Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Revin kortin, jonka mieheni oli saanut

Vierailija
07.04.2015 |

Siivoilin kaappeja ja löysin sieltä postikortin mieheni entiseltä kaverilta, joka oli myös hänen ihastuksensa. Jouduin tunteiden valtaan ja revin sen riekaleiksi. Nyt iski kauhea morkkis. Pitäisikö kertoa vai olla vain hiljaa? En usko, että hän edes muistaa tuota korttia, jonka hän oli saanut seurustelumme alkuaikoina. Olen raskaana ja hormonit hyrrää.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa käytöstä mennä repimään toisen tavaroita ja muistoja, en hyväksy. Pois penkomasta toisten tavaroita. Minä en myöskään veisi mihinkään sukulaisille säilytykseen omia vanhoja valokuviani, aika idioottimaista. Ennen oli ennen ja nyt on nyt, ei muistoja voi pyyhkiä eikä pidäkään, eivät ne ole uhkia. Turvassa kotonaan ilman muistoja eletystä elämästä, mikäs uskonlahko on kyseessä? Amishit?

En kiellä mieheltäni muistoja tai ajatuksia, miten voisin, hän on yksilö, ajatteleva ihminen, ei minulla ole oikeutta eikä halua rajoittaa. Ajatuksensäätelykone miehelle päähän kun kodista poistuu, unetkin nauhoitetaan. Reilu meininki!

Vierailija
22/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä hinku sillä on entisten kuvia tms. säilytellä? Kysy sitä mieheltä. Nakatkoon parempaan talteen, ei oo kiva jos tommosia joutuu näkemään. Jos ne ei oo aidosti tärkeitä niin heittäkööt ite pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusukuvat hävitetään mutta kuvat mökistä ovat rakkaita, 10 vuoden suhde? Jee. Vähän kuin nykyversio Kilven runosta - saat toki rakkauskirjeesi takaisin mutta tunnesyistä pidän korut ja turkikset.

Minä en ole tekemisissä exäni kanssa ja meillä oli pitkä suhde. En oikein pidäkään hänestä. Mutta en hävittänyt kuvia vaikka niissä olisi niinkin rohkeita kuvia kuin pusukuvia.. 50% minä olin kuvassa mukana ja ne ovat minun nuoruudestani. Ja oma valintahan se mies oli, tosin huono sellainen ;)

Vierailija
24/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla meni sitten tuntteisiin, kuten Simolla ikään?

Vierailija
25/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:16"]Miksi kertoa. Miehet on tuntrettomia sikoja kun jemmaavat kaikki pikkareista lähtien ja ei saa hävittää jos kysyy lupaa.
[/quote]
Ei voi olla totta :DDD
Ei vaan mun miehellä mitään pikkarikokoelmaa ole!

Vierailija
26/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:27"]Pusukuvat hävitetään mutta kuvat mökistä ovat rakkaita, 10 vuoden suhde? Jee. Vähän kuin nykyversio Kilven runosta - saat toki rakkauskirjeesi takaisin mutta tunnesyistä pidän korut ja turkikset.

Minä en ole tekemisissä exäni kanssa ja meillä oli pitkä suhde. En oikein pidäkään hänestä. Mutta en hävittänyt kuvia vaikka niissä olisi niinkin rohkeita kuvia kuin pusukuvia.. 50% minä olin kuvassa mukana ja ne ovat minun nuoruudestani. Ja oma valintahan se mies oli, tosin huono sellainen ;)
[/quote]

Haha. Tavallaan totta, vaikken ko. runoa tunnekaan.
Enemmän mulla tuli ikävä mökkiä kuin exää. Minä lähdin ja meillä ei ollut lapsia, joten siihen loppui myös mökkeilyt :D (Mutta mökki oli vaan esimerkki. Myös matkakuvat yms. on tärkeitä.)

Vierailija
27/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa epävarmoja suhteistanne. Jäin myös miettimään mitä ap teet, jos miehesi osoittaa pitävänsä vauvastanne. Revit sen kappaleiksi? Vaikutat epäkypsältä äidiksi.

Vierailija
28/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:16"]Miksi kertoa. Miehet on tuntrettomia sikoja kun jemmaavat kaikki pikkareista lähtien ja ei saa hävittää jos kysyy lupaa. [/quote] Ei voi olla totta :DDD Ei vaan mun miehellä mitään pikkarikokoelmaa ole!

[/quote]Joo, ei ole minullakaan pikkarikokoelmaa, ehkä olen hieman outo kun sellaista ei löydy. Enkä ole  kuullut että näitä kokoelmia kellään muullakaan on, voi niitä toki olla, meitähän on joka lähtöön.

Vierailija
29/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me ekan eksän (siis pitkäaikaisemman) kans erottiin, teetin itselleni paljon kuvia hänen dioistaan (hänellä oli hyvä kamera). Toisesta eksästä erotessamme hän teetti negatiiveistani kuvia, varmaan pari sataa (lähinnä reissuista, ei välttämättä niin monta, missä minä olin- oli jo uuden naisen kanssa kimpassa).

