Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

Vierailija
1301/2455 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis tosiaan vasta kp17, joten ovis voi vielä olla tuloillaan. Mutta onko normaalia, että testit on koko ajan noin tummia?

1302/2455 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Dreamer, todella mielenkiintoista :D mikä merkkisiä testejä käytät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1303/2455 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan EllieP! :)

Kepuliina, voihan räkä sitä miestä.. Mutta on hyvä että miehesi uskalsi sanoa! Ettei vasta synnärillä sano "en mä ookaan valmis sori.." ja lähde! Ja omasta kokemuksestani voin sanoa että se ei voi muuttua kylläksi ihan itsellään vaikka parissakin viikossa :D meillä keskustelu seilasi usein samoja vesiä että mä sanon kyllä ja mies ehkä, joskus enemmn eimpi-ehkä ja joskus kyllämpi-ehkä. Ja kävin sitten hakemassa uuden kolmen laatan pillerit ja kun oli vanhassa liuskassa enää muutama jäljellä ja meinasin jo valmistella uuden liuskan sieltä paketista niin mies alkoikin sanomaan että "ethän sä enää uutta alota..vai, haluuksä oottaa vielä?" :D Oli ihan keskenään sitten päätynyt enemmän sinne kyllään. Ja muisti kun olin sanonut että laatta kerrallaan eli yritystä ei kannata alottaa heti kun kyllältä tuntuu vaan laatan lopuksi. Ehkä ekojen menkkojen jälkeen vasta. Tuosta nyt 7kk aikaa jo eikä pullia ole edes uunissa ja se ehkä joka muuttui kylläksi on nyt jo vähän kärsimätön jokojoko. Ehkä voisit sanoakin miehelle että hyvä että sanoit rehellisesti ajatuksensa ääneen, mutta muistuttaisit että harvalla se nyytti on sylissä 9kk päästä..(varmaan toki olettekin keskustelleet tuosta mutta öh musta tuntuu ettei miehet tajua sitä muutamalla sanomisella vaan jonkun kehun yhteydessä se "kritiikki" menee perille paremmin)

Dreamer15, on kyllä vahvempia kuin mun perusviivat! Mun viivat on yleensä just näkyvissä tai silleen pinnistämällä nähtävissä. Onko nuo siis minkä kiertopäivien tikut? Eikös se mene niin että kahtena pvänä voi tulla vahvat ja ennen sitä ne vaan vahvistuu ja sitten haalenee tai suoraan palautuu hyyyyvin hailakoiksi? Oletko ikinä saanut tuon tummempia? Jos sulla vaan tasot nousee niin korkeelle että tuo on sun normi? 

Tinttu1989, oi onnea! Kiva yllätys! Kai otit viihteellä sitten jonkun överiihanan koristeellisen drinkin ilman alkoholia silleen juhlan kunniaksi? 

Tiinu89, ootko varma ettet olisi vaan raskaana? Jos lämmötkin 37. Mulla moinen lämpö olisi joko kuumetta tai raskaus! Mutta en toki halua luoda turhaa toivoa! Hyvä asenne sulla kyllä on :) Mä varmaan lopetan aamulämpöjen mittailun muutenkin kohta kun ei tuo kainalo ole se tarkkan tuloksen mittauspaikka... Ja turhaa jännäää loppukierrossa kun mullakin yleensä lämmöt tippunut vasta kun hanat aukee.

ON: ei mitään oikeastaan. Jotain nippailua alavatsassa, joka saikin epäilemään että onko ovis sittenkin nyt joka enteilee nykyisen normin kierron (35) mukaista kiertoa tällekin kerralle. Tuli vaan enemmän pupuiltua tuolla aiemmin kun tuntui olevan "liukkaat kelitkin" :D 

1304/2455 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supera: voi hirvitys mitä uutisia :( Ihan itseäkin kirpaisee.. Toivottavasti saatte juteltua tunteet puolin ja toisin läpi. Ja keksitte jotain muuta ajateltavaa hetkeksi. Jotain pientä hemmottelua. 

