ilman facebookkia enää kukaan järkevä?
Onko vielä olemassa joku aikuinen ihminen joka ei oo fb:ssä? Suomessa on käyttäjiä nyt jo noin 2 milj, ei kai ulkopuolelle jää kuin jotkut niin patologiset tapaukset joilla vaan ei ole ketään kaveria? Fb on nykyaikaa.
Kommentit (31)
Minä en ole feisbuukissa. Pidän itseäni kuitenkin kohtuujärkevänä.
N37.
Ap taitaa olla aika nuori.
Oli tili joskus, ei ole enää. mies, ikää 36. Mielummin tapaan ihmiset kasvotusten. Taidan olla jäävi arvioimaan omaa järkevyyttäni.
En ole facessa ja olen pärjännyt ilmankin erittäin hyvin.
Täällä ilmoittautuu yksi. En liity koskaan. Ajattele, vaikka en kuulu facebookiin, minulla on jopa ystäviä, joiden kanssa soittelemme ihan puhelimella sekä kyläilemme toistemme luona. Ihan vanhanaikaisesti.
Yli 60-vuotiaista tutuista ja sukulaisista ei oo kuin muutama facebookissa, nuoremmat on kaikki. Eikö tuo 60+ vuotiaat ole se suurin ikäluokka, eli niistä tulee varmaan tuo määrä ihmisiä jotka ei oo Facessa.
En ole. Yrjö tulee. En ole niin tyhmä.
No ehkä suurella osalla tilit on, mutta käyttö on tainnut vähentyä huomattavasti jo.
Onhan minulla facebook. En koskaan tee sillä kyllä mitään.
Ok. Sinun mielestä en ole siis järkevä. Kyllä mulla silti menee ihan hyvin:).
Miks ihmiset meinaa että facea käyttävät eivät yhtä lailla näkis tovereitaan kasvotusten?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:17"]
En ole. Yrjö tulee. En ole niin tyhmä.
[/quote]
Mitäs se Yrjö sinne tulee? Yrjö on minun kaveri facebookissa, sukuakin on.
Facebook on kyllä jo out. Pitäisi lopettaa tili, kun saisi aikaiseksi.
2 ihmistä suuttui,kun en liittynyt Facebookiin. En aio mennä siihen touhuun mukaan. Typerää.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:18"]
Miks ihmiset meinaa että facea käyttävät eivät yhtä lailla näkis tovereitaan kasvotusten?
[/quote]
Mä ainakin näen facebookin ansiosta enemmän kavereita kuin muuten. Saan kutsuja tapahtumiin, ja joskus kun näen joidenkin tilapäivityksessä keskustelevan menostaan jonnekin kysyn voinko tulla mukaan.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:18"]Miks ihmiset meinaa että facea käyttävät eivät yhtä lailla näkis tovereitaan kasvotusten?
[/quote]
Miks ihmiset meinaa että niillä jotka ei ole facessa, ei ole kavereita ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:21"]
Matti Apunen.
[/quote]
Niin mutta nyt kysyttiin järkevää.
Kuka on niin nolo, että käyttää vielä Facebookia :DDD Käytättekö myös IRC-Galleriaa edelleen? :D
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:23"]
Kuka on niin nolo, että käyttää vielä Facebookia :DDD Käytättekö myös IRC-Galleriaa edelleen? :D
[/quote]
Facebook onkin aikuisten juttu, lapset ja teinit voi pysyä siellä ask.fm:ssä.
Minulla ei ole naamakirja-tiliä, eikä ole sellaisele turhakkeelle tarvetta, vaikka monet ovat painostaneet fb:n avaamiseen. Netti on aikarosvo, en suostu sellaisen hallintaan. Mikäli läheisillä on asiaa, minut tavoittaa kännykällä ja s-postilla. Vastaan, jos on aihetta. En missään tapauksessa halua olla aina tavoitettavissa. Minun yksityiselämäni ole julkista riistaa, enkä ole ulkopuolelta ohjailtavissa.
Vaikka tietoisesti elän ilman fb:n tuomaa ylimääräistä härdelliä, pidän itseäni kaikesta huolimatta järkevänä.
elämääsi ei ole olemassa, jos et kerro siitä facebookissa