Ja lasteni kanssa olen kerran tai kaksi selaillut vanhoja albumeja, miestä ei ole kiinnostanut.

Vierailija
30/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä revin exän lukiotyttöystävältään saamansa kortin kun erottiin ja heitin roskiin..En kertonut sille Sitä sattuu, onneks vaan tavaraa

Vierailija
31/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:39"]

Olettepa epävarmoja suhteistanne. Jäin myös miettimään mitä ap teet, jos miehesi osoittaa pitävänsä vauvastanne. Revit sen kappaleiksi? Vaikutat epäkypsältä äidiksi.

[/quote]

No noi kaks asiaahan onkin suoraan verrattavissa keskenään. Äly hoi vaan sullekin.

Vierailija
32/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:17"]

Miten te jostain existä/vanhoista ihastuksista ootte mustasukkaisuus?? Eikös ne ole syystä exiä ja mies on nyt sun kanssa?

[/quote]

Ei kai siinä mustasukkaisia olla, vaan loukkaantuneita siitä, että mies tuo yhteiseen kotiin jotain mikä ei sinne kuulu. Anoppilan vintille säilöön asiat, jotka eivät ole puolison ja omien lasten silmille. Kiitos.

t. se, joka löysi kyseenalaisia valokuvia äitistänsä ja tämän exästä jostain 70-luvulta

[/quote]

Kyllä siellä yhteisessä kodissa kuuluu olla tilaa molempien muistoille. 

Onpa kyllä epävarmoja ja omistushaluisia sekopäitä ketju täynnä.

[/quote]

Yritä ymmärtää, ei naiset tuosta aikuistu, vaan pysyvät ikuisesti n. 15v:n tasolla henkisesti. Johtuu kai hormoneista.

Vierailija
33/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:34"]Kortti oli saatu silloin, kun me jo seurustelimme ja siinä oli joku samperin sydän ja "ihanaa, kun nähdään pian lässynlää...". Hermot vaan meni. Harmittaa kyllä, kun tein tämän selän takana salaa. En vaan tajua, miksi tuota korttia on pitänyt säilytellä. Ap
[/quote]
Anteeksi ap, toisen tunnekuohulle ei saisi nauraa, mutta ilmaisusi saa väkisinkin suupielet ylöspäin. Näen sieluni silmillä ap:n mustiksena kulmat kurtussa tuijottamassa korttia vuodelta kivi, jossa on exän "lurituksia" ja sitten yhtäkkiä apinan raivolla tuhoavan pahuksen kortin.

Vierailija
34/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehen hommata oma tallelokero pankista että saa vanhat valokuva-albumit ja muuta muistokamaa säilytettyä? Skitsoilla akoilla tuntuu olevan tapana tuhota kaikki mihin pääsevät käsiksi. 

Vierailija
35/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä revin kortin koska raskaushormonit.." Tekosyitä riittää. Olisiko liian vaikea vaikka sanoa miehelle, että "Jostain syystä tuo kortti saa mut tosi mustasukkaiseksi nyt". Ehkä asiasta olisi voinut keskustella ja mies olisi ehkä jopa itse heittänyt kortin roskiin tai ainakin asiasta olisi voinut tulla jotain muuta kuin syyllisyyden värittämä aloitus av:lle. Avoin keskustelu jne.. 

Vierailija
36/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nyt, että en kerro mitään. Olisi aika epätodennäköistä, jos hän alkaisi kyselemään sen kortin perään joku päivä. Sittenkin voisin sanoa sen hävinneen esim. muutossa. Olen ollut viime aikoina todella kiukkuinen ja itkuinen, joka varmasti osaksi johtuu hormoneista. En vaan käsitä, miksi mieheni oli säilönyt tasan vain tämän kortin, mutta muut oli heittänyt menemään. Pimahdin, mitä sitä salaamaan. En halua tästä kuitenkaan mitään episodia. Ap

Vierailija
37/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saisin raivarin jos puoliso tuhoaisi omaisuuttani ilman lupaani!!! Minä itse päätän kuvistani ja korteista, kirjeistä yms!!!!
Ootte todella röyhkeitä.

Vierailija
38/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet jostain kortista mustis??? :O

Vierailija
39/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha mistään kortista on loukkaantua, tuskin mies edes muistaa koko korttia eikä välttämättä ole tarkoituksella säilyttänyt. Meillä on kotona kuvia miehen useammastakin exästä, ei tietenkään esillä mutta ei mitenkään minulta kätkettykään. Ne on osa miehen menneisyyttä ja muistoja. Itse olen hävittänyt melkein kaikki exieni kuvat mutta ihan omasta tahdosta. Joitain kuvia on kellarissa säilössä esikoiseni biologisesta isästä jotta voin joskus niitä hänelle näyttää jos lapsi niin haluaa. Jokaisella on oikeus menneisyyteensä ja muistoihin..

Vierailija
40/98 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato ap sen kortin kuvaa. Oot silmät tihrussa itkeskelly niille hali hali pus sepustuksille niin ei sun mies sitä sen vuoksi tallettanut. Kannessa on maisema, Sanantha Fox tai Tom of Finland. Oot aika tampio.