Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi amikset on niin tyhmiä ja juntteja?

Vierailija
16.09.2006 |

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että ne on..

..aivan oikein: AMIKSIA!

Vierailija
22/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen amislaiselta näyttävä DI =)

Mikään ei ole musta ärsyttävänpää kuin että kollega yrittää tehdä itsestään pätevän ja fiksun pukeutumalla valkoiseen kauluspaitaan, mustiin housuihin ja kravattiin, pisteenä i:n päällä vielä mustat lakerikengät. Tyypillisiä esimerkkejä ovat henkilöstö- ja talouspäälliköt.

Mä (nainen) kuljen rinta pystyssä, pikeepaita päällä ja vanhat levikset jalassa ja kerran kuussa muistan laittaa ripsarit. Autonakin mulla on 20 vuotta vanha Honda =) Karvanoppia en kyllä omista.

Ne jotka pätee ulkoasullaan on oikeesti niitä korvien välistä köyhimpiä. Todellisen kyvyn ei tarvitse luoda uskottavuutta ulkoasullaan. Nähty ja koettu, MOT!

Vierailija
24/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta mulla on paljon ammattikoulun käyneitä ystävinä. Ja he eivät ole tyhmiä eikä juntteja. Tulee pahamieli tälläisistä aloituksista, vaikka nyt ois kuinka provoja.

Vierailija
25/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostan työntekoa. Ihan sama mitä tekee, kunhan tekee sen mahdollisimman hyvin!

Herättää suurta halveksuntaa tälläiset aloitukset ja ap:n kaltaiset " ihmiset" . Mutta ne saakin jotain kiksejä siitä että, heitä inhotaan, näin ainakin luulen! Jos on mielisairas, niin sitten on!

Vierailija
26/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo liittyy asiaan?

Vierailija
27/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset ihmiset miettivät millaisia ammattikoululaiset ovat?

Vai ovatko keskustelijat lukioikäisiä?

Vierailija
28/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi aikuiset ihmiset miettivät millaisia ammattikoululaiset ovat?

Vai ovatko keskustelijat lukioikäisiä?

Vierailija
29/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset vakertaa ja leivan myy? Diblomi-insinooritko?

Vierailija
30/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelen, että yleensä amatsun käyneet ovat sivistymättömämpiä, suvaitsemattomampia, käytöstavoiltaan törkeitä eivätkä KÄY PESULLA!! Oikeasti! Kuljen päivittäin kahdella bussilla, joista toisessa kulkee paljon yliopisto-opiskelijoita ja töissäkäyviä, toisessa ammattikoululaisia. Hajusta ja pukeutumisesta huomaa, miten välinpitämätöntä porukkaa käy ammattikoulussa. eikä tämä ole vitsi =)

Itse olen käynyt lukion ja sen jälkeen yo-pohjaisen ammattikoulutuksen. Ainakaan mun alalla (kulttuuri) ei ollut mitään merkitystä koko koulutuksella. KÄytännön ammattitaito kehittyi vasta töissä, koulutus oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Muutenkin kaikki jotka kävivät samaan aikaan kanssani koulua (iso ammattioppilaitos) olivat siellä vähän sellaisella hälläväliä-asenteella. Lukiossa sitä sentään OPISKELTIIN =)

Vierailija
31/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään enemmän ammattikoulun käyneistä, jotka tekee työtä. Kun näistä ikuisista opiskelijoista, jotka vielä kolmikymppisenäkään eivät ole valmistuneet. Ja tosta pesulla käymisestäkään en ole ihan samaa mieltä. On ehkä joku tietty määrä nuoria, jotka eivät välitä peseytyä, mutta eiköhän heitä löydy niin ammattikouluista kuin lukioista.

Itse olen ammatiltani hammaslääkäri, kouluja olen käynyt. Mutta koskaan en ole niin alas vajonnut, että olisi pitänyt ruveta luokittelemaan ihmisiä sen perusteella, missä tai mitä he ovat opiskelleet.

Vierailija
32/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärinä tiedät varmasti senkin että duunareiden hampaat ovat huonommassa kunnossa kuin akateemisilla, puhumattakaan muusta terveydestä. Jos et tiedä niin olet feikki.. Monia muitakin eroja löytyy.

