Onko outoa jos mies ei nuku vieressä koskaan?
Meillä mies nukkuu ihan eri kerroksessa vierassängyssä, ja minä nukun lasten kanssa parisängyssämme. Nuorempi 1v7kk ja imetän edellen öisin.
Mies ei ole vuosikausiin juuri nukkunut vieressäni. Tarvitsee telkkarin/tietokoneen nukahtamiseen ja minä en voi nukahtaa jos esim. telkkari on päällä.
En enää edes kaipaa miestä viereeni. Lapset saavat nukkua vieressäni niin pitkään kuin haluavat.
Onko tämä mielestäsi jotenkin outoa?
Kommentit (46)
Kyllä minusta kuulostaa huolestuttavalta, jos ei enää edes kaipaa omaa puolisoaan vierelleen.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:08"]
Kun teille tulee vieraita, missä miehesi nukkuu silloin?
[/quote]
Meillä on useampi makuuhuone.
Ap
[/quote]
Miksi miehellä ei sitten ole omaa makuuhuonetta vaan nukkuu vierashuoneessa? Miksi muita makkareita pidetään tyhjillään?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:09"]
Lopeta jo se imetys niin palaa sunkin hormonit normilukemiin ja tajuat kaivata sitä miestä vierellesi, ennenkuin se ottaa ja lähtee.
[/quote]
En aio lopettaa. Se ei vaikuta minun ja mieheni väliseen suhteeseen. Mies ei itse ole osannut vuosiin nukkua vieressäni, jäi aina sohvalle katsomaan telkkaria/tietokoneen ääreen. Aikani pyytelin viereen, mutta ei tullut, suuttui vain.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:08"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Miksi miehellä ei sitten ole omaa makuuhuonetta vaan nukkuu vierashuoneessa? Miksi muita makkareita pidetään tyhjillään?
[/quote]
Kuulostaa siltä, että miehen kannattais jo hankkia oma kämppä, kun vaimo ei anna edes omaa makuuhuonetta vaan asuttaa vierashuoneessa, vaikka ylimääräisiä makuuhuoneita löytyy.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:08"] Kun teille tulee vieraita, missä miehesi nukkuu silloin? [/quote] Meillä on useampi makuuhuone. Ap [/quote] Miksi miehellä ei sitten ole omaa makuuhuonetta vaan nukkuu vierashuoneessa? Miksi muita makkareita pidetään tyhjillään?
[/quote]
No, miehen huone se kuitenkin on. Kutsuin sitä vain vierashuoneeksi. Meillä on kolme makuuhuonetta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:09"]
Lopeta jo se imetys niin palaa sunkin hormonit normilukemiin ja tajuat kaivata sitä miestä vierellesi, ennenkuin se ottaa ja lähtee.
[/quote]
En aio lopettaa. Se ei vaikuta minun ja mieheni väliseen suhteeseen. Mies ei itse ole osannut vuosiin nukkua vieressäni, jäi aina sohvalle katsomaan telkkaria/tietokoneen ääreen. Aikani pyytelin viereen, mutta ei tullut, suuttui vain.
Ap
[/quote]
Kuulostaa hyvältä. Tehkää lisää lapsia! Noin terve parisuhde kyllä kestää. Olisko aika käydä parisuhdeterapiassa jos ette samaan sänkyyn mahdu enää?
No. Mä en nuku mieheni kanssa, koska kuorsaa jumalattomasti. Minusta on muutenkin ihanaa nukkua yksin, saan paremmat unet. Läheisyyttä on silti, ei siihen yhteistä sänkyä ja yöunta tarvita.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:09"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Kuulostaa siltä, että todellakin vaikuttaa, jos mies ei tahdo nukkua samassa sängyssä kanssasi nyt kun siellä on se lapsi. Mukula omaan huoneeseen ja mies takasin sänkyyn vaimonsa viereen. Ei ihme jos miestä suututtaa, kun olet antanut lapsen syrjäyttää hänet kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:08"] Kun teille tulee vieraita, missä miehesi nukkuu silloin? [/quote] Meillä on useampi makuuhuone. Ap [/quote] Miksi miehellä ei sitten ole omaa makuuhuonetta vaan nukkuu vierashuoneessa? Miksi muita makkareita pidetään tyhjillään?
[/quote]
No, miehen huone se kuitenkin on. Kutsuin sitä vain vierashuoneeksi. Meillä on kolme makuuhuonetta.
