Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjä ihmettelee asiakkaiden käyttäytymistä

Vierailija
07.04.2015 |

Miksi te toimitte (osa ihmisistä) kaupassa näin?
- pakkaatte ison pussin erilaisia pakasteita ja suljette sen kiinni umpisolmuun ilman että sitä saa auki repimättä. Tuotteet joudun pakkaamaan automaattisesti takaisin uuteen pussiin
- nostatte iltapäivälehden käteenne ja jätätte rahat tiskiin kävellen ohi, varmaan opittu tapa vanhemmilla ihmisillä niiltä ajoilta kun kaikki ei ollut niin tarkkaan koneiden varassa (saldot ym.)
- annatte pienten lasten seisoa ostoskasseille tarkoitetuilla päädyillä vaikka siinä selvästi lukee että vain ostoskasseille. Ne taipuvat aika hyvin ja entä kun joku kaunis päivä lapsi putoaa? Ei ole kivaa myöskään kun kuraa ja hiekkaa on sitten siinä.. Naarmuuntuu mukavasti
- annatte lasten syödä kaupassa, on todella ällöttävää niitä limaisia karkkipapereita sitten käsitellä
- olette kassalla (esimerkiksi pariskunta) ja toinen maksaa ja toinen pakkaa. Heti pakattuaan toinen painaa kaupasta ulos kassien kanssa vaikka maksu on kesken

Oli pakko kysyä mielenkiinnosta. Mukavaa päivää kaikille :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:41"]

Itse ihmettelen näin asiakkaan roolissa muita asiakkaita, jotka eivät saa suustaan sanaa ulos. Puhun siis tervehtimisestä ja kiitoksen sanomisesta. Ihme mölliköitä kyllä huomattava osa ihmisistä. Kaikista eniten ärsyttää ihmiset, jotka pudottavat hedelmän/vihanneksen maahan, kenties potkivat sitä vielä paskaisella kengällään, ja sitten nostavat sen takaisin hyllyyn ja ottavat itse toisen. Näitä on tullut todistettua kymmeniä kertoja.

[/quote]

Pitääkö siis muita asiakkaita tervehtiä ja kiittää mistä?!

[/quote]

Näin asiakkaan roolissa näen siis muita asiakkaita kassajonossa ja palvelutiskeillä kun he asioivat myymälän henkilökunnan kanssa. Unohdin, että nyt ollaan av-palstalla ja kaikki pitää vääntää rautalangasta.

Vierailija
22/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:42"]Olet kaupan kassa.. eli minua sosiaalisessa luokassa huomattavasti alemmassa asemassa. Mulla on rikas mies ja tienaan itekkin ihan hyvin. Mun ei tarvitse välittää jonkun WT-elämäntapa-kassan itkemisestä. Nauran sulle kun joudut siivoomaan mun penskojen sotkuja :)
[/quote]

Väsynyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:00"]

Minä olen jopa nähnyt, että ihan myyjätkin nostavat ne maahan tippuneet hedelmät ja vihannekset takaisin myytäväksi.. Aikamoinen hävikki varmaan tulis jos jokaisen heittäis pois.. No samapa tuo, ei kiristä mun pipoa.

[/quote]

En ole koskaan tuollaista nähnyt, ja ihan rehellisesti sanottuna, en usko että sinäkään olet. Mun pipoa tuo kiristää, sillä en halua ostaa kolhiintunutta hedelmää/vihannesta, jota joku ääliö on aiemmin potkiskellut pitkin paskaista lattiaa.

Vierailija
24/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen nähnyt montakin kertaa, että myyjät
Nostelevat hedelmät ja vihannekset takaisin laatikoihin! Turhaa sinä mulle alat valittamaan, en minä niitä sinne nostele.

Vierailija
25/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen takia kun asiakas on paska paskapää. 

Vierailija
26/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:42"]

Olet kaupan kassa.. eli minua sosiaalisessa luokassa huomattavasti alemmassa asemassa. Mulla on rikas mies ja tienaan itekkin ihan hyvin. Mun ei tarvitse välittää jonkun WT-elämäntapa-kassan itkemisestä. Nauran sulle kun joudut siivoomaan mun penskojen sotkuja :)

[/quote]

No hui, sulla on siis niinku rikas mies! Mikä valtava sosiaalinen arvonnousu!

Vierailija
27/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:10"]

No olen nähnyt montakin kertaa, että myyjät Nostelevat hedelmät ja vihannekset takaisin laatikoihin! Turhaa sinä mulle alat valittamaan, en minä niitä sinne nostele.

[/quote]

Lattialta? Jos itse näkisin moista, niin laittaisin palautetta kaupalle ja jos saatu vastaus ei tyydyttäisi, niin siirtäisin asiakkuuteni muualle. Mutta kuten sanottua, olen nähnyt tuota kymmeniä kertoja asiakkaiden tekemänä, mutta en kertaakaan kaupan henkilökunnan.

Vierailija
28/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaupan kassa.. eli minua sosiaalisessa luokassa huomattavasti alemmassa asemassa. Mulla on rikas mies ja tienaan itekkin ihan hyvin. Mun ei tarvitse välittää jonkun WT-elämäntapa-kassan itkemisestä. Nauran sulle kun joudut siivoomaan mun penskojen sotkuja :)

[/quote]

Taas hyvä esimerkki siitä, että rahalla ei sivistystä tai käytöstapoja.

Vierailija
29/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:16"]

[/quote]

Taas hyvä esimerkki siitä, että rahalla ei sivistystä tai käytöstapoja.

[/quote]

korjaus 

ei saa

Vierailija
30/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos tippuu lattialle? Useat hedelmät kuoritaan ja minulle on ainakin opetettu, että vihannekset pitää pestä ennen syömistä..

Vierailija
31/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä missää nähnyt kieltoa, että niisä päädyissä ei saisi lapsi istua.

[/quote]Ei välttämättä kieltoa ettei lapsille, vaan että ovat ainoastaan kauppakasseille. Ja anteeksi nyt vain mutta eikö järkikin kerro että ne on siinä kauppakassien pakkaamista varten eikä muksujen istumista!

Vierailija
32/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat smpaattiselta ap :) kyselemäsi kohdat ei koske mua, ei ole lapsia ja käyttäydyn kaupassa muutenkin normaalisti. Tässäkin ketjussa näkee millaista porukkaa joudut palvelemaan..

Vierailija
33/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:30"]

Mitä sitten jos tippuu lattialle? Useat hedelmät kuoritaan ja minulle on ainakin opetettu, että vihannekset pitää pestä ennen syömistä..

[/quote]

Jostain kumman syystä nuo lattialle pudottelijat eivät kuitenkaan itse ota sitä pudottamaansa hedelmää, vaan nostavat sen hyllyyn ja ottavat toisen. Useat hedelmät/vihannekset kolhiintuvat kun ne pudotetaan, enkä itse pidä kaupan lattialla pyörinyttä tuotetta enää kovin hygieenisenä vaikka se kotona kenties pestäisiinkin. Eli pudottelijat; jättäkää se hedelmä lattialle (työntäkää jalalla sellaiseen kohtaan missä ei ole tiellä) tai ostakaa se itse jos muka pidätte sitä vielä myyntikelpoisena.

Vierailija
34/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:30"]

[/quote]

Jostain kumman syystä nuo lattialle pudottelijat eivät kuitenkaan itse ota sitä pudottamaansa hedelmää, vaan nostavat sen hyllyyn ja ottavat toisen. Useat hedelmät/vihannekset kolhiintuvat kun ne pudotetaan, enkä itse pidä kaupan lattialla pyörinyttä tuotetta enää kovin hygieenisenä vaikka se kotona kenties pestäisiinkin. Eli pudottelijat; jättäkää se hedelmä lattialle (työntäkää jalalla sellaiseen kohtaan missä ei ole tiellä) tai ostakaa se itse jos muka pidätte sitä vielä myyntikelpoisena.

[/quote]

Olis kylläkin mukavampaa kun hedelmät olis aina pakattuina eikä irtona. Pakattuna on kaikki hygieenisempaa ja hedelmät suojattuna ihmiset bakteereilta. 

Vierailija
35/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen näin asiakkaan roolissa muita asiakkaita, jotka eivät saa suustaan sanaa ulos. Puhun siis tervehtimisestä ja kiitoksen sanomisesta. Ihme mölliköitä kyllä huomattava osa ihmisistä. Kaikista eniten ärsyttää ihmiset, jotka pudottavat hedelmän/vihanneksen maahan, kenties potkivat sitä vielä paskaisella kengällään, ja sitten nostavat sen takaisin hyllyyn ja ottavat itse toisen. Näitä on tullut todistettua kymmeniä kertoja.

[/quote] Meinasin kerran urahtaa kun nainen avasi suihkugeelipullon, nuuhki, laittoi sen takaisin ja otti koriin kauempaa samanlaisen mutta avaamattoman. En sitten kehdannut urahtaa mutta mulkoilin kyllä.

Vierailija
36/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vastaan aina tervehdykseen, mutta joskus tervehdin ensin ja kassa jättää vastaamatta.

Vierailija
37/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:43"]

En ole kyllä missää nähnyt kieltoa, että niisä päädyissä ei saisi lapsi istua.

[/quote]

Hyllyissäkään ei lue, ettei niihin saisi kiivetä.

[/quote]

Edelleen en ymmärrä mitä siinä on väärin, että lapsi siihen päätyyn kiipeää sitä kassia pakkaamaan...
[/quote]
No äskettäin tulin kaupasta miehen kanssa ja äärettömän kivahan se oli ostoksiaan pakata kun jonkun kakara pyörii ja hyörii siinä edestakaisin. Ei muuten ollut tilaa pakata..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän