Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu peruttu: ällövaroitus, hirvein traumatisoivin räkatauti ikinä

Vierailija
23.12.2021 |

Tulin kipeäksi n viikko sitten. Kotitesti tehty, sen mukaan ei ole korona. Paitsi mitäpä väliä, koska olen ollut niin kipeä etten ole pystynyt tästä yhtään minnekään edes lähtemään altistamaan ketään.

Viikko sitten ajattelin vielä naivisti, että parissa päivässä tämä menee ja pääsen lähtemään joulun viettoon. Mitäpä vielä! En ole nukkunut kunnolla kohta viikkoon, kun yöllä on vuorotellen kurkku ollut niin kipeä, että herää siihen kipuun ja toisaalta kaikki röörit niin tukossa, että on vaikea hengittää. Räkää tulee joka aukosta. En muista, milloin viimeksi olisin ollut näin kipeä. Tämä on aivan hirveää.

Eilen oli jo parempi olo ja ajattelin, että teen vähän joulusiivousta ja laitan paikkoja kotona, kun olen sitten täällä joulun yksin. Mitäpä vielä, tämä kauhea tauti palasi koston kera. Räkätsunami.

Nyt olen luovuttanut ja vaivun hiljaiseen epätoivoon. Luonnollisesti mitään jouluruokia, jouluostoksia tai mitään muutakaan sellaista en ole pystynyt tekemään enkä hankkinut, koska aikomus oli viettää joulua perheen ja sukulaisten kanssa. Täällä on kaapissa jäljellä purkki tonnikalaa, vähän makaronia ja puurohiutaleita.

Eli jos joku ajatteli, että sinulla on huono joulu, niin tähän verrattuna, todennäköisesti ei ole. Luonnollisesti en suosittele tätä kokemusta kenellekään ja tulen vastaisuudessa välttelemään edes lievästi nuhaisia ihmisiä kuin ruttoa.

Hyvää joulua!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi