Muita yksinäisiä viettämässä sinkkujoulua?
Tässä sitä vietetään yksin. Onneksi tein joulutorttuja. Muuta hyvää tässä joulussa ei sitten olekaan. Toivottavasti tulee jotain kivoja ohjelmia televisiosta.
Kommentit (89)
Täällä yksi ilmoittautuu myös. Telkkaria tuijottelen ja kaiketi jokusen glögin voisi siemaista.
Täällä toinen sinkku. Ensimmäinen joulu yksin ikinä. Hieman jännittää, koska vaikka nyt on harras ja hyvä olo, niin miten huominen. :/
Oon koristellut pienen asuntoni kauniiksi. Olen aina tykännyt joulusta.
Mie ostin itselleni kalkkunaa ja lohta sekä kasan suklaata. Televisioin kävin ostamassa tänään itselleni joululahjaksi, joten hyviä ohjelmia minäkin toivon.
Toivon sulle hyvää joulua ja ihanaa laatuaikaa itsesi kanssa. Muistetaan rauhoittua, jaksaa taas mennä kohti kevättä.
Hui hui täällä on joku jo syönyt joulutorttunsa. Itse tein kahdesta taikinalevypaketista että riittää uuteen vuoteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen sinkku. Ensimmäinen joulu yksin ikinä. Hieman jännittää, koska vaikka nyt on harras ja hyvä olo, niin miten huominen. :/
Oon koristellut pienen asuntoni kauniiksi. Olen aina tykännyt joulusta.
Mie ostin itselleni kalkkunaa ja lohta sekä kasan suklaata. Televisioin kävin ostamassa tänään itselleni joululahjaksi, joten hyviä ohjelmia minäkin toivon.
Toivon sulle hyvää joulua ja ihanaa laatuaikaa itsesi kanssa. Muistetaan rauhoittua, jaksaa taas mennä kohti kevättä.
Itselle toinen joulu yksin. En laittanut joulukoristeita kun en jaksa niitä yksinäni ihmetellä. Jouluruokia sentään ostin ja -suklaita.
Minäkin vietän joulun yksin tai oikeastaan kissan kanssa. Syynä on joulun jälkeen alkavat hoidot, enkä saa nyt missään tapauksessa saada tauteja. Ollaan kuitenkin yhteyksissä päivittäin läheisten kanssa.
Jääkaapissa kaikenlaisia herkkuja, suklaata, kukkia ja valoja tuomaan joulutunnelmaa. Ihan hyvä ja rauhallinen fiilis.
Joulusiivot jäi vähemmälle, eikä haittaa yhtään.
Hyvää Joulua kaikille muillekin itsekseen sitä viettäville!
Täälläkin yksi. Ei tämä yksinolo uutta ole, mutta ei tähän tunnu vaan tottuvan ja sopeutuminenkin tuntuu taas vaihteeksi olevan melkein hankalampaa kuin ihan ekana yksinäisenä jouluna. Ja näitä tosiaan on tullut vietettyä :(
Ekaa kertaa yllätin itseni tänä vuonna jopa siitä, että tuli katsottua vissiin kaikki nuo "jouluelokuvat" joita telkkarista on kiitettävällä tahdilla tullutkin. Eikä ne varsinaisia laatuleffoja tai taidepläjäyksiä ole, mutta niin vaan niitä on tippa silmässä katsellut. Ilmeisesti on vaan jokin normaaliakin suurempi kaipuu romantiikkaan ja läheisyyteen. Tai sitten olen tulossa vaan hulluksi.
Tääläki yksin... olispa nainen mutta sinkkuna mennää ku täl hetkel ei kelpaa naisille.. kai sen naisen joskus löytää.. mutta ei se auta kun yksin ollaan.
Yksin olen, ei torttuja ei telkkaria. Joululiina oli pöydällä, mutta sekin meni pesuun, kun läikytin teetä. Näillä mennään.
En valmista joulua mitenkään. Lapsenlapselle muutama lahja, siinä kaikki.
Tämähän on ihan normiviikonloppu, ei mitään "pitkiä pyhiä", onneksi.
Yksin olen joulun, ja olisi ihana viettää se pieruverkkareissa jonkun toisen kainalossa
Minä myös yksin. Perhe ei uskalla tavata minua koronarokotteen puutteessa. Merkillinen aika! Laitetaanpa korvan taakse. Ei kylläkään häiritse olla yksin.
Omia lapsia ei ole.
Kuten myös. Mukavaa vapaa-aikaa kun on sukulaiset ja muut pakolliset jo hoidettu alta pois.
Täälläkin eräs joulua yksin viettävä. Toisaalta ihanaa se oma aika ja rauha. Toisaalta kaipaisi miehen kainaloa mihin käpertyä ja viettää yhdessä joulua. Mutta eipä ole sellaista näköpiirissä. Hyvää joulua kaikille meille yksin joulua viettäville! Tehkää kivoja asioita :)
Täällä kans yksin joulua viettävä. No haukku on kaverina.
Itselle joulu on vuoden synkintä aikaa, tajuaa et jotain on itsessä vikana kun ei sitä kumppania vierellä ole.
Silti tovotan kaikille hyvää joulua, toisten onni ei ole minulta pois.
Täälläkin yksi ja olen koko aikuisikäni ollut sinkku. Jouluna käyn isovanhemmillani ja porukoillani. Illaksi tulen kotiin, laitan saunan lämpiämään,katselen leffoja, syön suklaata ja juon glögiä.
En oikeastaan ymmärrä miksi joku ei kykene elämään sinkkuna ja voivottelee asiaa.
Jos olisin yksinäinen eli minulla ei olisi isovanhempia eikä porukoita niin yhtä onnellinen silti olisin kuin nyt.
M31
Vain koska olen mies, olen kuulemma yksinäinen.
Jos olisin saman ikäinen sinkku nainen, minusta käytettäisiin termejä voimaantunut ja itsellinen.
Niinpä olen päättänyt olevani itsellinen mies tänä jouluna, ja kaikkina muinakin tulevina jouluina.
Enää puuttuu se koira jonka naiset ottavat erottuaan miehestä voimaantuakseen. Itse en sellaista ota, joten en voi olla voimaantunut.
Voi kuulkaas, minä olen naimisissa mutta yksin jouluna. Ei se kumppani kaikkea takaa.
Yksin täälläkin ollaan. Kaipaan erästä opiskelijamiestä, jota en koskaan saanut. Haaveilen siitä, että voisin käpertyä hänen kainaloonsa.
Täällä myös 🖐 Siivoukset tehty, kaupat käyty, koti koristeltu ja kynttilät sytytetty. Edessä höyryävä muki lumumbaa ja telkkari seurana. Mikäs tässä on ollessa, hyvä mieli ja rento olo 😊
Mangaa olen lukenut koko päivän. Huomenna katson Disney's A Christmas Carol'in ja Rare Exports'in ja pelaan Assassin's Creed: Revelations'ia. Siinä on miun joulu.
En nyt voi varsinaisesti sanoa, että vietän joulua yksin mutta sairaalassa osastolla olen. On kyllä tavallaan ankea tunnelma mutta kotonakin olisin yksin.
Minäkin tein joulutorttuja. Ja söin ne kaikki jo.