana ja pahoitit mielesi. Anna asian olla, turha kertoa miehelle.
[/quote]

Miten niin 'täysi oikeus'? Ei se kortin repiminen poistanut sitä että miehellä oli elämä ennen nykyistä liittoa. Eikä sen säilyttäminen tarkoittanut sitä että mies haikailisi niitä aikoja. Minäkin olen säilyttänyt yhtä sun toista, liittyen sekä mukaviin että vähemmän mukaviin muistoihin elämäni varrelta.

Kerro miehelle ja pyydä anteeksi.

Vierailija
80/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl nyt ihmettele yhtää miks av palstalaisilla on niin huonot parisuhteet. Suhde kaatuu yhteen vanhaan korttiin. Vähä tulee mielee dramaqueen meininki... ei sitä draamaa ole pakko vääntää joka asiasta.