Vierailija
33/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeellisesti asia kuitenkin on niin, että esimerkiksi yleensä vähemmän kouluja käyneet asuvat huonommilla alueilla, juovat enemmän, tekevät enemmän rikoksia jne? Vai onko tää vain mun saama vaikutelma asioista?

Luulen että homma on niin, että on kyse välinpitämättömyydestä yleisesti. Siis ei kiinnosta muu kuin mahdollisimman helppo elämä. Näitä löytyy tietysti kaikista ihmisryhmistä, mutta tuntuu vain että tämä on erityisesti vähemmän koulutettujen tyyli elää? Mitäs ootte mieltä?

Vierailija
34/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä, asiaahan on paljon myös tutkittu.

Vierailija
35/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot käytöstavat, yksinkertaisia ja laiskoja sekä kunnianhimottomia. Tämä avaa fiksulle ja tunnolliselle ammatikoulutuksen saaneelle vaikka mitä mahdollisuuksia. Olen tässä omalla ja naapureiden rakennustyömailla katsellut noita raksamiehiä ja sellaista sekasakkia ovat ja lisäksi täysin moraalittomia laiskureita. Eivät edes hallitse ammattiaan. Joukossa muutama hyvä tekijä, joilla on joku työmoraali, niin erottuvatpa edukseen. Heillä on tulevaisuus!

Vierailija
36/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nimenomaan se laiskuus, yksinkertaisuus ja välinpitämättömyys on kauhea yhdistelmä. Ja koska oon itse käynyt ammattikoulun + lukion, olen todennut että näitä löytyy enemmän amatsun puolelta. Mutta hei, erilaisuus on rikkaus?

Vierailija
37/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hammaslääkärinä tiedät varmasti senkin että duunareiden hampaat ovat huonommassa kunnossa kuin akateemisilla, puhumattakaan muusta terveydestä. Jos et tiedä niin olet feikki.. Monia muitakin eroja löytyy.

Kyseessä ei ollutkaan duunarien hampaat, vaan se että, onko he tyhmiä ja juntteja. Eivät ole! Tyhmää on työn vieroksuminen ja lusmuilu. Jokainen joka tekee työtä, on arvostuksen ansainnut, oli se työ mitä tahansa, tai koulutuspohja mikä tahansa.

Mun mielestä on tyhmempää sanoa että, " ammattikoululaiset haisee" . Opiskeluaikana olin työharjoittelussa kunnallisella puolella ja hoisin koululaistenkin hampaita. Ja kotoa käsin lähtee se, miten lapset opetetaan hoitamaan hampaitaan, ja tapasin ekaluokkalaisten vanhempia, joiden lapsilla oli aivan älyttömän huonossa kunnossa oleva hampaat, ja yllätys yllätys! vanhemmat saattoivat olla hyvässä asemassa olevia.

Vierailija
38/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isäkään ei osaa edes videoita virittää.

Vierailija
39/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä sinut paljasti?

Vierailija
40/73 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmista... Voisiko olla niin, että valtaväestö on perinteistä työväestöä, lue tavis-juntti-duunarikansaa ja siksi myös ongelmia tällä saralla enemmän?

Onko kenties niin, että mitä korkeammin koulutettu, sen varmemmin salaisuudet pidetään suvun sisällä? Muuten, pedofiileissä on yllättävän paljon niitä korkeammin koulutettuja, johtotason ihmisiä. Ajatella, mikään kun ei riitä. Homoja löytyy ihan yhtä lailla, ellei enemmän, näistä " fikuista" kun perinteisillä amisaloilla olevista. Alkoholismi ja perheväkivalta kuuluu myös lukeneiden elämäntyyliin.

Aivan älyttömiä ajatuksia tällä palstalla. Johtuneeko siitä, että täällä on valtaosa pikkuvaimoja päivähaaveissaan. Kuinka kauan tämä maa pystyy toimimaan jos amiksia ei ole? Korkeasti koulutettuja tarvitaan mutta tosiasiassa myös duunareita yhtä paljon.

Ja niin, minulla on ensimmäinen koulus amiksen puolelta. Siksi minun ei tarvitse täällä kysellä typeriä kysymyksiä pyykinpesusta, ruuanvalmistuksesta, lääkkeistä, siivouksesta ym. normaaliin arkeen kuuluvista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme