Miksi et eroa vaikka elät "kuolleessa" liitossa?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:59"]
Lähinnä ihmetyttää se, miten kukaan voi tilanteeseen tyytyväinen. Netin deittipalstat on muuten täynnä näitä kuolleissa liitoissa eläviä miehiä. Jotain heiltä tuntuu puuttuvan.
[/quote]
Ei ne välttämättä ole kuolleita liittoja vaan sieltä löytyy miehiä, jotka haluavat sitä ihastumisen huumaa uudestaan ja uudestaan. He eivät halua kasvaa aikuisiksi ja jatkaa seuraavaan vaiheeseen puolisonsa kanssa vaan palata alkuun taas kerran jonkun toisen kanssa. Kun se huuma haihtuu, etsitään taas uusi.
[/quote]
Itse olen tuollainen nainen, en vaan jaksa enää miestä kun tylsistyn, en kai ole löytänyt vain sitä oikeaa miestä. Nyt sinnittelen koska tuli jälkikasvua, ilman lapsia olisin jo eronnut. Kunhan lapset ovat isompia, nostan kytkintä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:56"]Tiedän muutaman miehen, jotka eivät tyydy kuolleeseen liittoon. Suomennettuna: he vaihtavat naista noin 5 vuoden välein, joskus useammin. Heille arki on kauhistus ja ajatuskin elämästä, jossa lasten päiväkotiaamut ohittavat verkkaiset aamupanot saa heidät astumaan askeleen sivulle. Ei ikinä, ei heille - he haluavat tuoretta seksiä, ihastumista, itsetuntoa hiveleviä katseita ja uutuudenviehätystä. Mutta kun sitä ei kovin pitkään kestä, niin keksitään mikä tahansa syy, jonka vuoksi erotaan ja seuraava nainen on jo katsottuna.
Minusta tuo ei ole elämää, jota itse haluaisin elää. Kertakäyttösuhde voi kestää pari vuotta, mutta se on silti suhde, jossa pönkitetään toisen itsetuntoa.
[/quote]
mun ex.tosin hän on nainen. hänellä on kuulemma oikeus siihen että hänellä on ihanaa.