Ap
[/quote]
Jos teillä on kolme makkaria, niin yhdessä niistä pitäisi nukkua miehesi ja sinä samassa sängyssä, toisessa nukkuisi lapsi ja kolmas olisi se vierashuone, joka on vieraita varten.
Pidän todellakin outona, jos pariskunta nukkuu jatkuvasti eri huoneissa ja jos tämä järjestely on nimenomaan alkanut siitä lähtien, kun lapsi syntyi. Jos se on alkanut jo aiemmin, mietin, miksi oikein olette yhdessä alunperin, jos suhteessanne ei ole läheisyyttä?
Mä oon joskus paennut toiseen huoneeseen miehen kuorsausta, mutta nukun mieluummin korvatulpat korvissa, koska mulle tuli toisessa huoneessa miestä ikävä ja läheisyys kärsi hyvin pian.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:09"] Lopeta jo se imetys niin palaa sunkin hormonit normilukemiin ja tajuat kaivata sitä miestä vierellesi, ennenkuin se ottaa ja lähtee. [/quote] En aio lopettaa. Se ei vaikuta minun ja mieheni väliseen suhteeseen. Mies ei itse ole osannut vuosiin nukkua vieressäni, jäi aina sohvalle katsomaan telkkaria/tietokoneen ääreen. Aikani pyytelin viereen, mutta ei tullut, suuttui vain. Ap [/quote] Kuulostaa hyvältä. Tehkää lisää lapsia! Noin terve parisuhde kyllä kestää. Olisko aika käydä parisuhdeterapiassa jos ette samaan sänkyyn mahdu enää?
[/quote]
Emme aio tehdä enää lisää lapsia, kyllä nämä jo riittää. Molemmat rakastamme lapsiamme valtavasti. Mies ymmärtää että teen kaikkeni lastemme eteen.
Mies itse lopetti vieressäni nukkumisen, koska hänellä on uniongelmia (ollut jo vuosia).
Ap
Vuosiin ei ole osannut nukkua sun vieressä. Anna mä arvaan. Alkoi siitä, kun esikoinen syntyi. Laske 1+1 ja mieti vaikuttaako sängyssäsi loisivat lapset siihen, että miehesi mielummin suuttuu, kun nukkuu samassa sängyssä.
En tiedä onko se outoa, mutta surullista kyllä. Mun mies nukkuu olkkarin sohvalla melkein joka yö. Ehkä kerran viikossa nukkuu sängyssä, tulee viereen kun olen jo nukahtanut. Välillä aina pyytelin sänkyyn ja joskus suutuinkin että miksei kelpaa, nyt en jaksa enää kaipailla.
Täysin normaalia, ei huolta. Yhdessä nukkuminen ei ole mikään mittari parisuhteelle. Meillä on toimittu noin jo toisakymmentävuotta ja kaikki nukkuu hyvin. Sitten kun olemme lähekkäin makuuhuoneen sängyssä se johtaa yleensä aina erotiikkaan :).
Ne joilla on jatkuva halipula ja tai rakastavat toisensa pierunkäryjä ymmärrän yhdessä nukkumisen, mutta kokeilkaa joskus kuitenkin omiakin sänkyjä, voi kummasti piristää suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:09"] Lopeta jo se imetys niin palaa sunkin hormonit normilukemiin ja tajuat kaivata sitä miestä vierellesi, ennenkuin se ottaa ja lähtee. [/quote] En aio lopettaa. Se ei vaikuta minun ja mieheni väliseen suhteeseen. Mies ei itse ole osannut vuosiin nukkua vieressäni, jäi aina sohvalle katsomaan telkkaria/tietokoneen ääreen. Aikani pyytelin viereen, mutta ei tullut, suuttui vain. Ap [/quote] Kuulostaa siltä, että todellakin vaikuttaa, jos mies ei tahdo nukkua samassa sängyssä kanssasi nyt kun siellä on se lapsi. Mukula omaan huoneeseen ja mies takasin sänkyyn vaimonsa viereen. Ei ihme jos miestä suututtaa, kun olet antanut lapsen syrjäyttää hänet kokonaan.