Vierailija
1305/2455 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofin liuskoja. Eka kierto kun tikutan niin en tiedä tummuuko. Nuo on kiertopäiviltä 15-16 (aiemmin ollut ihan samanlaisia n. kp 8 eteenpäin kun alotin tikuttamisen. Siis ihan samanlaisia). Toivon niin, että ois vaan taso normisti korkeemmalla. Viime kierrossahan mulla oli digitestit ja kun sain hymiön kp 15 niin lopetin. Ovis olikin sit kp 25 (limat) ja tasan 2 vko myöhemmin alko menkat. Jatkan tikuttelua ja katon muuttuuko. Nyt menen kyllä mökille joten tikutus ulkohuussissa on hankalampaa ja ehtinen vaan kerran päivässä sitä tekemään.

1306/2455 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas niitä ihania alapeukkuja :D :D

Kiva kun tulee uusia tänne ja vanhatkin palaa takaisin, en ole sanonut ettei saa päivittää listaa mutta jos sitä tekee niin voisi tehdä oikein ;) Olisin kyllä halunnut että Tinttu roikkuu listan kärkipäässä mutta ois kivempaa jos hän siirtyisi plussaneiden listalle :) Ja ei muutenkaan tarvitse päivittää listaa joka kuuden tunnin väliin kun ei tapahdu hirveesti isoja muutoksia :D Listalle pääsee aina, kukaan ei ole jäänyt pois. Ilmoitetaan vaan että olen se ja se ja haluan listalle ja muut tiedot. 

Tinttu1989, taas kerran hirveesti onnea! Nyt sinun täytyy miettiä vain positiivisia ajatuksia. Unohda keskenmenot ja mieti että helmikuussa saat pienokaisen syliin. 

On kyllä hassua, että jos meidän, naisten, mielestä on "törkeetä" kun mies muuttaa mielensä ja sanoo kesken yrityskiertoa ettei haluakaan vauvaa, niin näyttää siltä että minä olen ainoa kenen vastaus siihen oli huono vaikka muilla on samat vastaukset/mielipiteet. Nooo, ei voi mitään. Jos aikuinen ihminen ei vieläkään uskalla sanoa suoraan mitä mättää niin käytetään niitä alapeukkuja :) Who knows, ehkä meidän joukossa on rasisteja ja alapeukuttaa jo pelkästään siitä syystä että olen ulkomaalainen. 

Tiinu89, saat toki liittyä seuraani, mutta toivon sinulle kumminkin menkkojen poisjääntiä ja plussaa :)

Supera, iso halaus sulle! 

Kepuliina, toivottavasti tulet pian tänne takaisin. Yritä käydä koulua ja tsemppiä häiden valmisteluun. 

Dreamer, sait Minealta hyvän vastauksen. Voi olla hyvin mahdollista, että sinun tumma on meidän haalea ns. Ja ilmeisesti sinun pos ovistestiin tulee tosi vahva testiviiva. 
Mäkin olen yhden kierron aikana käyttänyt Sofi testejä mutta sellaisia viivoja kuin sinulla, on tullut vain silloin kuin ovis lähestyy. Jos et olisit kierron puolessa välissä, sanoisin että olet raskaana mutta kun sä teit jo negan r-testin...niin on vähän hämmentävä. 
Nauti mökkiviikonlopusta!

Nuuskiksentytär, nauti tietysti lomasta ja älä turhaan stressa siitä negasta. Toivottavasti sandaalit eivät hierrä :)

Minea92071, todella hyvin sanottu, osui napakymppiin: "Lisäksi, haluaisin muistuttaa että me olemme täällä kaikki ongelmiemme kanssa yhtä arvokkaita joten turhien lihavointien käyttö ei ole tarpeen. Se myös sotkee listanpäivittäjien toimintaa sillä yleensä listamuutokset on merkitty lihavoinnilla. Muuten kokonaisten lauseiden lihavointi olisi hyvä_mielestäni_välttää, sillä se vie huomiota muiden postauksilta." 
Jos minä olisin kirjoittanut tän, olisin ihan satavarmasti saanut muutaman alapeukun :D
Ja muutenkin osaat kirjoittaa tosi tyylikkäästi, kuten moni muukin täällä, luen mielenkiinnolla sun tekstejä ja odotan lisää!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Mietin tänään, et osaan kyllä neuvoa muita ja kertoa ovulaatiosta jm, mutta itseäni en osaa neuvoa enkä tehdä mitään siihen että raskautuminen onnistuisi... 

Finest kp2/26-28 yk 8

Vierailija
1307/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän uutiset: kirkasta, runsasta veristä vuotoa eli ilmiselvä keskenmeno. Alkaakin olla jo tuttua tämä. Ei muuta kuin neuvola-aikaa perumaan.

Miehen kanssa kaikki menossa niin perseelleen kuin suinkin mahdollista (ei tiedä vielä km:sta). Joten ehkä tämä oli kierolla tavalla vain hyvä.

Minut voi ainakin toistaiseksi jättää pois listalta. Yritämme keskittyä suhteeseemme nyt ensin ja ehkä sitten myöhemmin vielä palaan tänne.

Vierailija kp1

Vierailija
1308/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, Vierailija :(

Täällä ajatukset alkavat palata normaaliin. Samoin kai kroppa: lämpö oli vihdoin laskenut normaaliin kierron alku lämpötilaan.

Kevättähti kp 4/25-31

1309/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest, minä en alapeukuttanut ainakaan. Myönnän, että olin malttamaton listan päivittämisessä, kun halusin itseni mukaan tuonne. :)

Superalle ja Vieralijalle jaksamista! :( Tosi ärsyttävä kuulla huonoja uutisia. Toivottavasti saadaan pian niitä positiivisiakin.

ON: Ovian ja parin muun applikaation mukaan mulla pitäis olla ovispäivä tänään, mutta ei mitään oireita. Veikkaankin, että ovis oli pari päivää sitten, kun sillon oli hieman vetistä vuotoa yms. Se olisikin ollut hyvä, sillä sinä päivänä heiluteltiin peittoja. Varmuuden vuoksi pitää kuitenkin vielä seurata tilannetta. Eka kierto vasta, joten en vielä mittaa ovista tikuilla. Katotaan sit jatkokierroissa, jos mieli muuttuu.

Vierailija
1310/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuohon lista-asiaan: en näe minään ongelmana jos uudet tulokkaat ovat malttamattomia ja omatoimisia, ja lisäävät itse itsensä listalle. Päinvastoin, mielestäni se on vain hyvä. (En silti alapeukuttaisi, aikuisempaa on sanoa suoraan ;) Tai no, kirjoittaa tässä tapauksessa...)

1311/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 13.6.

MilaNnnkkk kp 39/28 yk 6    

Tiinu89 kp 34/33-34 yk 2

Supera (20v) kp 32/27-29 ya 2/14 

Laulurastas83 kp 29/26 yk 6

Jannuli85 kp 29/24-28 yk15 (ya 3/2014)  

Dindinden (26v) kp 27/35 yk 5

Lumilla kp 26/25-27 yk 7

Konttri (32v) kp 26/26-28 yk 14 (varh. km 11/14)

Hönttentönttiäinen (31v) kp 26/28-29 (km 11/14 rv 15 & km 3/15 rv 9)

Nuuskiksentytär kp 26/28-31 yk 4 

Havaiana81 (34v) kp 24/? yk 2

Dimou (26v) kp 24/? yk 9 (ya 7/14)

Stardust (22v) kp 23/26 yk 3

Viivitys (34v) kp 23/25-29 yk 5

Minea92071 (25v) kp 23/28-36 yk 3 (tm 2/15, ya 11/14)

Heta87 kp 21/27-28 ya 2/2014

Werus (30v) kp 20/26-27 ya loppuvuosi -12

Satuse (40v) kp 19/30-34 yk 1

Dreamer15 (28v) kp 18/30-40 yk 2

EllieP (30v) kp 17/28-30 yk 1

Annma (33v) kp 15/29 yk 7

EK0025 (40v) kp 15/36 yk 2

Wishes kp 14/34 ya 2013

Kikiii (20v) kp 13/30-35 yk 6

Pioni1 (27v) kp 12/34 yk 4

Minmar (30v) kp 11/30-35 yk 3

Aliisia (25v) kp 10/36-40 yk 3

Nillis (28v) kp 9/24-27 yk 15 (ya 6/14)

Vavvakuume92 (22v) kp 9/27-29 yk 3

Noorav kp 9/? yk 7

Diamond11 kp 7/28-30 ya 2013

Ambrosiaa kp 5/28 yk 2 (tm 3/15)

Kevättähti kp 4/25-31 yk 2

Finest (27v) kp 3/26-28 yk 8

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Ainoaa (26v), Jassuu93 (22v), Exile yk13, Exvela (33v), Mwiihh, Soffie (22v), Huolestunut Ensiyrittäjä, Deneira (24v), Henttu89, Noodle (27v), Nuppunella (34v), AnttiAmalia (24v), Kissanainen87, Sunshine14 (31v), Garnet (28v), Henzu, Uusio mamma (40+v)

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (12 plussaa)

Lefemme (yk 12 ya 3/14), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9) 

MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)

Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)

HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET (5 plussaa)

Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89, Zaron 32v (yk 4)

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mizi 29v (yritystä yli vuosi), Hilkkak 30v (yk4), Starling 40v (yk3), Jenniferia 24v (yk2), Melinah 24v (yk3), Miinuska15 25v (yk2)

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (leijonien plussakuu)

Mamalukki (leijona) 22v (yk3), Belime (yk2), Pumpuli87 (yk1), HennaS (leijona) 21v (yk2), Tinttu1989 (yk5)

Plussaryhmä: Suljettu ryhmä nimeltä “Syksy-/talviodottajat”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.

1312/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista päivää kaikille!! Täällä ainakin aurinko paistaa ihanasti!! :) Täällä on hurjasti juttua. Oon kyllä joka päivä käynyt lukemassa, mutta itse en ole mitään jaksanut kirjoitella. Meillä meneillään kierron alkuvaihe. Tosin tänään olisi kp10 pitäisköhän alkaa huviksee ovista tikuttaa. Yleenaä mulla ovis vasta kp18 jälkeen... Ehkä hieman aikaista vielä. Odotellaan maanantaita, jos sitten vaikka alottaisi. 

Pahoittelut teille kaikille, jotka jouduitte tänne takaisin. Kumpa seuraavalla kerralla onni kestäisi ihan sinne synnytkseen asti. Ja tietysti vielä senkin jälkeen!! :) Sitä onnea toivon meille kaikille täällä oleville!! On jotenkin hirveän rasittavaa ja väsyttävää toivoa ja toivoa ja sit kierronlopussa kaikki päättyy verisesti. Se saa niin masentumaan. Mutta jos tällä kertaa ei niin oliskaan. ;) 

Munkin puolesta kaikki ketkä listaa haluaa päivittää, niin siitä vain. Itse en edes uskalla kokeilla. Sieltä jäisi varmaan kaikki tärkeä pois. Oon sellanen tumpelo, kun tällä puhelimella raapustan tekstiä. :D 

Mulla myös noihin ovistesteihin on tosi usein piirtynyt tosi vahvat viivat, vaikka ei sitä ihan positiiviseksi tulokseksi olisi voinut vielä laskea. Mutta aikas vahvat viivat tosiaan. Ota niistä sitten selvää. 

Loppuun jurjasti onnea kaikille vauva-uutisia saanneille!! Kirjoittelen sitten taas lisää, kun on jotain kirjoitettavaa. :)

Aliisia kp10

1313/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mäpä taas olin saanu paljon yläpeukkuja! Ei mut ihan tosissaan noista peukuista; niitä ei kannata liikaa vahdata. Varsinkin mobiilisivustolla tulee väkisinkin vahinkopeukkuja.

Eikä kaikesta aina tarvitse olla toisten kanssa samaa mieltä ja sen voi ilmaista vaikka sillä negapeukulla. Miksi asioista pitäisi aina sanoa suoraan? Jos pelkkä negapeukku jo aiheuttaa tollasta harmia, ni mites sitte ku sanotaankin suoraan?

En usko, että kukaan Finest negapeukuttelee sinua koska olet ulkomaalaistaustainen. Harva tuskin edes tietää tai muistaa sitä. :) Ja jos joku täällä on niin rasisti, niin suksikoon kuuseen. Kirjoitatkin parempaa suomea kuin moni suomalainen. Sinuna en tarttuisi peukkuihin liikaa, antaa mokomien peukuttaa! Sinä jaat Finest arvokasta ja tärkeää tietoa ja mielipiteitäsi muille yrittäjille. Älä kyseenalaista itseäsi, olet ihana ja me kaikki ollaan erilaisia :)

Vierailija
1314/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippansaa naiset!

olen jokusen päivän ollut seuraamatta teidän juttuja ja olikin monta sivua luettavana.

monta plussaakin oli, JEE ja onnea kaikille onnekkaille odotukseen

oli myös muutama joilla odotus oli loppunut ennen kuin oli edes ehtinyt kunnolla alkamaankaan. Pahoittelut ja tsempit.

finest: Mun piti ihan ruveta metsästämään niitä ala peukkuja kun en ole niihin kiinnittänyt huomiota. Ja totta niitä oli kun katselin sivuja taaksepäin. Minusta nuo peukut on aivan turhat. Mutta ei kai kukaan nyt olis niin rasistinen että sen vuoksi ala peukuttaa? Itse ajattelin että joku on vaan vetänyt ison herneen nenuun kun olet suorapuheinen nainen ja kaikkihan ei sitä kestä. Älä välitä niistä peukuista. :)

On: Torstaina jo hetken luulin, että menkat alkaa kun tuli ihan vähän veristälimaa, mutta ei. Tänä aamuna taas luulin niiden alkavan kun tuli taas pari tippaa verta. Mutta ei ne vieläkään alkanut. Ja odotan alkavan vasta tiistaina tai keskiviikkona joten ihme hommaa. Ja jos nyt alkavatkin niin jää aika lyhyeks kierto kun mulla ei koskaan ikinä ole ollut alle 28 päivän kiertoa.

1315/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myös onnitella plussista <3 Kesäkuu näemmä korvaa tuon kuivan toukokuun. Ja hei! Kuvittelenko vain, vai onko meitä juoksevassa listauksessa kovin vähän? :P

Ja samantien pahoitteluni myös menkoista ja Vierailijalle lisää voimia vaikeaan tilanteeseen! Toivottavasti teidän kaikkien listauksesta jonkun muun kuin plussauksen takia poistuneiden tilanteet vielä järjestyisivät ja näkisimme teidät vielä täällä! :) Onnea niin pöhköpäiden miesten kanssa soutamiseen ja huopaamiseen, kuin keskenmenon tuomaan suruun. Tsemppihalit!!!

1316/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee ensimmäisestä lapsest haaveileva. Ikää minulla on pian 22 vuotta ja mieheni on 20 vuotias. Maaliskuussa jätimme e pillerit pois ja ilman ehkäisyä oltu siitä asti. Kiertoni ei ole varmastikaan tasaantunut vielä, viimeinen kierto kesti 32 päivää. Tällä viikolla todennäköisesti ovulaatio, joten peittoa on heiluteltu joka toinen ilta. Vauvakuume on kova, mutta yritämme pysyä vielä rauhallisina asian suhteen :D :)

Kp 17/??

1317/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepuliina, olen miettinyt sua aika paljon ja ilmaan jää paljon kysymyksiä. Oletko miehellesi sanonut että sun biologinen kello tikittää, sä oot 29v ja et voi hirveän kauan otottaa. Mitä jos hänen suostumiseen menee niin kauan aikaa että sulla ehtii menää hedelmällinen ikä kokonaan ohi? Ja kun sä sanoit, että olette olleet 1,5 vuotta yhdessä ja ette tunne toisianne hyvin, saako kysyä miksi menette naimisiin niin nopeasti? 
Luulisi että 30-vuotiaat miehet tietää tarkkaan mitä haluaa ja on jo valmiita isäksi. 
Mä niin toivon että hän muuttaa pian mielensä. 

Mitä kuuluu teille Laulurastas83 ja Jannuli85

MilaNnnkkk on piiloutunut jonnekkin. 

Pahoittelut vuodosta Vierailija. Ehkä on parempi näin. Lapsi on aina ykkönen ja muut tulee perässä, jos nyt on jo pulmia suhteessa, lapsi tuo niitä vaan lisää. Lapsia ei kannata hankkia, ellei suhde ole ainakin vuoden ajan ollut niin hyvä että siinä on varaa vähän heikentyäkin. 

Kevättähti, hyvä kun ajatukset ovat palaneet normaliin ja kroppakin toimii. Onnea uuteen yritykseen!

