Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söpö Lilibet-vauva

Vierailija
23.12.2021 |

Kommentit (240)

Vierailija
81/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla edelleen trauma rumista jaloistaan😂

Mitä rumaa niissä on, kauniin sirot ja kapeat? Minusta paljon nätimmät, kuin perus suomalaisen naisen peltotöihin sopivat paksut ja lyhyet palkit.

Perus suomalaisen naisen jalat? Millaset ne on? Mä näen kauniita jalkoja harva se päivä. Lihaksikkaita, nättejä ja naisellisia naisten jalkoja. Jos sun käsitys on että perus suomalainen nainen on joku 60-luvun peltopirkko, ei se tarkoita että se olisi enää tätä päivää.

Oletko jalkojenhoitaja ammatiltasi?

Minä teen toimistotöitä, ja täytyy sanoa että en näe kovinkaan paljoa suomalaisten naisten jalkoja näin talvella.

-eri.

Vierailija
82/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rumaa niissä on, kauniin sirot ja kapeat? Minusta paljon nätimmät, kuin perus suomalaisen naisen peltotöihin sopivat paksut ja lyhyet palkit.

Meghanin kroppa on sellanen neliömäinen, ei muotoja, pelkkä tasapaksu laatikko. Tikkuraajoilla.

Minä ottaisin mielelläni hänen vartalonsa. Nopeasti googlaamalla selviää, että asiantuntijat määrittelevät hänen vartalonsa tiimalasiksi.

No jos oma vartalosi on mallia pyöreä omena, ymmärrn. Tuo vartalo ei ole tiimalasia nähnytkään. Missä lantio? Pakaroitakaan ei liiemmin treenailtu. Laiha kuin lipputanko. Häiritsevät sääret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus suomalaisen naisen jalat? Millaset ne on? Mä näen kauniita jalkoja harva se päivä. Lihaksikkaita, nättejä ja naisellisia naisten jalkoja. Jos sun käsitys on että perus suomalainen nainen on joku 60-luvun peltopirkko, ei se tarkoita että se olisi enää tätä päivää.

Oletko jalkojenhoitaja ammatiltasi?

Minä teen toimistotöitä, ja täytyy sanoa että en näe kovinkaan paljoa suomalaisten naisten jalkoja näin talvella.

-eri.

Voi hyvää päivää. No kai sinä nyt jalkoja olet täällä nähnyt vaikka sitten kesällä/keväällä? Ja itse kyllä näen joka päivä jalkoja talvellakin. Vai mitä sinä nyt haet tuolla näsäviisastelullasi? En minäkään varpaita ja jalkapöytiä näe. Mutta niistä nyt ei puhuttukaan. Kyllä ne reidet ja sääret näkee jos on lyhyttä takkia.

Vierailija
84/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanin kroppa on sellanen neliömäinen, ei muotoja, pelkkä tasapaksu laatikko. Tikkuraajoilla.

Minä ottaisin mielelläni hänen vartalonsa. Nopeasti googlaamalla selviää, että asiantuntijat määrittelevät hänen vartalonsa tiimalasiksi.

Meghanilla ei ole vyötäröä ollenkaan. Hänen kroppansa on mallia pölkky.

Vierailija
85/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos oma vartalosi on mallia pyöreä omena, ymmärrn. Tuo vartalo ei ole tiimalasia nähnytkään. Missä lantio? Pakaroitakaan ei liiemmin treenailtu. Laiha kuin lipputanko. Häiritsevät sääret.

Tää taitaa olla se sama tyyppi joka aina ilmestyy haukkumaan Meganin ulkonäköä. Samat jutut joka kerta.

Vierailija
86/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko ihme jos on, ja varmaan paljon muustakin kun lukee näitä kommentteja tässäkin ketjussa. Samaa settiä varmaan muiden maiden meghanhulluilla.

Vierailija
87/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritsevät sääret? Älä sitten katsele sen kuvia.

Vierailija
88/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko ihme jos on, ja varmaan paljon muustakin kun lukee näitä kommentteja tässäkin ketjussa. Samaa settiä varmaan muiden maiden meghanhulluilla.

Eihån se lue juttuja itsestään. Lähde: Meghan.

Vierailija
89/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryn perhekuva on paljon luontevamman näköinen ja oloinen kuin Williamin lavastetut ja pyntätyt perhekuvat.  

Mun mielestä Williamin perhe näytti jotenkin surulliselta. Archie ja Lilibet näyttävät todella iloisilta lapsilta.

Kuninkaallisissa potreteissa on ehkä tapana olla virallisempia.

Näyttävät muutenkin aika surullisilta, mutta ehkä se johtuu tummista silmänalusista. Christina Onassiksella sama ongelma, silmänaluset tummat jo 11-vuotiaana.

Vierailija
90/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä näköjään luet :)

Vierailija
91/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harryn perhekuva on paljon luontevamman näköinen ja oloinen kuin Williamin lavastetut ja pyntätyt perhekuvat.  

Samaa mieltä. Archie H Mountbatten on kyllä kaunis lapsi.

Vierailija
92/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen. Olen lukenut juttuja kuninkaallista monta kymmentä vuotta jo. Olen ollut myös seuraamassa useampia häitä Lontoossa jne.

Vierailija
93/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässäkin päästiin Meghanin vartalon arvosteluun. Naisvihaa parhaimmillaan.

Vierailija
94/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuosta sivukuvasta nyt paljon erota. Hassun punainen on poika. Pienenä ei ollut mitään gingeriyteen viittaavaa. Onkohan kuva manipuloitu?

Hohhoijaa. Kyllä vaan Archiesta näki jo ihan vastasyntyneenä, että on ginger. Mutta kaikestahan pitää jotain vikaa löytää, kun Meghanista on kyse..

Missä tässä puhuttiin Meghanista?

Törkeät rasistiset kommentit on jo poistettu.

Vierailija
95/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen. Olen lukenut juttuja kuninkaallista monta kymmentä vuotta jo. Olen ollut myös seuraamassa useampia häitä Lontoossa jne.

Kovan luokan meghanfanaatikko siis.

Vierailija
96/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten sillä on joku muu syy. En ymmärrä mitä nauramista ihmisten ulkonäkötraumoissa on.

Vierailija
97/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuvassa Archien gingeriyden näkee jo vauvana? Mun mielestä on tumma tukkainen. Musta on vähän outoa tämä punatukkaisuus nyt. Koira haudattuna.

Vierailija
98/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovan luokan meghanfanaatikko siis.

En ole. Hän on pelkkä mitätön sivujuonne. Toki mielenkiintoista seurata itsetuhoista räpistelyä.

Vierailija
99/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kuvassa Archien gingeriyden näkee jo vauvana? Mun mielestä on tumma tukkainen. Musta on vähän outoa tämä punatukkaisuus nyt. Koira haudattuna.

Esim ristiäiskuvassa on kyllä ginger.

Vierailija
100/240 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Sen tukka on värjätty, juurikasvu näkyy kun tarkkaan katsoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä