ilman facebookkia enää kukaan järkevä?
Onko vielä olemassa joku aikuinen ihminen joka ei oo fb:ssä? Suomessa on käyttäjiä nyt jo noin 2 milj, ei kai ulkopuolelle jää kuin jotkut niin patologiset tapaukset joilla vaan ei ole ketään kaveria? Fb on nykyaikaa.
Kommentit (31)
Voi ystäväni on itkien katunut, kun on mennyt lörpöttelemään kaikille tyhjänpäiväisille kavereilleen asioitaan
En todellakaan ole enkä mene..Ystäviä ja kavereita ei ole paljon mutta sitäkin tärkeämpiä ovat. Tuo ei ole se syy kuitenkaan, vaan se on järjetöntä!
Mä kyl ihan oikeasti vaikka urheilen, en ota mitään pellekuvia salilta. En ole fases enkä ikinä ala tohon alakoululaisten juttuun lempiartisteista ym.
Täällä yksi viisikymppinen, joka ei ole Facebookissa. Eikä ikinä mene. Pidän yhteyttä ystäviini tapaamalla heitä, sähköpostilla ja puhelimella.
Poistin pari vuotta sitten kaikki sosiaalisen median tilini. Yksi parhaita päätöksiä mitä olen tehnyt. Ei minulla sinänsä mitään noita vastaan ole, mutta elämä maistuu paljon paremmalta tuolla ulkona elettynä kuin jossain naamakirjassa. Mistään en koe jääneeni paitsi.
Luulen että voi olla vaikee löytää kumppania jos ei ole fbssä, koska on aika epäilyttävää jos ei ole tiliä. Ja menee monta juttua ehkä ohi ainakin jos aktiivisesti elää, ei tuu tietoo menoista.
Ei mulla ainakaan oo facebookia. Ennen olin siellä, mutta erosin, kuten moni kaverinikin. Kai se villitys on jo mennyt. Nykyään kai sitä käyttää lähinnä 80- ja 70-luvulla syntynyt vanhempi ikäpolvi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:46"]Ei mulla ainakaan oo facebookia. Ennen olin siellä, mutta erosin, kuten moni kaverinikin. Kai se villitys on jo mennyt. Nykyään kai sitä käyttää lähinnä 80- ja 70-luvulla syntynyt vanhempi ikäpolvi.
[/quote]
Auts. "Vanhempi ikäpolvi?" T. 80-luvulla syntynyt :D
Me ollaan mieheni kans laitettu facet kii eikä oo ollu sinne ikävä.
Turhat mustasukkailut loppu.
En pysyisi perillä tapahtumissa tai koulujutuissa ilman fb:tä:p muuten poistaisin oikein mielelläni, N20