1318/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noorav, sun pitääkin saada paljon yläpeukkuja, sä kirjoitat niin ihanasti aina :) 

Ei mua harmita se alapeukku, vaan se typerä tilanne: esimerkiksi 5 henkilöä ajattelee samaa, heidän vastaukset on suunnileen samat mutta yksi heistä saa alapeukun ja en tajua miksi? Että kyllä se taitaa olla niin että mitä ikinä kirjoitankin, se on jonkun mielestä täyttää p***** :D Muttei jokaista voi miellyttää :)

Tervetuloa joukkoon Minniminni. Haluatko juoksevaan luetteloon tai "odottaa selkeyttä kiertoon" listalle? Lasketko yrityskiertoja tai laitetaanko sinulle ya (yritys aloitettu) 3/2015 ?

Vierailija
1319/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut vierailija, toivottavasti kaikki järjestyy :(

On: kp18. Aurinko paistaa joten koitan olla miettimättä raskautumista ja nauttia mökkeilystä. Aamun testi ehkä vähän aikaisempaa punertavampi reunasta (mutta vaikea sanoa, kun ei oo vertailuliuskaa). Sen verran hankalaa testaaminen mökkiolosuhteissa, etten illalla aiokaan :) Ehkä me koitetaan linnottautua illalla kahdestaan saunaan hetkeksi, niin saadaan siittiöitä asemiin, jos vaikka ovis tapahtuisikin näinä päivinä :) Mutta nyt nautin ainakin siitä, että punaviiniä voi juoda ilman huolta raskaudesta.

Muistakaa kaikki nauttia kesäviikonlopusta!

1320/2455 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaipäivää kaikille!

Kepuliina; tsemppiä sinulle. Hirveä tilanne kuulla mieheltä tuollaista :( Toivottavasti tämä tuumaustauko on pian ohi ja pääsette jatkamaan yritystä!

Supera; huh, onpas kova paikka saada tuollaiset tulokset :( Lueskelin jonkin verran siemennesteanalyyseistä jonkin aikaa sitten, ja luin sellaisen jutun että siemenneste koostuu "normaalistikin" n.80% epämuodostuneista siittiöistä(80 tai 85, jompikumpi oli mainittu siinä). Ja jos siun miehellä on edellisessä testissä ollut normaalejakin siittiöitä niin eiköhän se laatu parane :) Vehnänalkioöljy ainakin auttaa, ja lääkkeistä esim. Clomifenia käytetään laadun parannukseen. Tsemppiä teille!

Onnea Tinttu1989!!! Toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä <3

Dreamer; siulle se "normitaso" on ilmeisesti sen verran korkea että saat noinkin vahvoja viivoja testeihin! Mökkeile nyt kaikessa rauhassa, ja saunokaa urakalla ;)

Tervetuloa EllieP ja Minniminni!

Vierailija; olen todella pahoillani puolestasi :( Toivoin niin kovasti että pikkuinen pysyisi kyydissä teillä. Tässä kohtaa on hankalaa ajatella että kaikella on tarkoituksensa mutta uskon että siulle/teille on paremmat ajat edessä :)

Finest; sie kirjoitat hienosti, ja kerrot asiat suoraan. Jotkut ihmiset vaan ottavat sellaisesta itseensä. Pistäkööt ne alapeukuttajat sen peukkunsa sanonko minne..:) Jatka samaan malliin! Yhdyn myös mielipiteeseen että varsinkin kännykällä selatessa/kirjoittaessa voi tulla hutipeukutuksia, mutta on pistänyt silmään että Finestin kirjoitukset ovat saaneet niitä enemmän kuin muiden.

Tästä tulee nyt megapitkä viesti mutta vielä omaa napaa; eilen tuli vähän erittäin haaleaa vuotoa, siis viikko oviksen jälkeen. Täällä taas toiveikkuus kohoaa koska ajoituksen puolesta sopisi hyvin kiinnittymisvuodoksi. Menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä tai sitten miun kierto on ihan sekaisin. Hemmetti että jännittää :D Tai onhan sitä jännätty joka kuukausi mutta nyt on useita niin erilaisia oireita kuin yleensä että tämä yk tuntuu erilaiselta.

Konttri, kp 26/27-28