Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ilman facebookkia enää kukaan järkevä?

Vierailija
06.04.2015 |

Onko vielä olemassa joku aikuinen ihminen joka ei oo fb:ssä? Suomessa on käyttäjiä nyt jo noin 2 milj, ei kai ulkopuolelle jää kuin jotkut niin patologiset tapaukset joilla vaan ei ole ketään kaveria? Fb on nykyaikaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysyisi perillä tapahtumissa tai koulujutuissa ilman fb:tä:p muuten poistaisin oikein mielelläni, N20

Vierailija
22/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ystäväni on itkien katunut, kun on mennyt lörpöttelemään kaikille tyhjänpäiväisille kavereilleen asioitaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole enkä mene..Ystäviä ja kavereita ei ole paljon mutta sitäkin tärkeämpiä ovat. Tuo ei ole se syy kuitenkaan, vaan se on järjetöntä!

Vierailija
24/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl ihan oikeasti vaikka urheilen, en ota mitään pellekuvia salilta. En ole fases enkä ikinä ala tohon alakoululaisten juttuun lempiartisteista ym.

Vierailija
25/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi viisikymppinen, joka ei ole Facebookissa. Eikä ikinä mene. Pidän yhteyttä ystäviini tapaamalla heitä, sähköpostilla ja puhelimella.

Vierailija
26/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin pari vuotta sitten kaikki sosiaalisen median tilini. Yksi parhaita päätöksiä mitä olen tehnyt. Ei minulla sinänsä mitään noita vastaan ole, mutta elämä maistuu paljon paremmalta tuolla ulkona elettynä kuin jossain naamakirjassa. Mistään en koe jääneeni paitsi.

Vierailija
27/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että voi olla vaikee löytää kumppania jos ei ole fbssä, koska on aika epäilyttävää jos ei ole tiliä. Ja menee monta juttua ehkä ohi ainakin jos aktiivisesti elää, ei tuu tietoo menoista.

Vierailija
28/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan oo facebookia. Ennen olin siellä, mutta erosin, kuten moni kaverinikin. Kai se villitys on jo mennyt. Nykyään kai sitä käyttää lähinnä 80- ja 70-luvulla syntynyt vanhempi ikäpolvi.

Vierailija
29/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:46"]Ei mulla ainakaan oo facebookia. Ennen olin siellä, mutta erosin, kuten moni kaverinikin. Kai se villitys on jo mennyt. Nykyään kai sitä käyttää lähinnä 80- ja 70-luvulla syntynyt vanhempi ikäpolvi.
[/quote]

Auts. "Vanhempi ikäpolvi?" T. 80-luvulla syntynyt :D

Vierailija
30/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
31/31 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan mieheni kans laitettu facet kii eikä oo ollu sinne ikävä.
Turhat mustasukkailut loppu.