Miksi amikset on niin tyhmiä ja juntteja?
Kommentit (73)
Kaikkia ei kiinnosta vuosien lukeminen, vaan tahtovat pian tekemään ja rahaa tienaamaan. Miksi edes pitäsi tehdä sellaista mistä ei pidä, tai missä ei viihdy?
Jos joku ammattikoulun käynyt on nyt unelmiensa työssä, niin suotakoon se hänelle.
Mun lapsellani on tänään kampaajalla aika, ja olen tyytyväinen siitä että löytyy tälläinen osaaja joka leikkaa ne hiukset, itse kun en siihen kykene.
ja kaikki mehut imevä työ vai mistä kiikastaa?
Lähes kaikki ystäväni ovat siis näitä sekä minä ja mieheni... Ollaan tosi sakka porukkaa. Olet itse siis korkeasti koulutettu? Ja varmasti meitä kauniinmi ja äläkkäämpi sekä VIISAAMPI. Joten hienoa sinulle! Hauskaa syksyä. T: yo-amis
t. akateemisen ihmisen pöydän kokoomisesta makeet naurut saanut amisjuntti
Keskimäärin selviä eroja kuitenkin löytyy ja niistä saa puhua..
Jos ajattelen että amiksella tarkoitetaan sitä mitä sillä tarkoitettiin ainakin noin kymmenen vuotta sitten. Sehän tarkoitti niitä huppariin ja farkkuihin ja lenkkareihin pukeutuvia nuoria miehiä. Lippalakki päässä pällistelivät vanhoja autojaan ja keskenään haukkuivat kaikkia omasta mielestään "parempia" ja "kultalusikka suussa" olevia. Pelokkaita nuoria, jotka eivät uskaltaneet olla erimieltä ryhmän kanssa ja kaikki omilla aivoilla ajattelevat ja erilaisia valintoja tekevät olivat outoja. Esimerkiksi vaatteita tai automerkkiä ei nämä pojat voineet valita itse vaan sen piti olla porukan hiljaisesti hyväksymä. Aina näkyvällä paikalla porukassa polttamassa tupakkaa ja sylkemässä. Yksin ollessa hiljaisia ja ujoja. Tämmöisiä ne oli ainakin aikasemmin.
Itselläni on kaveri joka suoritti ammattikoulussa opinnot noin 10 vuotta sitten. On myöhemmin sanonut, että olivat elämänsä turhimmat kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kun ovat duunareita. Ei ole kehittynyt itsensä kehittämisen taito, ei pitkäjänteisyyden taito, ei yleissivistys, ei laajakatseisuus, ymmärtäväisyys. Oman itsen ja pienten piirien keskellä eletään. Täysin tyytyväisenä omaan itseen!!! Siis siihen että mitään ei ikinä tapahtuisi.
Hah, minä olen ollut yrittäjänä ja nyt aion uudestaan mielekkäämmällä alalla yrittäjyyden aloittaa!
Vaikka olen vain AMIS!
Itse tienaan 300% enemmän.