[/quote]
Kyllä hän nykyisin on jo vähän alkanut puhumaan että jos pääsisi perheensä kanssa nukkumaan. Lapsia ei voi laittaa omaan huoneeseen nukkumaan, ovat vielä ihan liian pieniä! Ei olisi turvallista! Yläkerrassa on kaksi makuuhuonetta, alakerrassa yksi. Yläkertaan emme voi vielä vähään aikaan mennä nukkumaan koska portaat ovat niin jyrkät.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:26"]Täysin normaalia, ei huolta. Yhdessä nukkuminen ei ole mikään mittari parisuhteelle. Meillä on toimittu noin jo toisakymmentävuotta ja kaikki nukkuu hyvin. Sitten kun olemme lähekkäin makuuhuoneen sängyssä se johtaa yleensä aina erotiikkaan :).
Ne joilla on jatkuva halipula ja tai rakastavat toisensa pierunkäryjä ymmärrän yhdessä nukkumisen, mutta kokeilkaa joskus kuitenkin omiakin sänkyjä, voi kummasti piristää suhdetta.
[/quote]
Piristää miten? Meillä samassa sängyssä nukkuminen johtaa erotiikkaan yleensä kahdesti päivässä. Aamuisin ja iltaisin. Yöt nukutaan halaillen. Aika huonosti menee jos pitää piristää parisuhdetta nukkumalla eri huoneissa.
Täällä sama. En ymmärrä, mitä toisten nukkuminen kenellekään kuuluu tai ennen kaikkea miksi tällainen järjestely tuottaa tuntemattomissa palstalaisissa niin paljon ahdistusta. Mun mies kuorsaa JÄRKYTTÄVÄSTI. Kuulen sen myös naapurihuoneesta, mutta sieltä kuultuna ei sentään herätä monta kertaa yössä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:24"]
Vuosiin ei ole osannut nukkua sun vieressä. Anna mä arvaan. Alkoi siitä, kun esikoinen syntyi. Laske 1+1 ja mieti vaikuttaako sängyssäsi loisivat lapset siihen, että miehesi mielummin suuttuu, kun nukkuu samassa sängyssä.
[/quote]
Mies ei ole vaatinut että lapset laitettaisiin omiin sänkyihinsä (saati sitten eri huoneeseen) nukkumaan. Meillä on niin iso sänky että kyllä sinne mieskin mahtuisi tarvittaessa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:09"] Lopeta jo se imetys niin palaa sunkin hormonit normilukemiin ja tajuat kaivata sitä miestä vierellesi, ennenkuin se ottaa ja lähtee. [/quote] En aio lopettaa. Se ei vaikuta minun ja mieheni väliseen suhteeseen. Mies ei itse ole osannut vuosiin nukkua vieressäni, jäi aina sohvalle katsomaan telkkaria/tietokoneen ääreen. Aikani pyytelin viereen, mutta ei tullut, suuttui vain. Ap [/quote] Kuulostaa siltä, että todellakin vaikuttaa, jos mies ei tahdo nukkua samassa sängyssä kanssasi nyt kun siellä on se lapsi. Mukula omaan huoneeseen ja mies takasin sänkyyn vaimonsa viereen. Ei ihme jos miestä suututtaa, kun olet antanut lapsen syrjäyttää hänet kokonaan.
[/quote]
Kyllä hän nykyisin on jo vähän alkanut puhumaan että jos pääsisi perheensä kanssa nukkumaan. Lapsia ei voi laittaa omaan huoneeseen nukkumaan, ovat vielä ihan liian pieniä! Ei olisi turvallista! Yläkerrassa on kaksi makuuhuonetta, alakerrassa yksi. Yläkertaan emme voi vielä vähään aikaan mennä nukkumaan koska portaat ovat niin jyrkät.
Ap
[/quote]
Mies siis jo pyytää päästä samaan huoneeseen nukkumaan, mutta sinä et päästä, MIKSI???!!!!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:29"]Täällä sama. En ymmärrä, mitä toisten nukkuminen kenellekään kuuluu tai ennen kaikkea miksi tällainen järjestely tuottaa tuntemattomissa palstalaisissa niin paljon ahdistusta. Mun mies kuorsaa JÄRKYTTÄVÄSTI. Kuulen sen myös naapurihuoneesta, mutta sieltä kuultuna ei sentään herätä monta kertaa yössä.
[/quote]
Siten varmaan, että ap aloitti ketjun jossa itse kysyi mielipidettä nukkumisjärjestelyihinsä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:08"]
[/quote]
Ap